BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu the eläinrääkkäjä:
- Räjäytellyt lapsena lokkeja.
- Työntänyt kissan naaman kissanpissaan.- Katsonut vierestä kun kaverit on juottaneet koiralle kaljaa ja koira on päissään hoiperrellut ympäriinsä.
Ekstraa:
- Kulkenut kiusaajaporukan mukana.
Ei ansaitse voittoa todellakaan tuo ihminen.
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Eevis pääsee ulos kohta! Joko HUORITTELIJOITA hermostuttaa?
Jos Eevis ei tee teistä rikosilmoitusta, minä teen. Tiedän, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Teen sen silti ja soitan Iltasanomiin. Lienee tulee tutkimattajättämispäätös, mutta silti asia on käsiteltävä poliisissa!
PERÄSTÄ KUULUU JA SAUNAN TAKANA ON TILAA!!
Nyt ne lääkkeet
Eevis kun kuulee olevansa häädössä, niin hawuaa varmaan mennä vessaan ottamaan omaa aikaa.
Mä en haluais että Ville tippuu, hyvä jätkä silloin kun ei höpötä jeesusjuttuja. Tarinan juttuja ei jaksa kuunnella ollenkaan, Eeviksessä ärsyttää vaan toi kyltymätön seksin halu. Tiedä mitä hänestä vielä paljastuu, ois mielenkiintoisempaa jos Jukka tippuis, mitä Eevis keksii tilalle. Jukka kyllä pärjää ilman seksiäkin
Haluaisin nähdä tulisiko Jukkaan jotain eloa jos Eevis lähtee, nyt hällä on vain kaksi nappulaa, panokone tai tapetti. Siksi Eevis pois. Tärinä luo viihdettä ja Villen hihhulointi-raamattukeskysteöutkinnon viihdyttäviä.
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Jos Eevis ei tee teistä rikosilmoitusta, minä teen. Tiedän, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Teen sen silti ja soitan Iltasanomiin. Lienee tulee tutkimattajättämispäätös, mutta silti asia on käsiteltävä poliisissa!
HYVÄ! Misogyynit peräkammarimiehet kuriin ...OHO sivistyssana...kohta joku suoltaa Vihaa äitin helmoista!
Eevistä ei jännitä omasta puojesta vaan toisten puojesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jota ällöttää Eeviksen puhetapa? En pysty yhtään kuuntelemaan. Sellaista velttoa sössötystä.
Todellakin. Vai pitäisikö kirjoittaa ”todewwakin”. Palapelikin oli pajapewi.
Ja ne ärsyttävät maneerisanat: ”vaiks, semmottii, vaiks, semmottii...”
Murre - eroja, en pidä yhtään parempana Silleen, niinku, tavallaan -Tarinaakaan.
Tarina aiheuttaa niin paljon riitaa ja jakaa porukan että se saisi loppua, olen
kyllästynein tuohon kahtiajakoon, Tarina olevinaan muita parempi ja yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Krisu the eläinrääkkäjä:
- Työntänyt kissan naaman kissanpissaan.- Katsonut vierestä kun kaverit on juottaneet koiralle kaljaa ja koira on päissään hoiperrellut ympäriinsä.
Ekstraa:
Junnuna sitä tulee tehtyä kaikenlaista tyhmää, varsinkin Krisun kaltainen luonnonlapsi on altis kaikelle hölmöilylle kun samanlaiset rämäpäät kokoontuu. Silti esimerkiksi Eeviksen CV on paljon sairaampi ja hän on tehnyt kaiken täysikäisenä.
Ville anto Tupulle 2 pist ja juttelee nyt Tupun kanssa ruoasta. On sillä pokkaa. Ville pitää huolen että saa ruokaa. Aina iskän poika ensimmäis3nä. Ville ilm kotona kodinhengetär.
Vierailija kirjoitti:
Krisu the eläinrääkkäjä:
Ekstraa:
Jaksuhalit 🤗
Vierailija kirjoitti:
Eevis kun kuulee olevansa häädössä, niin hawuaa varmaan mennä vessaan ottamaan omaa aikaa.
Kun sen sijaan vois mennä ulos mököttämään sälkkituoliin ja hokemaan vittua ja perkelettä ja haukkumaan muita idiooteiksi ja uhoamaan lähtevänsä kotiin. Näin tekee nääs suosikit.
Mielestäni on Keskisen Eeva-Leenan oma etu, että putoaa jo sunnuntaina. On jo niin monta Seiskan, Ilta-Sanomien, Iltalehden lööppiä tästä naisesta, että hänelle sitä parempi mitä nopeammin ihmisten mielenkiinto kääntyy pois hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä tulisiko Jukkaan jotain eloa jos Eevis lähtee, nyt hällä on vain kaksi nappulaa, panokone tai tapetti. Siksi Eevis pois. Tärinä luo viihdettä ja Villen hihhulointi-raamattukeskysteöutkinnon viihdyttäviä.
Niin moni asukas puhi Tarinan jakavan porukkaa ja aiheuttavan riitoja että minä kuuntelen heitä ja äänestän Villen ja Eeviksen taloon jäämisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu the eläinrääkkäjä:
Ekstraa:
Junnuna sitä tulee tehtyä kaikenlaista tyhmää, varsinkin Krisun kaltainen luonnonlapsi on altis kaikelle hölmöilylle kun samanlaiset rämäpäät kokoontuu. Silti esimerkiksi Eeviksen CV on paljon sairaampi ja hän on tehnyt kaiken täysikäisenä.
Hölmöähän tulee tehtyä vanhanakin. Ettei se aina viisaus ja vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Nyt ne lääkkeet
Mitenhän tuo tulkitaan siellä poliisissa, tuo saunan taakana on tilaa ukaasi?
Mä luotan Helmeriin ja äänestän Eevistä ja Villeä,
jos Helmeri on sitä mieltä että kaikille olisi parempi jos Tarina lähtee, niin Tarina saa lähteä.
Kyl eevis taitaa lähtee. On toi Tarinan itku-minäminä-pilli raivarit viihdyttävämpää arvoa, kun eeviksen reikä.
Eevis leikkiny barbeilla pienenä Raiskausleikkejä, just kerto...