BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko Millan ja Helmerin välillä tapahtunut siis jotain.. lähentymistä?
Kuka "yksinkertainen" viitsii kommentoida täällä, vaikka ei katso tuollaista kuraa!?
Vierailija kirjoitti:
Aivan Surkea formaatti ei tule kestämään jatkossa ja kuka yksinkertainen ihminen:set katsovat tuollaista kuraa.
Joo ei tule kestämään ei. Muuten vaan vuosikausia ohjelmaa pyöritettiin ja viiden vuoden tauon jälkeen otettiin takaisin koska ihmiset ovat koko tauon ajan halunneet BB:n takaisin ja tuhansia hakijoita talon asukkaiksi.
En ole aikaisempia Bb-katsoa seurannut, siis pantiinko siellä noilla kausilla maanisesti JOKA PÄIVÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista olisi olla Eeviksen tai Tarinan työnantaja/työkaveri?
Tietty onnistuishan se, jos he tekisivät annetut työtehtävät etänä ja suoriutuisivat niistä onnistuneesti.
Eevis on kyllä tutkija-tyyppiä että ehkä hän tekee sen työn jossain tutkijankammiossa. Älytyötähän voi tehdä missä vaan, eri se on esim. Miran myydä kaljaa yksinään, tai no kävisi se verkkokaupassa.
En tiedä mistä tuo sun stereotypia tutkijan työstä tulee, mutta ainakin minä teen työtäni yhteistyössä sekä suomalaisten että ulkomaalaisten tutkijoiden kanssa ja tässä työssä vaaditaan todella hyviä sosiaalisia ja esiintymistaitoja.
Joko se eevis lähti itse talosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt jo talossa matkitaan Eevistä, Helmeri lähti saman tien menemään....
Ihan pokkana se Krisu alkoi matkimaan Eeviksen puhevikaa. Karmee tyyppi.
Villehän on tehnyt tuota jo useamman päivän. Oonkin ihmetellyt ettei kukaan kiinnitä siihen huomiota.
Välttelen Villen kuulemista, etten ole sitä huomannut. Nyt oli kyllä puhtaasti Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Millan ja Helmerin välillä tapahtunut siis jotain.. lähentymistä?
Milla yritti lepää Helmerin käsivarsilla, Helmeriä ei kiinnostanut. Ensi laittoi käden vaivaantuneesti Millan selälle, mutta aika äkkiä nosti pois. Piti niskan takana tai sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Tarina laittaa porkkanat suoraan muovikassista kattilaan. Ei huuhtele, ei kuori. Y Ö Ä K K.
Eikös porkkanat loppunu eilen?
Oisko ollu joku pakastepussi mistä laittoi.
Ei ollut pakastepussi. Kokonaiset porkkanat - leikkas porkkanan isoiksi paloiksi ja laitoi kattilaan. Olivat selvästi tuoreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinaa ärsyttää jos joku jättää esim tyhjän jugurttipurkin pöydälle. Tarina itse pahin jättämään tavaroita sinne tänne
Sanoiko näin? Just yks päivä joku korjasi hänen omenanrontin makuuhuoneesta 🤣🤣🤣
Tarina teki sötkötystä pannulla. Sipulit ja kaikki tyhjät purkit on siinä pöydällä edelleen. Kukahan ne siivoaa!?
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisempia Bb-katsoa seurannut, siis pantiinko siellä noilla kausilla maanisesti JOKA PÄIVÄ?
Kaudesta riippuen, kyllä.
Tero ja Tuuli joka toinen päivä, näin karkeesti ottaen. Sitten Jouko ja Jonna päivittäin, jopa päivällä. Muut oli muualla talossa ja nää hoiteli toisiaan. Sitten se yksi turkulainen sairaanhoitaja masturboi jos ei panneet. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti tuotannolle:
Päästäkää se Eevis jo pois tuolta kotiinsa kiukuttelemaan!
Ei täytä hyvän asukkaan vaatimuksia. Mitä ihmettä te häntä siellä väkisin roikotatte kun ei tajua omaa etuoikeuttaan olla talossa?Toivottavasti muut äänestävät Eeviksen häätöön tällä viikolla, niin nähdään onko tuotannosta sittenkään poistamaan paneskelua talosta.
Kun Eevis koko ajan itsekin puhuu, että haluaisi lähteä ja on uhannut toistuvasti lähtevänsä, niin parempi päästää kotiin kuin väkisin ketään pitää ohjelmassa, johon muitakin halukkaita olisi löytynyt ja jossa edelleen on mukana niitä, jotka siellä haluavat olla.Ei niillä ole mitään syytä nimetä Eevistä, kun Eevis kuitenkin on suht neutraali asukas. Juttelee kaikkien kanssa ja on kovin rauhallinen ja ystävällinen kuitenkin.
Krisu ja Tarina tulee tällä viikolla olemaan ääniharavat.
HAHHA, vai ystöävällinen. Kaikkea muuta, lahna joka ei tee mitään ja terrorisoi muita sormetuksillaan ja sössötyksillään ylimielisenä.
Tosin se muiden asukkaiden halveksunta näkyy vasta sillon kun on kaksin jukan kanssa tai tarinan, ei koskaan ryhmässä, jossa nuolee perseitä.
Jaaha. Milla mennyt mukaan tähän sukupuoleton muunsukupuolinen ei ole vain miestä tai naista- löyhötykseen. Tarina ja Kevin saaneet näköjään hänet aivopestyä. Ei tajua kuinka munaa itsensä tolla...
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja Pikkulauantai😂on se juntti!
Keskiviikko on kautta aikain ollut pikkulauantai. Jonnet ei vaan tajuu. Ootte te juntteja!
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Milla mennyt mukaan tähän sukupuoleton muunsukupuolinen ei ole vain miestä tai naista- löyhötykseen. Tarina ja Kevin saaneet näköjään hänet aivopestyä. Ei tajua kuinka munaa itsensä tolla...
Olihan se alusta saakka. Sehän itkeskeli veskissä asiasta, kun ville oli mielipiteitään laukonut. Loukkaantui niin perhanasti.
Tarina puhu paskaa vakavana..
Kevin sanoi että oon mä siivonnut täällä enemmän kuin moni muu niin Tarina siihen niin mäkin😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän, että tuo seksistä häiriintyminen liittyy jotenkin omaan seksuaalisuuteen. Itse olen aseksuaali enkä ole ikinä seksiä harrastanut, mutta ei minua häiritse ollenkaan ajatus siitä että ihmiset silti harrastaa seksiä, vaikka sitten BB-talossakin. Siitä en pidä jos sormettelevat kun toiset on siinä vieressä, mutta jos käyvät jossain nussimassa kun muut on nukkumassa, niin ei pitäisi häiritä ketään.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko sinulla minkäälaisia seksuaalisia estoja. Haittaako esim. seksuaalinen ahdistelu sinua eri tavalla kuin muu vastaava fyysinen kosketus, vai huomaatko edes eroa?
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun kameramies nukku niin sillä Minnallahan näkyy alapää kun joku en muista kun pani . Tuossahan on vaan peitto heilunut😂😂😂
Eikös porkkanat loppunu eilen?
Oisko ollu joku pakastepussi mistä laittoi.