Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
23741/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun käytös on kyllä aiemminkin varsinkin tällä viikolla vaihdellut nollasta sataan, niin ei välttämättä asukkaat oo mitään edes huomanneet.

Vierailija
23742/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisulla ientulehdus, siksi varmaan haisteli henkeään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23743/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnis valittaa että uni on vaikeaa, no on kai kun makaa koko päivän eikä tee mitään muuta!!

Olen seurannut 247 ja Eevis ollut keskusteluissa mukana.

Vierailija
23744/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltauduin katsomaan linkitetystä Twitteristä lisää Hirviö-Leenan pahoja tekoja. Hirviö ja Jukka suutee pimeässä. Valot menee päälle. Pariskunta sanoo tyyliin aha. Jukka kumartuu suutelemaan hirviötä uudelleen ja kuuluu joku Krisun perkele. Hirviö ja Jukka nauravat hyväntahtoisesti. Jukka kumartuu suutelemaan hirviötä. Taas tulee jotain ääniä. Pariskuntaa nauraa iloisesti. Jukka kumartuu takaisin suutelemaan. Tulee ääniä ja pariskuntaan naurattaa nyt tosissaan. Eikö kukaa saa tätä hirviötä kuriin?

Eihän siel näy kun kuvia ja sekunnin giffejä. Ottaapa sinua hermoon kun et voi öisin katella. 

Totuuden näkee vain 24/7 katsomalla.

Joko olet valmistautunut ensi yön kauhuihin? Viime yönä Eevis istui ilmeettömänä päiväkirjahuoneen edessä. Kun kehotettiin menemään nukkumaan, nousi välittömästi ja mukisematta ja meni pissalle. Tämä järkyttävä tapahtumasarja saatiin onneksi talteen Twitteriin, ja nyt pelätään laittaako Eevis vielä pahemmaksi.

Vierailija
23745/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo hyvää pataa Tupun kanssa, ei varmaan enää anna ääniä hänelle

Vierailija
23746/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on tänään 2 kertaa tiskannut kattiloita ja ei ole maannut koko ajan.

Vierailija
23747/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis kertoo taas paremmuudestaan ”Mä tiedän kyllä lähes kaikesta ainakin jotain, mä oon aina ollut vähän sellainen jokapaikanhöylä...”

Jep.😂

Vierailija
23748/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

krisulla ientulehdus, siksi varmaan haisteli henkeään

Ruudun sivuillakin jo lukee että sai kaljaa salaa

Vierailija
23749/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä Eeviksen aamuiset jutut voi olla salatehtävää?

Mitkä jutut. Se akka haluaa rikkoa bb:n sääntöjä ja uhos lähtevänsä yöllä ja aamulla talosta. Se leuhka ilme ja kävelytyyli, se ei ollu näyteltyä, varsinkaan kun loppujenlopuksi oli yksin, sama ilme ja asenne päällä.

Vierailija
23750/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tupu ja Kimmokin kännissä?

Vierailija
23751/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mm halivat eilen ihan spontaanisti ja Kimmo sanoi että tulen hulluksi 😀. Muuten sanoisin ettei kauheasti vaikuta mihinkään jos Tupu lähtis. Toki ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Timolla oli selvästi hillitsevä vaikutus porukkaan kun oli niin tönkkö ja virallinen.

Vierailija
23752/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on tänään 2 kertaa tiskannut kattiloita ja ei ole maannut koko ajan.

Ansaitsis mitalin, kaksi kattilaa putsannu liki kolmessa viikossa, jeeeeeee, nyt ei enää tarvikaan sitten kuin maata loppuaika..

Vierailija
23753/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy Kristianin outoon käytökseen – Isoveli järjesti hapokkaan yllätyksen!

Big Brother -talossa eletään jänniä aikoja, kun asukkaita on hämmennetään trollaus-viikkotehtävällä, joissa ei yksinkertaisesti ole päätä eikä häntää.

Tänään, alkuillasta saatiin lisää kipinöitä rattaisiin, kun Kristian sai Big Brotherilta salatehtävän. Mies kutsuttiin yllättäen päiväkirjahuoneeseen, jossa odotti miehelle mieluisa yllätys.

Tuolin nojalla koreilee viisi tölkkiä mallasta ja tuoppi-aurinkolasit. Kristian saa viisi minuuttia aikaa juoda tuopposet. Tehtävään kuuluu myös pitää aurinkolaseja päässä.

“Ei v*ttu, kiitos isoveli, tämä on mieluinen tehtävä”, Kristian kiitteli kumoten samalla tuoppeja alas.

Mies onnistuu juomaan viidessä minuutissa lähes neljä tölkkiä. Kristian palaa päiväkirjahuoneesta hymy huulilla. Hän ei saa kuitenkaan paljastua tehtävästään. Salassa pito tuottaa kuitenkin hieman vaikeuksia, kun hapokas juoma aiheutti röyhtäilyä. Lopulta Kristian joutuu läpsimään itseään poskelleen, jotta selviäisi maltaan pirskahtelevista hapoista.

Vierailija
23754/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnis valittaa että uni on vaikeaa, no on kai kun makaa koko päivän eikä tee mitään muuta!!

Olen seurannut 247 ja Eevis ollut keskusteluissa mukana.

Onhan se, mutta fyysisesti ei kyllä makuuasennosta hirveästi liiku. Monet muut tuolla jumppailevat, lenkkeilevät ympäri pihaa tai osallistuvat siivoamiseen ja kokkailuun. Eeva-Leena vain makaa. Eilenkin keittiössä lojuessaan huomasi, että siellä on paskaista, mutta ei itse viitsinyt laittaa tikkua ristiin tehdäkseen asialle mitään, vaan kutsuivat toisen laiskottelijan Jukan kanssa Villen paikalle siivoamaan.

Vierailija
23755/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermeliini putsaa kasvojaan kylppärissä kuin Cleasaril-mainospoika. Päivällä ulkona näytti tupsupipossa 10-vuotiaalta. 😁

Vierailija
23756/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermeliini putsaa kasvojaan kylppärissä kuin Cleasaril-mainospoika. Päivällä ulkona näytti tupsupipossa 10-vuotiaalta. 😁

Mitä tahansa se käyttää haluan samaa.

Vierailija
23757/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalla on kyllä välillä kuin kurittoman pikkutytön käytöstavat.

Vierailija
23758/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoo taas paremmuudestaan ”Mä tiedän kyllä lähes kaikesta ainakin jotain, mä oon aina ollut vähän sellainen jokapaikanhöylä...”

Jep.😂

Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä. :)

Ihmiset hakeutuvat hänen seuraansa. Han on tanssija. Hän on juristin tasoinen lain asiantuntija. Hän on älykäs. Hän on motorisesti lahjakas, vaikka ei saisi palloa kiinni... Eilen illalla viittasi Kleopatran olleen kanssaan älyllisesti yhtä lahjakas.

Vierailija
23759/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.😂

Apua! Mä miellän jokapaikanhöylän tyypiksi, joka tykkää ja osaa tehdä kaikenlaista. Vaikea kuvitella ketään vähemmän kuvaukseen sopivaa kuin Eevis, joka ei tee oikeastaan ikinä juuri mitään. Makoilee vaan ja joskus levittää haarojaan.

Vierailija
23760/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mm halivat eilen ihan spontaanisti ja Kimmo sanoi että tulen hulluksi 😀. Muuten sanoisin ettei kauheasti vaikuta mihinkään jos Tupu lähtis. Toki ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Timolla oli selvästi hillitsevä vaikutus porukkaan kun oli niin tönkkö ja virallinen.

Timo ei ollut tönkkö tai virallinen missään vaiheessa. Toki ei ollut Villen veroinen paskanpuhuja vaan asiallisempi ja tasapuolisempi. Eilen Krisu ja Helmeri totesivat, että on Timoa ikävä. Sitä aiemmin Eevis, Milla ja Kevin olivat puhuneet, että olisipa Timo vielä talossa.

Ketju on lukittu.