Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
23761/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoo taas paremmuudestaan ”Mä tiedän kyllä lähes kaikesta ainakin jotain, mä oon aina ollut vähän sellainen jokapaikanhöylä...”

Jep.😂

Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä. :)

Ihmiset hakeutuvat hänen seuraansa. Han on tanssija. Hän on juristin tasoinen lain asiantuntija. Hän on älykäs. Hän on motorisesti lahjakas, vaikka ei saisi palloa kiinni... Eilen illalla viittasi Kleopatran olleen kanssaan älyllisesti yhtä lahjakas.

Tiesin ettei palsta-autistit tunnista vitsejä mutta jotain rajaa nyt 😀.

Vierailija
23762/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on tänään 2 kertaa tiskannut kattiloita ja ei ole maannut koko ajan.

Ansaitsis mitalin, kaksi kattilaa putsannu liki kolmessa viikossa, jeeeeeee, nyt ei enää tarvikaan sitten kuin maata loppuaika..

En arvosta köökin touhuja 247 katselijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23763/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Niko on niin oudon näköinen?🤔

Vierailija
23764/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan ilme oli vähän pöllähtänyt, kun eevis leuhki että ihmiset hakeutuvat hänen luokseen hänen ei tarvitse hakeutua niiden luokse. BB:ssäkin kaikki tulivat heti hänen ympärilleen... 

Mutta kaippa jukka kuuntelee mitä tahansa eeviksen suusta, onhan hullullakin plu.

Vierailija
23765/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkä Eeviksen aamuiset jutut voi olla salatehtävää?

Mitkä jutut. Se akka haluaa rikkoa bb:n sääntöjä ja uhos lähtevänsä yöllä ja aamulla talosta. Se leuhka ilme ja kävelytyyli, se ei ollu näyteltyä, varsinkaan kun loppujenlopuksi oli yksin, sama ilme ja asenne päällä.

En mä noita tarkoita, vaan päiväkirjahuoneen jälkeen alkoi puhua yökkö juttuja kun syö baarista lähdettyään maasta spudari jämiä!!

Vierailija
23766/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo hyvää pataa Tupun kanssa, ei varmaan enää anna ääniä hänelle

Joo, mm halivat eilen ihan spontaanisti ja Kimmo sanoi että tulen hulluksi 😀. Muuten sanoisin ettei kauheasti vaikuta mihinkään jos Tupu lähtis. Toki ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Timolla oli selvästi hillitsevä vaikutus porukkaan kun oli niin tönkkö ja virallinen.

Timo ei ollut tönkkö tai virallinen missään vaiheessa. Toki ei ollut Villen veroinen paskanpuhuja vaan asiallisempi ja tasapuolisempi. Eilen Krisu ja Helmeri totesivat, että on Timoa ikävä. Sitä aiemmin Eevis, Milla ja Kevin olivat puhuneet, että olisipa Timo vielä talossa.

Kyllä tönkköä ja virallistakin voi olla ikävä. Timo ei ikinä päästänyt ihmisiä oikeasti lähelle.

Vierailija
23767/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noitten studiolaisten hampaita vaivaa: Nikon legot loistaa pimeessä ja Kimmolta puuttuu etuhammas :D

Vierailija
23768/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä jutut. Se akka haluaa rikkoa bb:n sääntöjä ja uhos lähtevänsä yöllä ja aamulla talosta. Se leuhka ilme ja kävelytyyli, se ei ollu näyteltyä, varsinkaan kun loppujenlopuksi oli yksin, sama ilme ja asenne päällä.

En mä noita tarkoita, vaan päiväkirjahuoneen jälkeen alkoi puhua yökkö juttuja kun syö baarista lähdettyään maasta spudari jämiä!!

Älä valehtele. Ei syö. Nimenomaan sanoi ettei nykyään sellaista harrasta. Nuorena olivat pelkokerroinhengessä sellaista tehneet.

Vierailija
23769/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä että nää jutut tapahtuu tänään klo 12.00 ennen.

Vierailija
23770/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisupommi maannu samalla kyljellä koko päivän, jos en väärin muista, eikö kannattas vaihtaa edes kylkeä välillä. Miten noin nuori voi maata aamusta iltaan.

Kohta sitten pomppaa ylös ja kiukuttelee kun ei voi mennä vielä nukkumaan KUN EI JAKSA MAATA SILMÄT AUKI.

Kummasti se 12h+ onnistuu päiväsaikaan.

Vierailija
23771/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Ei syö. Nimenomaan sanoi ettei nykyään sellaista harrasta. Nuorena olivat pelkokerroinhengessä sellaista tehneet.

Lue sinäkin alusta mihin kommentoit ennenkin sanot valehtelijaksi jos osaat lukea ja ajatella!!

Vierailija
23772/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

krisulla ientulehdus, siksi varmaan haisteli henkeään

Joo, aivan varmasti, heh

Vierailija
23773/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaniset lahnat on sellaisia. Täällä on tänään viimeinkin onnistuttu Eeviksen diagnosoinnissa.

Vierailija
23774/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoo taas paremmuudestaan ”Mä tiedän kyllä lähes kaikesta ainakin jotain, mä oon aina ollut vähän sellainen jokapaikanhöylä...”

Jep.😂

Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä. :)

Ihmiset hakeutuvat hänen seuraansa. Han on tanssija. Hän on juristin tasoinen lain asiantuntija. Hän on älykäs. Hän on motorisesti lahjakas, vaikka ei saisi palloa kiinni... Eilen illalla viittasi Kleopatran olleen kanssaan älyllisesti yhtä lahjakas.

Tiesin ettei palsta-autistit tunnista vitsejä mutta jotain rajaa nyt 😀.

Kaikki totta. Päävikaisia on oikeasti olemassa, kaksi niistä BB-talossa.

Eri

Vierailija
23775/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolla on maailman ihanin puheääni. Voisi helposti tehdä jotain äänitöitä. Ah, kuuntelisin vaikka kuinka pitkään mutta säännöstelee tuota ihanuutta!

Vierailija
23776/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh pannaas alusta!!!

Epäilen että spudari syömiset on jotain salatehtäviä jolla saadaan asukkaat kauhistelemaan..siihen joku vastasi ja puhui viime yön tapahtumista johon korjasin että en tarkoita viime yön juttuja vaan aamupäivän!!!!

Vierailija
23777/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku eevisfani yrittää muuttaa mustaa valkoiseksi. Jokainen voi itse todeta katsomalla bb 24/7, siellä tuon kahelin juttuja kuulee.

Vierailija
23778/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmolla on maailman ihanin puheääni. Voisi helposti tehdä jotain äänitöitä. Ah, kuuntelisin vaikka kuinka pitkään mutta säännöstelee tuota ihanuutta!

Niin on. Ja sisältökin yleensä sellaista että jaksaa kuunnella. Kimmo on muuten aika epäjuristimainen mielestäni.

Vierailija
23779/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talon olohuoneessa on sotkuista...

Vierailija
23780/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tosta Mirasta on yhtäkkiä tullut noin kiva? Ei toi nyt kai teeskentelyäkään voi olla.

Ketju on lukittu.