BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojat päästi tunteensa valloilleen ja unohtavat samalla koko tuon ohjelman idean. Eikö voi katsoa vaikka sohvaperunoita, jos haluaa jotain hyvää me-henkeä seurata?
Kohta on pelkät tapetit talossa. Tässäkin ketjussa 90% viesteisestä on koskeneet Eevistä ja Tarinaa.
ME OLLAAN KYLLÄSTYTTY NIMENOMAAN SOHVAPERUNAAN. EEVIKSEEN.
EI OLLA!!!!
Bb - YHTEISÖ- EEVIS VOITTOON
Koska täällä on eevisjankkaaja.[/quote
MITÄ? mitä koska? Huomenna? Pihtiputaan shellillä? Mopoautomiitti?
EEVIS VOITTAA. ÄÄNESTIN UNIBETILLÄ 300 EUROLLA. AION MANIPULOIDA TULOKSIA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu (Eeviksen kanssa keskustelu): "Hyvä analyysi toi tota, koulujuttu, koska tota mä oon aina hengannut enemmän tai vähemmän koulukiusaajien porukoissa ja siellä on ollu niinku tosi paljon semmosia vittumaisia kiusaajaihmisiä. Mutta mä oon ollu hyvää pataa myös heikompien kanssa. Varmasti oon joskus kiusannu tai joku on kokenu että oon kiusannu, siinä on ollu sellasta niinku ryhmäpainetta" "En oo ikinä kokenu olevani kiusaaja vaikka oon kiusaajaporukoissa hengannukki".
Yllätyyyyyys.
No eipä tietenkään ole kokenut. Minäkin katsoin tuon keskustelun, ja Krisu tosiaan sanoi, että varmaan on joskus kiusannu ja sitten äkkiä korjasi "tai joku on kokenu että oon kiusannu", eli tyypillinen koulukiusaaja, muut on vaan olleet herkkiä kun KOKENEET hänen kiusanneen, vaikkei mielestään kuitenkaan ole kiusannut, mutta myöntää kuitenkin henganneensa kiusaajien kanssa (eli olevansa yksi heistä).
Tosi omituista selittelyä minusta ja minä huomasin muutaman muun ohella jo ajat sitten että Krsisussa on kyllä kiusaajan piirteitä. Heti jos joku ihminen ei mielistele häntä, niin Krisu hyökkää raivolla kimppuun ja kääntää muutkin tätä ihmistä vastaan, osaa myös tarkoituksella provosoida omasta mielestään ärsyttävää käyttäytymään vielä enemmän ärsyttävästi.
Kylmäävä tyyppi.
Ihan selkeä kiusaajatyyppi hän on, kun kerran on eläintenrääkkääjäkin. Eläintenrääkkääjät nauttivat yhtälailla ihmisten rääkkäyksestä. Mutta Krisu yrittää nyt esittää "kaikkien kaveria", että pääsisi nappaamaan voiton. Luultavasti jo pitää itseään selkeänä voittajana. Toivottavasti ei voita. Kuka tahansa noista asukeista ansaitsisi voiton ennemmin kuin moinen eläintenrääkkääjä.
Vierailija kirjoitti:
3 vahvaa ja esillä olevaa persoonaa äänestyksessä.
Kyllä Krisu nauttii jos Tarina lähtee
Tän arvasin että äänestetään ärsytys periaatteilla ja tapetit saa olla rauhassa.
Tarinalle nimeämispisteitä antaneet perustelivat pisteitä sillä, että Tarina puuttuu joka asiaan, aiheuttaa konflikteja, riitelee liikaa, on ihan eri maailmassa muiden asukkaiden kanssa ja jakaa asukkaat kahtia sitomalla Eeviksen ja Kevinin täysin itseensä + imee kaiken energian muista.
Parasta koko talon ilmapiirille olisi Tarinan poistuminen. Pääsisi Kevinkin enemmän muiden pariin ja veikkaan että Eeviskin alkaisi käyttäytyä erilailla kun ei Tarina koko ajan kehuisi ja kiittelisi, huomaisi varmaan muista asukkaista silloin paremmin miltä heistä tuntuu. Ville vaikuttaa välillä kyllästyneeltä, mutta ei aiheuta riitaa ja eripuraa asukkaiden välillä eli minä äänestän Eeva-Leenaa ja Villeä!
Oikeastaan melko sama kumpi sunnuntaina lähtee: Tarina tai Eevis.
Toisaalta, Eevis on tyyppinä rasittavampi ja vastenmielisempi.
Toisaalta, Tarinan ego saattaa pöhöttyä ansiottomasti jos selviytyy taas kerran äänestyksestä.
Aijjuma toi Mira on kyllä hauskin!
Oujea Beibee!
Hahahahah
Vierailija kirjoitti:
Tosin kauppareissulle lähtevät vasta joskus puolenyön aikaan ja se jostain syystä kestää tunnin vaikka heillä on siellä kaupassa vain 12 minuuttia aikaa.
Niillä varmaan kestää se suunnistaminen redin sokkeloissa ja oikean hissin löytäminen (kaikki hissit kun ei pysähdy kaikissa kerroksissa....)
T: KERRAN redissä käynyt (ja se riitti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ei anna mitään . Ulos pienten lasten luo
Höpö höpö, hyvä että hörhöjen seassa on joku normaalikin.
Anu ei osaa keskustella.
Kyllä osaa, jos sitä kiinnostaa mistä puhutaan. Jutteli juuri ennen nimeämisiä hörhöjengin (tarina, kevin, eevis) kanssa elämänvaiheistaan, samoin muut, ja muut jopa kuunteli kerrankin, eikä vain puhuneet päälle.
Jopa eevis, inhokkini, keskusteli tällä kertaa paremmin kuin muulloin, ei lässyttänyt minuuttitolkulla turhia, vaan pysyi asiassa ihmeen ytimekkäästi.
Oksettaa Jukka ja Eevis. Pliis, äänestetään Eevis pois sunnuntaina. Tarinakin tosi raskas mutta hän tulee olemaan varmaan joka äänestyksessä tulevaisuudessa niin seuraavaks hänet sitten pois. Eeva-Leenaa ei pysty enää katsomaan.
Jukka antaa ensin nimeämispisteitä Miralle ja heti perään pummimassa tupakkaa, ei kyllä itsellä riittäis pokka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jota ällöttää Eeviksen puhetapa? En pysty yhtään kuuntelemaan. Sellaista velttoa sössötystä.
Todellakin. Vai pitäisikö kirjoittaa ”todewwakin”. Palapelikin oli pajapewi.
Ja ne ärsyttävät maneerisanat: ”vaiks, semmottii, vaiks, semmottii...”
Turun murretta semmottii tämmöttii käytti edesmennyr Mauno Koivistokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Villeä sunnuntaina, olen alkanu pitää Villeä oikein suosikkinani muutenkin Miran lisäksi. Krisuun olen jo aika kyllästynyt, vaikka aluksi oli suosikki. Jotenkin aika nysväke ja nuolee jukkaa ja eevistä, hyi.
Ville on tosi huumorintajuinen, välillä saa nauraa kun sivaltaa jótain, ja se hassu pään kääntäminen, hauska persoona, jos hihhulointia ei oteta mukaan, mutta eihän sitä rukoilumantraa ole pakko katsoa, sillon aina käännänkin kanavaa. Ville on myös maalaisjärkinen, tietää mikä on oikein ja mikä väärin, hyvät käytöstavat jne. Tajuaa miten hölmöä on twerkkaus jne, ei mielistele kaikkea nykyajan humpuukia, vaikka hörhöjen mielestä aivan kaikki on voimaannuttavaa. No, jokatapauksessa, mii laik.Haisuli ulos, mua ei edes haittais jos tarina jäis vielä, kun vaan sais haisulin helvettiin tuolta, menee niin hermot sen huonotapaisuuteen ettei tosikaan. Luulee olevansa sodassa BB:tä vastaan, täys idiootti ja makaa vain, muute tekee kaikki työt.
Oon samaa mieltä ja painoin tykkää, ennen kuin luin kommenttisi loppuun. En tykkää tuollaisesta nimittelystä, se on kaikkea muuta kuin aikuismaista.
Just samaa ajattelin minäkin, päässäni komppailin, mutta sitten yhtäkkiä teksti muuttui tuollaiseksi haukkumiseksi. Harmi, muuten ihan asiallinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu (Eeviksen kanssa keskustelu): "Hyvä analyysi toi tota, koulujuttu, koska tota mä oon aina hengannut enemmän tai vähemmän koulukiusaajien porukoissa ja siellä on ollu niinku tosi paljon semmosia vittumaisia kiusaajaihmisiä. Mutta mä oon ollu hyvää pataa myös heikompien kanssa. Varmasti oon joskus kiusannu tai joku on kokenu että oon kiusannu, siinä on ollu sellasta niinku ryhmäpainetta" "En oo ikinä kokenu olevani kiusaaja vaikka oon kiusaajaporukoissa hengannukki".
Yllätyyyyyys.
No eipä tietenkään ole kokenut. Minäkin katsoin tuon keskustelun, ja Krisu tosiaan sanoi, että varmaan on joskus kiusannu ja sitten äkkiä korjasi "tai joku on kokenu että oon kiusannu", eli tyypillinen koulukiusaaja, muut on vaan olleet herkkiä kun KOKENEET hänen kiusanneen, vaikkei mielestään kuitenkaan ole kiusannut, mutta myöntää kuitenkin henganneensa kiusaajien kanssa (eli olevansa yksi heistä).
Tosi omituista selittelyä minusta ja minä huomasin muutaman muun ohella jo ajat sitten että Krsisussa on kyllä kiusaajan piirteitä. Heti jos joku ihminen ei mielistele häntä, niin Krisu hyökkää raivolla kimppuun ja kääntää muutkin tätä ihmistä vastaan, osaa myös tarkoituksella provosoida omasta mielestään ärsyttävää käyttäytymään vielä enemmän ärsyttävästi.
Kylmäävä tyyppi.
Tämän viimeisen kappaleen takia uskon että esim Milla hengaa Krisun kanssa vaikka nimesi tämän ja sanoi että Krisu luo pahaa oloa taloon. Millähan on yksi Krisun selkeimmistä kohteista. Millan hömelön esiintymisen alla on street smart likka. Tietää miten käy jos asettuu Krisua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, Tarinan ego saattaa pöhöttyä ansiottomasti jos selviytyy taas kerran äänestyksestä.
En halua katsella riitelyä, siksi mulle ei oo sama. Haluisin että talossa ois parempi yhtenäisyys ja hyvä henki. Tarina hajottaa porukan.
milloin noille ilmoitetaan ketä on häädös?
Olisikohan mielenkiintoinen lisä, jos häätöäänestykseen joutuneille kerrottais saatu pistemäärä? Tai jopa kaikille, jotka on saaneet nimeämispisteitä.
Krisu the eläinrääkkäjä:
- Räjäytellyt lapsena lokkeja.
- Työntänyt kissan naaman kissanpissaan.
- Katsonut vierestä kun kaverit on juottaneet koiralle kaljaa ja koira on päissään hoiperrellut ympäriinsä.
Ekstraa:
- Kulkenut kiusaajaporukan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jota ällöttää Eeviksen puhetapa? En pysty yhtään kuuntelemaan. Sellaista velttoa sössötystä.
Huomaa keskusteluissa Eeviksen älykkyyden. Kaikki vaan ei ymmärrä jos koulutus jäänyr elämänkouluun.
En halua että Tarina tippuu. Eeviksen tippuminen olisi mielenkiintoisempaa ja olisi jännä nähdä mitä Jukka keksii tilalle.
Krisun en tahdo voittavan koko pottia, koska on kaikkein hirvein tyyppi talossa. Olkoon kuitenkin mahdollisimman pitkään talossa, kuten Tarinakin. Tuovat väriä ja pöhinää.
Eevis pois kutemasta, ja hänen jälkeen seinäpaperit anutuulakimmomillat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, Tarinan ego saattaa pöhöttyä ansiottomasti jos selviytyy taas kerran äänestyksestä.En halua katsella riitelyä, siksi mulle ei oo sama. Haluisin että talossa ois parempi yhtenäisyys ja hyvä henki. Tarina hajottaa porukan.
Ok, jokainenhan tietenkin äänestää sen mukaan mitä haluaa. Minusta taas konfliktit on mielenkiintoisimpia, enkä varmaan tule seuraamaan tuota sitten, kun siellä on vaan tapetit jäljellä. Mutta eipä sekään haittaa, jospa keksisi sitten järkevämpää tekemistä.
No kyllä meitä on kuule useampi enkä minä ainakaan ole mitään lähipiiriä.