BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ihan levotonta porukkaa odottaa nimeämisen tuloksia
Miralla ihmeen hyvät hampaat siihen nähden että on wt. Näyttäisi ettei siltä puutu poskihampaita tms.
Tarinalla hyytyy muuten hymyily ja nauru usein kuin veitsellä leikaten.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Krisun pippppuli kovin isolta nmäyttäny
Kuivaa näppisi sormetettuasi, ei tost saa mitää selvää, lipsunu näppäimillä.
Oon ihastunut Kevinin tämän päivän lookkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ei muistanut kirjan nimeä, mutta taisi tarkoittaa "Kymmenen pientä keeneripoikaa". Ps. nimen viimeisen sanan ensimmäinen ja neljäs kirjain on vaihdettu keskenään. On tullut itsekin luettua se kirja.
Nykyään taitaa kulkea nimellä Eikä yksikään pelastunut.
Näinhän se on, mutta minä luin tuon kirjan vielä sillä entisellä nimellään. Olin silloin yläasteikäinen ja meillä oli sen kirjan lukeminen koulutehtävänä. Eipä jäänyt silti minkäänlaisia traumoja, ei itse kirjan tarinasta tai keeneri-sanastakaan kirjassa. Että siinä vähän terveisiä zuwageille.
Kertoo kaiken sinusta kun et tajua koko asian pointtia edes. No onneksi nyt on persut jossa te heikkolahjaiset voitte kokoontua saamaan vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita seksi hävettää niin maan perusteellisesti, teidän pitäis kiittää Eevistä siitä että siedättää teitä normaaliin elämään jossa harrastetaan seksiä hyvillä mielin.
Kuka täällä on sanonut, että seksi hävettää? :D
Useimmat kommentoijat tuovat sen jatkuvasti esille, miksi muuten tzokkiinnutte ihmisten normaaleista haluista ja niiden tyydyttämisestä tai jostain kuviista joissa suudellaan.
Nyt vaan Eevis ulos sunnuntaina! Eiköhän se Jukka ”rakkauden” psykoosissaan lähde oma-aloitteisesti perässä.
(Ja sitten katuu tekoaan parin viikon päästä...)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä väliä Krisun mulkulla on kun on niin epäseksikkäässä tyypissä kiinni.
Kattokaa ku eevis hajoo kohta
Vierailija kirjoitti:
Te joita seksi hävettää niin maan perusteellisesti, teidän pitäis kiittää Eevistä siitä että siedättää teitä normaaliin elämään jossa harrastetaan seksiä hyvillä mielin.
Ei hävetä,kertoo henkisestä köyhyydestä tai mielenterveysongelmista kun sanat ja teot eivät ole lähelläkään toisiaan.jukkapoika tais olla,joku amisjuntti,onko mitään mieltä mistään asioista,henkisesti köyhiä kumpikin,eeva puhuu saissea niin ettei itse edes ymmärrä ja muista mitä oli lauseen alussa,kamala murre,onko jostain Turusta päin
Vierailija kirjoitti:
Eevishän on autisti
Ei. Ei ole. Eevis ei ole autisti eikä hänellä ole asperger. Eevis on ihan normaali nuori nainen.
Asukkaat spekuloivat miksi Krisu on saanut kaikkea hyvää.
Kaljaa,, voittanut tehtävän, jne.
Voisin panna Helmeriä, jos se menisi leikkauttamaan plastiikkakirurgilla naamansa uuteen uskoon.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
On tuo omaani verrattuna suorastaan jättimäinen.
Jes! Tarina ja Eevis häätöäänestyksessä! Nyt joko Tarina tai Eevis ulos!
No ni, kohta alkaa Tarinointi nimeämisestä...
Eevis on ihan tavallinen oma itsensä, Tarina nauraa tekonaurua, kertoo olevansa tosi järkyttynyt. Ville arveli että kyseessä on kaksinkamppailu, koska alussa sanottiin vain Tarina ja Ville.
Miten nuo ei osaa edes häädettyjä ilmoittaa?
Krisu on paras