BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei mennyt kauppareissu putkeen!
Leipää ei tullut ollenkaan!!!
Suolakin jäi ja maidot toivoi kauniita tärkeää!!!
Tärkeimmät ekana hihnalle ja sitten muut totesikin Krisu..
Aika loppui kesken ja tärkeimmät tuotteet oli kerätty ensin ja kärryn pohjalle🤪
Kalleimmat juustot näköjään löydetty eikä niitä Isoja paloja jota pyydettiin?
Anu on mielestään tehnyt talossa koko ajan niin paljon,
että haaveilee päivästä ettei tarvitsisi tehdä mitään ja jos vielä saisi kebab annoksen.
Tarina on yöllä töninyt kuorsaavaa Tuulaa.
Siis tosissaanko ne odottaa valmista ruokaa tuonne, koska ovat jo monena päivänä joutuneet itse tekemään safkat, eikä pääse ravintolaan?
Illalla kauppareissun jälkeen Eevis teki loikoilupaikan keittiön tuoleista keittiöön, Jukka oli turisemassa sikarinurkkauksessa Krisun Kimmon Miran ja olikohan vielä muitakin mukana?
Kuuntelin hetken porukan juttuja, Jukka sanoi ettei häntä haittaa vaikka Eevis joutuisi lähtemään, Krisu siihen et puhut omasta tyttöystävästä, Jukka sanoi että ei ole tyttöystävä ja jatkoi että hänellekin jäisi enemmän aikaa pyöriä koko porukan kanssa ja olla enemmän mukana keskusteluissa että saisi enemmän näkyvyyttä kuin nyt Eeviksen kanssa peitonalla, luulee oikeesti ettei heidän kutuhetkiään näytetä ollenkaan.
Melkoinen käärmes toi Jukka en luottaisi tuollaiseen tyyppiin missään asiassa.
Eevis on ilmeisesti täysin rakastunut Jukkaan. Ei oikein itselleenkään myönnä sitä. Eilen tuli tällainen olo. Jukka taas on ihastunut Eeviksen suoruuteen seksiasioissa. Muuten ei tunnetasolla ole Eevikseen ihastunut. Jaan BB-yleisön käsityksen, että he ovat todella epäsopiva pari.
Harmittaa tämä kuvio, koska Jukka ei joudu äänestykseen ja Eevis ei pysty irrottamaan Jukasta, koska on luultavasti rakastunut. Katsojat ja suurin osa talolaisista (jopa rauhallinen ja maltillinen Kimmo) ärsyyntyvät pariskunnan touhuihin. Itsekin koen heidät yhdessä luotaantyöntävinä, erikseen tykkään kyllä. Ennen olen aina tykännyt BB-romansseista.
Vierailija kirjoitti:
Jos Eevis jää taloon ja jatkaa samaa omituista linjaansa, someraivo ja ihmisten inho ehtii kasvaa sellaisiin mittoihin, että pelottaa hänen puolestaan.
Jos Eevis jää taloon ja rauhoittuu vähän outojen juttujensa kanssa, ihmiset unohtaa inhonsa ja Eevis voi päästä pitkällekin.
Vähän kaksiteräinen miekka. Ite olisin mieluummin halunnut tylsän Jukan ulos sieltä että olisi nähty, saadaanko Eeviksestä enemmän irti yksinään.
Eevis on koko ajan parantanut oloaan ja eloaan talossa, oon sitä mieltä, eetä todellinen EEvis ei oo vielä nähty, taatusti parantaa imagoa jos jää vielä taloon.
Eiköhän bb Anulle illaksi kebabit ja bisset hoida. On se olo tuolla talossa ollutkin niin rankkaa seinäruusuna juoruilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mennä Bb taloon jos on illan ja yön virkku.
Tuolla on mentävä ajoissa maate ja muutettava vähitellen sitä rytmiä.
Ei sinne BB -taloon kukaan ole tuosta noin vaan mennyt. Aika monitahoiset valintaprosessit ovat käyneet läpi ja tuotanto on valinnut sinne juuri halaumansa laiset asukkaat.
Jos on uni- tai nukahtamisvaikeuksia sitä rytmiä ei vähitellen vaan muuteta, ymmärrä jo. Ihan sam kuin menisit sanomaan masentuneelle ihmiselle että siitä on kuule nyt vaan pikkuhiljaa piristyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on onnistuneet rekonstruoimaan maailmanhistorian muutamassa viikossa. Seksiä avoimesti haluava ja aiheesta puhuva nainen joutuu noitavainon kohteeksi. Ihmiset oikein odottaa kieli pitkällä hänelle häpeärangaistusta. Ihan yhtä paljon seksiä harjoittanut mies pääsee kuin koira veräjästä. Joka ikisen tähän osallistuneen naisen pitäisi hävetä. Ihmisten suosikki on kaveri, joka on kiduttanut eläimiä ja koulukiusannut, ja joka pyörittää taloa hajota ja hallitse -tekniikalla.
Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä olen!
Minua ainakin puistattaa Eeviksessä tunne-elämän köyhyys, roisit ja iljettävät puheet, laiskuus, ylimielisyys ja yhteistyökyvyttömyys. Sekstailkoon vaikka loputtomasti, mun puolesta, no problem. Noin negatiivisesti virittynyttä ihmistä näkee harvoin.
Perustele toi laiskuus kun on viimeisen viikon aikanakin tehnyt enemmän kuin puolet asukkaista.
Perustele toi tune-elämän käyhyys, kun sinä et millään voi tietää noist yhdenkää tunne-elämästä mitään.
Perustele toi yhteistyökyvyttömyys kun tulee ihan jokaisen asukkaan kanssa hyvin toimeen asukkaiden mukaan. Perustele toi ylimielisyys kun vaikuttaa olevan yksi empaattisimmista asukkaista talossa.
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa näytettiin Tarinan korvakoruja joissa äärivasemmiston tunnukset.
Mistä lähtien rauhanmerkillä on ollut tekemistä äärivasemmiston kanssa? Mun mielestä äärivasemmisto on täys vastakohta rauhalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Eevis jää taloon ja jatkaa samaa omituista linjaansa, someraivo ja ihmisten inho ehtii kasvaa sellaisiin mittoihin, että pelottaa hänen puolestaan.
Jos Eevis jää taloon ja rauhoittuu vähän outojen juttujensa kanssa, ihmiset unohtaa inhonsa ja Eevis voi päästä pitkällekin.
Vähän kaksiteräinen miekka. Ite olisin mieluummin halunnut tylsän Jukan ulos sieltä että olisi nähty, saadaanko Eeviksestä enemmän irti yksinään.
Hörönlöröä!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tosiaan että Eevikselle itselleen olisi parempi joutua ulos kun ei aina osaa säädellä mitä suustaan päästää, kuitenkin juttujaan, poislukien ne oudot, kuuntelisi mieluummin kuin noiden loppujen hihittelijöiden. Seurasin eilen kun muu naisryhmä oli ulkona, hohhoijaa, oli niin tylsät jutut ettei tule olemaan vaikea lopettaa seuraamista ainakaan heidän vuokseen. Miran toivon kyllä jatkavan.
Mitäs te aiotte katsoa ja mistä valittaa jos Eevistä ei ole talossa?? Ainut mielenkiintoinen nainen.
Eevis on ihan väärässä paikassa..
Selkeesti ei kestä yhtään jos käsketään!
Eevis on jotenkin
ylpeä kun jää kiinni naimisesta muille ,eilen naurskeli vaan kun se olikin onneksi Helmeri kenelle jäivät kiinni?
Tuo tuossa onkin kiinnostava juttu että miksi Eevis ei ymmärrä että sen jutut on ällöjä eikä normaaleita?
Eilenkin ärsytti kun pitivät keskustelua ja kukaan ei viitsinyt sanoa mikä Eeviksessä ärsyttää nuollaan vaan toisten perse...vaikka annettu juuri kaksi pistettä!
Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?
Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, Eevis valitti yön monologissa että liian vähäinen yöuni on vienyt energioita ja vaikuttanut , ihan itse on valinnut nukkumaanmenoaikansa! Eikä viimeyökään tehnyt poikkeusta, onnea vaanbtälle päivälle.
Eihän se nukkumaanmenoaika mitään määritä vaan se milloin saa unen päästä kiinni.
Ei jokainen nukahda vaan kun menee sänkyyn. Itsellä sama homma.
Meinaatko että Eeviksellä on ollut yritystäkään saada riittävä määrä unta kun tietävät kuitenkin mihin aikaan herätys suunnilleen on? Aina on paneminen tai joku kiukuttelu mennyt unentarpeen edelle.
Mä meinaan kokemuksesta että uni ei tule yrittämällä, ei vaikka kuinka ja millä yrität. Itseasiassa illalla harrastettu seksi helpottaa usein uneenpääsyä. Huomana ettet ole itse kärsinyt uniongelmista. Usean vuoden kokemuksella voin kertoa että kyse on tosiaan kärsimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, Eevis valitti yön monologissa että liian vähäinen yöuni on vienyt energioita ja vaikuttanut , ihan itse on valinnut nukkumaanmenoaikansa! Eikä viimeyökään tehnyt poikkeusta, onnea vaanbtälle päivälle.
Eihän se nukkumaanmenoaika mitään määritä vaan se milloin saa unen päästä kiinni.
Ei jokainen nukahda vaan kun menee sänkyyn. Itsellä sama homma.
Meinaatko että Eeviksellä on ollut yritystäkään saada riittävä määrä unta kun tietävät kuitenkin mihin aikaan herätys suunnilleen on? Aina on paneminen tai joku kiukuttelu mennyt unentarpeen edelle.
Mä meinaan kokemuksesta että uni ei tule yrittämällä, ei vaikka kuinka ja millä yrität. Itseasiassa illalla harrastettu seksi helpottaa usein uneenpääsyä. Huomana ettet ole itse kärsinyt uniongelmista. Usean vuoden kokemuksella voin kertoa että kyse on tosiaan kärsimisestä.
Unettomuus ja nukahtamisongelmat ovat Suomessa yleisiä.
Taloon on valittu uskovainen, eri sukupuoli-identiteettejä jne, voihan olla että on ihan tarkoituksella valittu myös unettomuudesta kärsivä. Unettomuudesta ja nukahtamisongelmista eevis on usein jutellutkin.
En tiedä enää yhtään kukaan on suosikkini. Putosi noista nyt äänestetyistä kuka vaan niin talo menettää värikkään asukkaan koska kaikki noista näkyy ja kuuluu tuolla talossa.
Aloin jo miettiä Tuulaa voittajaksi koska hän ei ärsytä ja on aika tasapainoinen ja sellainen tavallisen ystävällinen. Kaikissa muissa on joku juttu miksi en haluaisi heidän voittavan.
Mira - mukava, mutta persu
Ville - ihan perusmukava mies, mutta uskonto ja siitä höyryäminen
Jukka - ihan ok, mutta kuteminen ja vähän jotenkin väritön
Eevis -näyttävä nainen ja ihan fiksu, mutta analysoi kaikkea ja vähän rasittava ja kuteminen
Tarina- ihan räväkkä ihminen jolla mielipiteet, mutta liika analysointi ja puhuminen
Milla- vaikuttaa ihan mukavalta, mutta jotakin puuttuu?
Krisu-oma itsensä, mutta kiroilee liikaa ja ne eläinjutut siviilissä laski pisteitä
Anu-aika seinäruusu joka ei herätä tunteita mihinkään suuntaan
Kevin- ihan persoonallinen nuorimies, mutta naivius jne ärsyttää välillä
Kimmo-ihan mukava mies mutta en näe voittaja-ainesta
Tuula - tavallinen suomalainen nainen joka ei kuitenkaan ole mikään liian remsakka ja "rehevä" olemisessaan
Kas vain siellähän keittiössä Ville taas syö. Jos Ville tippuu, jää muille asukkaille valtavan paljon enemmän ruokaa kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on onnistuneet rekonstruoimaan maailmanhistorian muutamassa viikossa. Seksiä avoimesti haluava ja aiheesta puhuva nainen joutuu noitavainon kohteeksi. Ihmiset oikein odottaa kieli pitkällä hänelle häpeärangaistusta. Ihan yhtä paljon seksiä harjoittanut mies pääsee kuin koira veräjästä. Joka ikisen tähän osallistuneen naisen pitäisi hävetä. Ihmisten suosikki on kaveri, joka on kiduttanut eläimiä ja koulukiusannut, ja joka pyörittää taloa hajota ja hallitse -tekniikalla.
Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä olen!
Minua ainakin puistattaa Eeviksessä tunne-elämän köyhyys, roisit ja iljettävät puheet, laiskuus, ylimielisyys ja yhteistyökyvyttömyys. Sekstailkoon vaikka loputtomasti, mun puolesta, no problem. Noin negatiivisesti virittynyttä ihmistä näkee harvoin.
Käsi sydämellä tiedät kyllä tasan tarkkaan mikä asian häpeämistä tässä nyt odotetaan kuin kuuta nousevaa vaikkei juuri sulla olisikaan siitä kyse. Ja on kyllä todella outoa kuinka joku voi kokea negatiivisesti virittyneeksi ihmisen joka päin vastoin on tuolla kaikille ystävällinen ja yrittää purkaa klaanien vastakkainasettelua puhumalla esim. nätisti Krisusta Tarinalle.
Tupu, taitava keittiöihminen pilkkoo kurkkua lattialle,
Helmeri ja Anu kävelee ulkona, Anu kahvimuki kädessä,
Krisu syö Anun antamaa rinkeliä,
Eevis tuli päiväkirjahuoneesta ja alkoi pukea,
nukkuvalle Jukalle kuulutettiin varoitus sääntöjen rikkomisesta,
Ville kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen.
Tupu syö leipiään yksin keittiössä.
Helmeri haaveilee saunaillasta ja oluista Anun kanssa.