Miksihän Turussa se uusi juna-asema piti tehdä Logomolle eikä esim. Aninkaistensillan alle?
Olisi ollut helpompi päästä jatkoyhteyksille linja-autoasemalle tai Fölin busseihinkin. Nyt joutuu kävelemään pitkät pätkät ennen yhtäkään bussipysäkkiä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ja purkivat kauniin vanhan aseman sen ruman alta, joka nyt seisoo tyhjänä. Mitähän siihen keksivät? Kai rakentavat jotain uutta rumaa kuten nykyarkkitehtuuri aina on.
Matkakeskus pitäisi tulla siihen suuntaan, ei ehkä ihan nykyisen paikalle.
Turun nykyinen rautatieasema ja sen järjestelyt ovat todella noloja. Vaan kyseessähän on kaupunki, joka pohtii jo ties kuinka monetta vuosikymmenettä raitioliikenteen palauttamista. Kauppatoriakin rakennettiin uuteen kuosiin ties kuinka monta vuotta. Todella noloa kaupungille, joka on Suomen vanhin. Seniilitkö sitä nykyisin johtavat, kun toiminta on tällaista?
Markakeskus tulee Aninkaisten sillamn lähelle kun tulee!
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Mikä asema? Pelkkä silta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Kannapa ite kymmenen asteen pakkasessa matkalaukut ensin jumalattoman korkeita portaita pitkin sille sillalle ja sillalta alas ja sitten kapeaa sohjoista jalankulkuväylää se 500 metriä. Ei naurata raavasta miestäkään.
T. matkustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Kannapa ite kymmenen asteen pakkasessa matkalaukut ensin jumalattoman korkeita portaita pitkin sille sillalle ja sillalta alas ja sitten kapeaa sohjoista jalankulkuväylää se 500 metriä. Ei naurata raavasta miestäkään.
T. matkustaja
Sillassa on muuten hissit siinä...
Vierailija kirjoitti:
Turun nykyinen rautatieasema ja sen järjestelyt ovat todella noloja. Vaan kyseessähän on kaupunki, joka pohtii jo ties kuinka monetta vuosikymmenettä raitioliikenteen palauttamista. Kauppatoriakin rakennettiin uuteen kuosiin ties kuinka monta vuotta. Todella noloa kaupungille, joka on Suomen vanhin. Seniilitkö sitä nykyisin johtavat, kun toiminta on tällaista?
Vähemmän siellä on seniilejä setiä kuin ennen. Päätösten teko on silti niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Kannapa ite kymmenen asteen pakkasessa matkalaukut ensin jumalattoman korkeita portaita pitkin sille sillalle ja sillalta alas ja sitten kapeaa sohjoista jalankulkuväylää se 500 metriä. Ei naurata raavasta miestäkään.
T. matkustaja
Sillassa on muuten hissit siinä...
Se on vanhuksille ja naisille. Jos jatkoyhteys odottaa, ei ole aikaa odottaa puolta tuntia pääsyä hissille. Kokeile matkustaa sinäkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Turun nykyinen rautatieasema ja sen järjestelyt ovat todella noloja. Vaan kyseessähän on kaupunki, joka pohtii jo ties kuinka monetta vuosikymmenettä raitioliikenteen palauttamista. Kauppatoriakin rakennettiin uuteen kuosiin ties kuinka monta vuotta. Todella noloa kaupungille, joka on Suomen vanhin. Seniilitkö sitä nykyisin johtavat, kun toiminta on tällaista?
Turussa ollut typerää suunnittelua, kähmäistä liiketoimintaa, kaupungin myyntiä ja muuta kohta sata vuotta. Vanhaa arvokasta purettu, uutta irvokasta myyty, hämäräheikkien taskuja pesty, yhteistä kulttuuriomaisuutta heitetty menemään. Vanhan trendin mukaanhan linna ja kirkko pitäisi vaihtaa kolmeen taikapapuun ja loputkin puutaloista tuikata tuleen.
Vaan kuka tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Kannapa ite kymmenen asteen pakkasessa matkalaukut ensin jumalattoman korkeita portaita pitkin sille sillalle ja sillalta alas ja sitten kapeaa sohjoista jalankulkuväylää se 500 metriä. Ei naurata raavasta miestäkään.
T. matkustaja
Sillassa on muuten hissit siinä...
No eihän isojen ihmismassojen liikuttelu voi jäädä hissien varaan muuten kuin pilvenpiirtäjissä, joissa niissä on vähän eri kapasiteetti.
Julkinen liikenne toimii hyvin silloin, kun jalkaisin ei tarvitse tehdä aikaa vieviä siirtymiä. Mielestäni Pasila on hyvä esimerkki liikenteen solmukohdasta: raiteilta liukuportaita ylös, hallin poikki ja bussiin/ratikkaan.
Penny Lame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun nykyinen rautatieasema ja sen järjestelyt ovat todella noloja. Vaan kyseessähän on kaupunki, joka pohtii jo ties kuinka monetta vuosikymmenettä raitioliikenteen palauttamista. Kauppatoriakin rakennettiin uuteen kuosiin ties kuinka monta vuotta. Todella noloa kaupungille, joka on Suomen vanhin. Seniilitkö sitä nykyisin johtavat, kun toiminta on tällaista?
Turussa ollut typerää suunnittelua, kähmäistä liiketoimintaa, kaupungin myyntiä ja muuta kohta sata vuotta. Vanhaa arvokasta purettu, uutta irvokasta myyty, hämäräheikkien taskuja pesty, yhteistä kulttuuriomaisuutta heitetty menemään. Vanhan trendin mukaanhan linna ja kirkko pitäisi vaihtaa kolmeen taikapapuun ja loputkin puutaloista tuikata tuleen.
Vaan kuka tietää...
Se näkyy näin kun kaupunkia johtaa Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen asema on bussiasemasta ja aninkaisten sillasta ehkä 500 metriä. Yhyy yhyy!
Kannapa ite kymmenen asteen pakkasessa matkalaukut ensin jumalattoman korkeita portaita pitkin sille sillalle ja sillalta alas ja sitten kapeaa sohjoista jalankulkuväylää se 500 metriä. Ei naurata raavasta miestäkään.
T. matkustaja
Sillassa on muuten hissit siinä...
Hissit on usein epäkunnossa.
En mene julkisiin rahvaan sekaan!
Ja purkivat kauniin vanhan aseman sen ruman alta, joka nyt seisoo tyhjänä. Mitähän siihen keksivät? Kai rakentavat jotain uutta rumaa kuten nykyarkkitehtuuri aina on.