BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli Eeviksellä järkyttynyt ilme. :D
Ei voinut varmaan reppana kuvitellakaan että itse joutuisi nimetyksi.Nyt vaan Jukka: ole sanojesi mittainen ja häivy asap!
Ihan perusilme oli. Sama kuin aina. Ja johan se sanoi aiemmin että on varma että on äänestyksessä.
Mira nauresekelee, että liity Kevin meidän heterogeenisten joukkoon. Kimmo halaa kEviniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista onko missään Bb-talossa ollut yhtä hyvä henki kuin täällä. Nytkin kaikki vaan miettivät miltä äänestyksessä olevista tuntuu.
Mira meni heti halaamaan kaikkia,
Mira onkin talon kivoin.
Eevis analysoinee nyt turinan kanssa yön tunneille asti, että hän on muiden mielestä liian älykäs tms. kakkaa.
Hauskan näköstä kun kaikki esittää surumielisiä hetken aikaa, vaikkei tuolla surullisia ole.
Ainoostaan villen puolesta voi joka jännittää, ville on kiva.
Koskahan tuo Kimmo V voisi antaa haastateltaviensa puhua. Pikkuhiljaa on sentään päässyt yli Selviytyjistä, joista puhui ensimmäisen BB-viikon enemmän kuin BB:stä. Huomaa, ettei häntä BB oikeasti kiinnosta yhtään, ei ole seurannut aiemmin eikä tiedä edes 24/7 tapahtumia. Ei kuuntele yhtään mitä haastateltavansa sanoo, tuijottaa muistiinpanojaan ja alkaa hölisemään omiaan, aivan sama mitä vieras vastasi. Lähinnä Kimmo kertoo mitä mieltä on asioita (tai mitä mieltä "kansa" mukamas on), vieras saa sitten nyökytellä "joo".
Alma sitten luulee juontavansa jotakin Linnan juhlien veroista tv-tapahtumaa joka ilta, mutta on sentään innoissaan ja reagoi vieraan puheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ja Ville jatkoon. Tuo lahna on jo nähty.
Se on itse joka muita haukkuu 😂🤨
Ville jo himaan. Iskän poika vaimon ja lasten luo. Seuraavaksi Tupu sittwn Mira sitten Anu.
Perusteleeko Eevis tämän sillä, että on liian fiksu ja uhka muille.
Eiku vaan ärsyttää.
Musta tuntuu pahalta, että Eevis selkeästi ei YHTÄÄN odottanut olevansa äänestyksessä! Hän ei selkeästi ymmärrä, miten niin moni hänet näkee. Hän selkeästi luulee olevansa suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista onko missään Bb-talossa ollut yhtä hyvä henki kuin täällä. Nytkin kaikki vaan miettivät miltä äänestyksessä olevista tuntuu.
Mira meni heti halaamaan kaikkia,Mira onkin talon kivoin.
Eevis analysoinee nyt turinan kanssa yön tunneille asti, että hän on muiden mielestä liian älykäs tms. kakkaa.
Hauskan näköstä kun kaikki esittää surumielisiä hetken aikaa, vaikkei tuolla surullisia ole.
Ainoostaan villen puolesta voi joka jännittää, ville on kiva.
On , Ville on kiva. Oon tykännyt alusta asti ja nyt on kiva huomata, että muutkin ovat huomanneet ettei ole vain jeesusmies. Mirasta en tykännyt aluksi, mutta arvelin, että siksi, että on kuin minä,
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas ruudusta toi tän illan jakso jos ette jo katsonu kun tuli.
Siinä Poskiparta selitti ton tilanteen paremmin kuin kukaan,
just noin se menee Eeviksellä ja Jukalla!
Ihan samaa ajattelin kun kuulin, mitä vastasi puliukkovehviläiselle.
Ihan oikein tulkittu tilanne, Poskiparta on fiksu mies.
Jukka sanoi ettei haitta jos eevis lähtee
HAHAHA, tollo eevis luulee omassa päässään olevansa suosittu. Voi voi.
"Ihmiset hakeutuvat aina seuraani, minun ei tarvitse hakeutua niiden seuraan plaaplaa". hehhe, vai miten se meni.
Jukka selvästi toivoo että pääsisi riippakivestään sunnuntaina eroon.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu pahalta, että Eevis selkeästi ei YHTÄÄN odottanut olevansa äänestyksessä! Hän ei selkeästi ymmärrä, miten niin moni hänet näkee. Hän selkeästi luulee olevansa suosittu.
Odottihan, kahdesti siitä ouhui että on.
Haluaisin vaan tietää onko Eevis käynyt siis ollenkaan vielä suihkussa? Ja jos niin milloin?
Tapahtuiko yöllä mitään erikoista? Sanoiko Jukka tosiaan niin, että häntä ei ollenkaan haittaa, jos Eevis lähtee? Jos sanoi, niin olipa aika huono kommentti hältäkin..
Aika vanha opiskelemaan ekaa tutkintoa tuo Eevis. Onko sillä mitään ammattia, vaikka on jo kolkyt? Se oli kyllä täyttä valetta, että seitsemää työtä tehnyt yhtä aikaa. Samoin se tanssinopettajan homma. Mitähän muuta se on valehdellut? Onko edes missään koulussa, töistä puhumattakaan, kun muutaman satasen geenitutkimukseen ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kusiset kusihousuiset kusimulkut?
Onko vammainen olo onko? Oletko jotenkin sekaisin oletko?
Kukas elämänkoululainen se siellä huutelee? Salaako valvoit, kun oli pikku-jonnejen uniaika?
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko yöllä mitään erikoista? Sanoiko Jukka tosiaan niin, että häntä ei ollenkaan haittaa, jos Eevis lähtee? Jos sanoi, niin olipa aika huono kommentti hältäkin..
Muille sanoi ettei haittaa, Eevikselle on toiset jutut. Eevis pit yöllä pitkän monologin ja analysoi tilannettaan, Jukka kuunteli kunnes pääsi taas pukille. Myöhään valvoivat, voi olla raskas päivä tänään, eli lahna lahnailee edelleen.
Jee! Eevis äänestyksessä!