BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Milla on itkenyt yöllä ja täällä jauhetaan vain "hiivaleenasta". Muistaako kukaan mihin aikaan.
Saiko ne jo tietää, että mitään viikkotehtävää eikoskaan ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hiivaleena pihalle
Hanki apua hiivaasi äläkä täällä itke, apteekista löytyy ilman reseptiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan seuraavaksi on kaikkien hampaissa. Muumimamma varmaan voittaa, kuvaisi hyvin tätä bbtä. Tai Ville.
Mun puolesta kuka tahansa näistä voi voittaa: Helmeri, Krisu, Milla, Mira, Kimmo ja ehkä jopa yllättäjänä Anu, jos tuosta muuttuu vähän pirtsakammaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?
Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.
Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan seuraavaksi on kaikkien hampaissa. Muumimamma varmaan voittaa, kuvaisi hyvin tätä bbtä. Tai Ville.
Mun puolesta kuka tahansa näistä voi voittaa: Helmeri, Krisu, Milla, Mira, Kimmo ja ehkä jopa yllättäjänä Anu, jos tuosta muuttuu vähän pirtsakammaksi
Niin ja vaikka Villekin. Kunhan Eeva ja Jukka lentää mahd pian ulos molemmat.
Ihanasti jukka pitää kättään vaan tossa eeviksen rinnan päällä ja vähän vaan puristelee, menis hermo kyllä tollaseen mieheen joka jatkuvasti kyhnää kyljessä ja pitää tisseistä kiinni ku ei olis ikinä ennen naisvartaloa saanu koskea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, Eevis valitti yön monologissa että liian vähäinen yöuni on vienyt energioita ja vaikuttanut , ihan itse on valinnut nukkumaanmenoaikansa! Eikä viimeyökään tehnyt poikkeusta, onnea vaanbtälle päivälle.
Eihän se nukkumaanmenoaika mitään määritä vaan se milloin saa unen päästä kiinni.
Ei jokainen nukahda vaan kun menee sänkyyn. Itsellä sama homma.
Meinaatko että Eeviksellä on ollut yritystäkään saada riittävä määrä unta kun tietävät kuitenkin mihin aikaan herätys suunnilleen on? Aina on paneminen tai joku kiukuttelu mennyt unentarpeen edelle.
Mä meinaan kokemuksesta että uni ei tule yrittämällä, ei vaikka kuinka ja millä yrität. Itseasiassa illalla harrastettu seksi helpottaa usein uneenpääsyä. Huomana ettet ole itse kärsinyt uniongelmista. Usean vuoden kokemuksella voin kertoa että kyse on tosiaan kärsimisestä.
MItä tämä sinun kokemus tähän keskusteltavaan tapaukseen (Eevikseen) liittyy? Hänellä ei ollut ennen panemistouhujen aloittamista BB -talossa uniongelmia, ne alkoivat kun nusuttelu, sääntöjen vastustaminen ja nukkumapaikoista venkslaaminen alkoi. Hän itse nyt tarinoi mitä vaan ristiriitaista p'**kaa asiasta koska halusi nusutella rauhassa.
Mitenhän liittyy tosiaan. Älä ala päteä ja määräillä kun et edes tajua mistä puhutaan.
Vähän semmonen flekkkmaattinen olo että mitenköhän tässä nyt sit reakkkois
Mua säälittää kun nuo uskoo todella, että tänään saavat saunan, bileet ja alkoholia. Tuotanto on niin p**ka että tuskin tulee tänääkään, sauna ja palju ja, mitä keraanvai kaksi kätyneet 3 viikon aikana :o, ketä varten ne sinne on laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?
Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.
Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.
Miksi se on sulle niin paha asia, että valtaosa katsojista inhoaa Eevistä ja hänestä tehdään somessa todella paljon pilaa, varmaan eniten noista asukkaista.
Sinä voit tykätä Eeviksestä niin paljon kuin haluat, sinulla on siihen täysi oikeus. Myös inhoajilla on täysi oikeus inhota Eevistä. Mielipideasioista on ihan turha kiistellä.
Minulle on ihan sama vaikka Eevis siivoaisi koko BB- talon lattiasta kattoon 10 kertaa viikon aikana, se on silti inhokkini ylivoimaisesti.
JUkka: Eevis nautti viime yön panemisesta olkkarissa
Voi ei Eeviksellä diipit jutut " voikun Jukka olisi tukehduttanut mut tyynyllä niin ei olis tarvinu herätä"
Mä nyt ilmoitin että mä vähän jahnaan Jukalle ettei tule syytteitä raiskauksesta tai mitään!!
Eevis kertoo miten Jukka oli yrittänyt tukahduttaa sen yöllä tyynyllä ja toivoo, että Jukka olisi onnistunut.
"Ettei olisi tarvinnut herätä".
Sick
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mennä Bb taloon jos on illan ja yön virkku.
Tuolla on mentävä ajoissa maate ja muutettava vähitellen sitä rytmiä.Ei sinne BB -taloon kukaan ole tuosta noin vaan mennyt. Aika monitahoiset valintaprosessit ovat käyneet läpi ja tuotanto on valinnut sinne juuri halaumansa laiset asukkaat.
Jos on uni- tai nukahtamisvaikeuksia sitä rytmiä ei vähitellen vaan muuteta, ymmärrä jo. Ihan sam kuin menisit sanomaan masentuneelle ihmiselle että siitä on kuule nyt vaan pikkuhiljaa piristyttävä.
siihenkin on olemassa lääkkeitä, siihen nukahtamiseen.
Niko Saarinen sanoi hyvin, että varmaan ainakin toinen noista ollut neitsyt taloon mennessä 😂😂
Nikolla oli aivan huiput kommentit tästä ällöparista.
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoo miten Jukka oli yrittänyt tukahduttaa sen yöllä tyynyllä ja toivoo, että Jukka olisi onnistunut.
"Ettei olisi tarvinnut herätä".
Sick
Sairaita puheita. Tuo nainen ei kyllä ole ihan terve. Luulisi jo, että tuotantokin puuttuisi vähitellen asiaan?
Olis niin kiva jyystää oikeesti eiks toi osaa käyttää mitään muuta sanaa, kuvityelee olevansa jotenki ronski ja cool muija. Ilmekään ei värähdä kun puhuu noita raiskaus- ja römpsäjuttujaan, pelottava ihminen.