BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä ole, mutta tuolla aiemmin sanottiin sillä olevan IISOO
Se näytti suurehkolta mutta ehkä se kutistu kun joutu kylmään suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevishän on autisti
Ei. Ei ole. Eevis ei ole autisti eikä hänellä ole asperger. Eevis on ihan normaali nuori nainen.
Huonosti on naisilla asiat jos Eevis on normaali nuori nainen.
Jos se lähtee niin minäkin lähden. Hoh hoijaa. Huh huh. Hyvää porukkaa. Yksi kiroilee, toinen puhuu samaa levyä toistaen, jotkut seksiaddikteja. awwww, ja anu vaihtaa koko ajan vaatteita.
Eikö tosta Jukasta päästä millään eroon? Tai Anusta?
Eevis on munkin lemppari, mutta olen luvannut itselleni olla tuhlaamatta rahaa äänestykseen. Ehkä joku muu äänestää sitä, kellä on enemmän rahaa 😅
Mä en muista onko missään Bb-talossa ollut yhtä hyvä henki kuin täällä. Nytkin kaikki vaan miettivät miltä äänestyksessä olevista tuntuu.
Mira meni heti halaamaan kaikkia,
LOL, eevis yrittää keksiä tekosyitä nimeämiselleen, kun ei voi tajuta ettei hänestä vain pidetä, piste.
HYVÄ MIRAAAAAA!!!! Olen onnellinen sun puolesta, luulit taas joutuneesi tonne.
Tarina ja Ville jatkoon. Tuo lahna on jo nähty.
Eevis on niin ihanan rationaalinen aina <3.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo ei osaa edes häädettyjä ilmoittaa?
Ja vielä kun ei oo eka kerta kun mokaa
Verratkaapa huvin tähden Hjälmerin alkuperäistä ja Kimmoisan nykyistä naurutyyli? Kimmo hieroo päätään ristiinrastiin isosti avokämmenellä ja hötkyy ja pomppii kuin marionettinukke apinanpoikasen käsissä. Helmeri taas hihitti alkupäivinä siivosti käsi suun eessä kuin japanilainen geisha, joka siesoo jalat yhes ja huomaa bonsaipuun rungon kyhmyn muistuttavan kankkua
No hyi v t tunoita cristal snown draggi gavereita yrjötys!!!
Tarina tai Jukka saa tippua kun olleet jo aiemmin äänestyksessä. Ehkä narinatarina...
Kyllä oli Eeviksellä järkyttynyt ilme. :D
Ei voinut varmaan reppana kuvitellakaan että itse joutuisi nimetyksi.
Nyt vaan Jukka: ole sanojesi mittainen ja häivy asap!
Katsokaas ruudusta toi tän illan jakso jos ette jo katsonu kun tuli.
Siinä Poskiparta selitti ton tilanteen paremmin kuin kukaan,
just noin se menee Eeviksellä ja Jukalla!
hitto ku ois jukka ollu, pariskunnan tylsenpi osapuoli, oisko sit eeviksen aika mennä..
Katos katos ei ollu Eevikselle mikään helppo nakki,kuuli nimensä ni alkoi pää heilumaan ja jalka väpätti hermostuneena.."miten minä voi olla"....syyttää varmaan taas isoveljeä😅😅
Vierailija kirjoitti:
Miralla ihmeen hyvät hampaat siihen nähden että on wt. Näyttäisi ettei siltä puutu poskihampaita tms.
Mikä on wt?
Vierailija kirjoitti:
Eevis ottaa eevimäisesti. Rationaalinen.
Ainakin tuo päättely miksi häntä on äänestetty meni ihan pepulleen.
Voi olla, että hän on mielessään rakentanut noista muiden antamista äänistä loogisen ja rationaalisen tarinan, mutta tosi se ei ole.
Eevis ulos!