Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
24841/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy äänestää Tarinaa ja Villeä koko rahalla. Ensi viikolla Jukka on 24/7 Millassa kiinni.

Vierailija
24842/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut ennen kauppareissua muistaako kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24843/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tänään :

Krisu puhuu teinivuosistaan kaverin juhlissa. Kertoi, että pistettiin kaljanpohjat koiran ruokakippoon ja koira käveli ovea päin ja makoili pöydän alla ihmeissään. Krisu sanoi olleensa heikko, eikä käskenyt kaveriensa lopettaa. ”

Vierailija
24844/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jota ällöttää Eeviksen puhetapa? En pysty yhtään kuuntelemaan. Sellaista velttoa sössötystä.

Vierailija
24845/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis ulos jyystämään ja löystyttämään anaaliaan ja harjoittelemaan kovasti vauvojentekoa,joita ei uskalla ottaa vastaan!

Onneks on pillerit nii saa toteuttaa itsensä jakoa;)

Miten sun seksi elämä sujuu? 😉

Vierailija
24846/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bileet! Nyt bileet taloon!

Vierailija
24847/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan milloin kerrotaan asukkaille kuka häädössä?

Kiitos etukäteen🤩

Ennen kauppareissua.

Eli ilmeisesti tämän illan BB-lähetyksen loppupuolella jonka jälkeen valitut asukkaat lähtevät shoppailemaan voittorahojaan...

Tosin kauppareissulle lähtevät vasta joskus puolenyön aikaan ja se jostain syystä kestää tunnin vaikka heillä on siellä kaupassa vain 12 minuuttia aikaa.

24848/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojat päästi tunteensa valloilleen ja unohtavat samalla koko tuon ohjelman idean. Eikö voi katsoa vaikka sohvaperunoita, jos haluaa jotain hyvää me-henkeä seurata?

Kohta on pelkät tapetit talossa. Tässäkin ketjussa 90% viesteisestä on koskeneet Eevistä ja Tarinaa.

ME OLLAAN KYLLÄSTYTTY  NIMENOMAAN SOHVAPERUNAAN. EEVIKSEEN.

EI OLLA!!!!

Bb - YHTEISÖ- EEVIS VOITTOON

Vierailija
24849/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu (Eeviksen kanssa keskustelu): "Hyvä analyysi toi tota, koulujuttu, koska tota mä oon aina hengannut enemmän tai vähemmän koulukiusaajien porukoissa ja siellä on ollu niinku tosi paljon semmosia vittumaisia kiusaajaihmisiä. Mutta mä oon ollu hyvää pataa myös heikompien kanssa. Varmasti oon joskus kiusannu tai joku on kokenu että oon kiusannu, siinä on ollu sellasta niinku ryhmäpainetta" "En oo ikinä kokenu olevani kiusaaja vaikka oon kiusaajaporukoissa hengannukki".

Yllätyyyyyys.

No eipä tietenkään ole kokenut. Minäkin katsoin tuon keskustelun, ja Krisu tosiaan sanoi, että varmaan on joskus kiusannu ja sitten äkkiä korjasi "tai joku on kokenu että oon kiusannu", eli tyypillinen koulukiusaaja, muut on vaan olleet herkkiä kun KOKENEET hänen kiusanneen, vaikkei mielestään kuitenkaan ole kiusannut, mutta myöntää kuitenkin henganneensa kiusaajien kanssa (eli olevansa yksi heistä).

Tosi omituista selittelyä minusta ja minä huomasin muutaman muun ohella jo ajat sitten että Krsisussa on kyllä kiusaajan piirteitä. Heti jos joku ihminen ei mielistele häntä, niin Krisu hyökkää raivolla kimppuun ja kääntää muutkin tätä ihmistä vastaan, osaa myös tarkoituksella provosoida omasta mielestään ärsyttävää käyttäytymään vielä enemmän ärsyttävästi.

Kylmäävä tyyppi.

Vierailija
24850/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni, nyt Jukka on ihan lätkässä Miraan. Yksi parturointisessio muutti kaiken.

Jukka jo flirttaili aika suoraan ja halailikin oman leikkunsa lopuksi. 

Läksi esittelemään tukkaansa muille mutta palasi pian takaisin juttelemaan 

Kimmon päätä siistivän Miran kanssa. Veikkaan ettei Mira saa Jukalta pisteitä 

ensi viikon nimemisessä. :D

No Mirahan näyttikin tänään tosi kauniilta, oli laittanut omatkin hiuksensa hyvin yms. Jukalle ulkonäkö merkitsee paljon, kun ihaili sunnuntaina Millan upeaa meikkiäkin ja toivoi, että Eevis olisi häädössä. Voisin kuvitella, että jos Mira olisi vähän hoikempi, niin Jukka jahtaisi sitä(kin) täysiään ja tavallisen näköinen Eevis unohtuisi kummasti.

Älyllisesti sopisivat paremmin yhteen mutta Milla suuntautunut

Eikös Milla ollut bi? Ja mikä se juttu on, että Eeviksen suuhun on kustu? Käsittääkseni on itse sellaista kertonut näiden muiden sikailujensa lisäksi.

Vierailija
24851/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jota ällöttää Eeviksen puhetapa? En pysty yhtään kuuntelemaan. Sellaista velttoa sössötystä.

Eevis puhuu hyvin kultivoituneesti ja perustelee hyvin. Hieman läpi tulee joskus murretta. Timo taas puhui kirjakieltä täysin.

Vierailija
24852/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kuuluu vaan eeviksen tekonaurua taustalla

Vierailija
24853/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaakohan kukaan viedä tuota keittiön roskista ulos kun ei mee kaappi enää kiinni?

Ei jaksa kun niin paljon muita hommia.

Vierailija
24854/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30778 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojat päästi tunteensa valloilleen ja unohtavat samalla koko tuon ohjelman idean. Eikö voi katsoa vaikka sohvaperunoita, jos haluaa jotain hyvää me-henkeä seurata?

Kohta on pelkät tapetit talossa. Tässäkin ketjussa 90% viesteisestä on koskeneet Eevistä ja Tarinaa.

ME OLLAAN KYLLÄSTYTTY  NIMENOMAAN SOHVAPERUNAAN. EEVIKSEEN.

EI OLLA!!!!

Bb - YHTEISÖ- EEVIS VOITTOON

Koska täällä on eevisjankkaaja.

Vierailija
24855/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään bileet! Nyt bileet taloon!

Nyt olisi kyllä paikallaan. Tiukkaa viinaa ja biletystä. Alkaa olla sen verran antipatioita noilla toisiaan kohtaan, että tulisi draamaa.

Vierailija
24856/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu katsoi aika pitkään yläosatonta Villeä..

Vierailija
24857/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni, nyt Jukka on ihan lätkässä Miraan. Yksi parturointisessio muutti kaiken.

Jukka jo flirttaili aika suoraan ja halailikin oman leikkunsa lopuksi. 

Läksi esittelemään tukkaansa muille mutta palasi pian takaisin juttelemaan 

Kimmon päätä siistivän Miran kanssa. Veikkaan ettei Mira saa Jukalta pisteitä 

Toi ensi viikon nimemisessä. :D

No Mirahan näyttikin tänään tosi kauniilta, oli laittanut omatkin hiuksensa hyvin yms. Jukalle ulkonäkö merkitsee paljon, kun ihaili sunnuntaina Millan upeaa meikkiäkin ja toivoi, että Eevis olisi häädössä. Voisin kuvitella, että jos Mira olisi vähän hoikempi, niin Jukka jahtaisi sitä(kin) täysiään ja tavallisen näköinen Eevis unohtuisi kummasti.

Älyllisesti sopisivat paremmin yhteen mutta Milla suuntautunut

Eikös Milla ollut bi? Ja mikä se juttu on, että Eeviksen suuhun on kustu? Käsittääkseni on itse sellaista kertonut näiden muiden sikailujensa lisäksi.

Tiedät varmaan jos ottaa suikkiin niin sieltä pitää tulka spermaa tuota elämän eliksiiriä mutta rakennevika oli kaverilla. Suikkiin ottaminen ei oo pervessiä vaikken en itse oo suostunut koskaan. Oksennus meinaa tulla.

Vierailija
24858/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihan yltimate inhokki on tarina, mutta mielenkiintosempaa kun eevis lähtee. Tarina ja krisu tulee ottamaan vielä rajusti yhteen. Ja ehkä ilkeesti sanottu, mutta tarina tulee flippamaan vielä kunnolla ja haluan nähdä sen. Mielenkiintosempaa myös nähdä miten Jukkaan vaikuttaa eeviksen poislähtö. Eeviksen makuut on  nyt nähty.

Exactly my thoughts.

Vierailija
24859/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on kunnon pummi

Vierailija
24860/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville seksikäs. 😂😂😂😂

Ketju on lukittu.