Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
22921/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Tarina ja Eevis ovat häädös.

Jos katsojat saisi päättää niin aivan saletist olisi. Joka palstaa kun lukee niin nuo 2 nimee esiintyy inhokkeina

Vierailija
22922/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse kun edes huomannut vikaa. Kiinnostuneena kuuntelen Eeviksen keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22923/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte meneekö kutuparin toive läpi???

Tuotanto joutuu miettimään jos heidän lemppari ottaakin hatkat??

Todennäköisesti saavat vaihtaa jos muut suostuu!

Ei haittaa mitään. Eiköhän siellä ole reservissä lisäasukkaita taloon, otetaan vaan joku heistä vähän aikaisemmin sisään.

Vierailija
22924/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu tietää että häätöääniä tulee yrittää Eevistä ja Jukkaa miellyttää että nukkumaan vaan yhdessä!

Krisu kyllä joutaisi jo päästä lähikuppilaansa viinanhimoaan tyydyttämään.

Jukka antoi viimeksi ääniä Krisulle, toivottavasti sama linja jatkuu eikä muuta mieltään noin helposta hämäyksestä.

Vierailija
22925/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa muut ois kuulleet, miten Eevis taas niitä halveksi hetki sitten.

Ei halveksinut. Tajuaa asiat nopeemmin mitä muu t tuolla. Näinhän se on. Eevis ei oo älyltään keskiverto vaan kuuluu pieneen vähemmistöön huippuälykkäitä.

Paljon on Eevikselle annettu vinkkejä tai oikeastaan jo rautalangasta väännetty, että niin tuotanto, katsojat kuin muut asukkaatkin on kyllästynyt hänen ja Jukan panosessioihin. Vähemmänkin kuin älykäs olisi jo saattanut osata ynnä asiat yhteen, mutta Eeviksellä ei yksikään pieni harmaa aivosolu älyä asiaa.

Kerrohan SINÄ älypää itse, miksi asukkaiksi on valittu parhaassa naimisiässä olevia naisia ja miehiä???? Ja kerrohan älypää sekin, miksi joka kaudella on ollut yksi nusutteleva pari, ja miksi sä älypää otat aina nämä nusuttelevat sättimisen kohteeksesi???

Vierailija
22926/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks toi Ville puhuu aina muitten päälle?!

Ei yhtään kertaa voi antaa toisen tai toisten vastata ensin ja odottaa vuoroaan,

taas piti huutaa päälle niin ettei saanu mistään vastauksista selvää.

-Kysyttiin, mitä tekisit omassa arjessa ulkopuolella tänään/tähän aikaan.

Pahin päälle puhuja tuolla on Krisu. Se vasta huutaakin päälle.

Tarina on seuraavaksi pahin.

En ole huomannut Krisun huutavan päälle kun vuoronperään vastataan ja yksi puhuu.

Tarina keskeyttää usein ja kysyy jotain, tosin omalla vuorolla sanoo ettei saa keskeyttää ja kysyä.

Krisulla kun on kiihko päällä, niin ei se muita kuuntele ollenkaan. Nyt just pystyvät pojat puhumaan järkevästi ja kiihkottomasti ja leveilemään autoillaan tuolla retronurkkauksessa.

Miksi kuvittelet että Krisulla on kiihko päällä kun kysytään mitä tekisi tähän aikaan ulkona?

Ihan pinnistelemättä onnistui muilla vuoronperään kertominen, Villen vaan piti kailottaa muiden päälle.

En mä kyllä aina ymmärrä sun kaltaisten luetun ymmärrystä. Kukaan ei puhunut, että Krisulla oli kiihko päällä nyt. Sun on pakko olla nainen.

En mä kyllä aina ymmärrä sun kaltaisten kommentointia täysin asiaan liittymättömästi. Sun on pakko olla Tarinan kaltainen nainen.

Eipä ollut asiaan liittymätön.

Se alkuperäinen.

Vierailija
22927/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas diggaa Anua.Tupua.Villeä.Miraa. Milla värikäs mutta välillä liian adhd. Krisu aika ajoittain ok.

Vierailija
22928/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte Juseliuksen vitseistä?

Vierailija
22929/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bb Niko=Niko Saarinen

Mites BB -voittaja Niko Nousiainen, joka ollut kahdella kaudella. Eikö ole BB Niko?

Vierailija
22930/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tarina laittaa porkkanat suoraan muovikassista kattilaan. Ei huuhtele, ei kuori. Y Ö Ä K K. 

Vierailija
22931/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis (seksin kipeänä) on tainnut erehtyä ohjelmasta. Olisiko oikea ohjelma hänelle pian alkava parinhaku kilpailu Temptation Island Suomi.

Joo Eevis Temppareihin kuumaksi sinkkunaiseksi... hahahaha

Vierailija
22932/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt jo talossa matkitaan Eevistä, Helmeri lähti saman tien menemään....

Ihan pokkana se Krisu alkoi matkimaan Eeviksen puhevikaa. Karmee tyyppi.

Villehän on tehnyt tuota jo useamman päivän. Oonkin ihmetellyt ettei kukaan kiinnitä siihen huomiota.

Vierailija
22933/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa muut ois kuulleet, miten Eevis taas niitä halveksi hetki sitten.

Ei halveksinut. Tajuaa asiat nopeemmin mitä muu t tuolla. Näinhän se on. Eevis ei oo älyltään keskiverto vaan kuuluu pieneen vähemmistöön huippuälykkäitä.

Paljon on Eevikselle annettu vinkkejä tai oikeastaan jo rautalangasta väännetty, että niin tuotanto, katsojat kuin muut asukkaatkin on kyllästynyt hänen ja Jukan panosessioihin. Vähemmänkin kuin älykäs olisi jo saattanut osata ynnä asiat yhteen, mutta Eeviksellä ei yksikään pieni harmaa aivosolu älyä asiaa.

Kerrohan SINÄ älypää itse, miksi asukkaiksi on valittu parhaassa naimisiässä olevia naisia ja miehiä???? Ja kerrohan älypää sekin, miksi joka kaudella on ollut yksi nusutteleva pari, ja miksi sä älypää otat aina nämä nusuttelevat sättimisen kohteeksesi???

Ei mun mielenrauhaa vie srksi talossa. Seksihän tekee gutaa. 😉

Vierailija
22934/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ootte Juseliuksen vitseistä?

'

Sun Mutsi on Juselius. 

Vierailija
22935/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka vaihto leiriä kun ajatteli älykkö päässään, että eevis ja tarina on jotain katsojien suosikkeja.

Vierailija
22936/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis pesi astioita äsken. Hän kävi myös aikaisemmin suihkussa - kauniit hiukset ja kaunis kampaus

REPS

Sä olet salee J:n entinen pano, jota korpeaa kun J talossa nusaa talon kaunottaren kanssa. E:llä on kaunein kroppa noista naisista, kauneimmat kasvot, ja kaiken kauneuden lisäksi vielä fiksu. Fiksumpi, kuin sä esim. olet. Heidän lempensä on ihan normaalia kahden toisiaan kohtaan vetovoimaa tuntevan ihmisen toimintaa. Ja tervepäiset katsojat tämän tajuaa, että tuolla talossa on mini yhteiskunta, ja siellä yritetään elää mahdollisimman normaalisti. Sulle se ei mene jakeluun, vaika tätä asiaa miten sulle väännettäisiin.

Vierailija
22937/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu tietää että häätöääniä tulee yrittää Eevistä ja Jukkaa miellyttää että nukkumaan vaan yhdessä!

Ei sitä ole noi häirinnyt missään vaiheessa. Mut sano se että mitään helvetin panohommia ette tee. Siis ei tietenkään ei tietenkään 🙄

Vierailija
22938/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juselius on paras, hänet pitää äänestää voittoon.

Vierailija
22939/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väitän, että tuo seksistä häiriintyminen liittyy jotenkin omaan seksuaalisuuteen. Itse olen aseksuaali enkä ole ikinä seksiä harrastanut, mutta ei minua häiritse ollenkaan ajatus siitä että ihmiset silti harrastaa seksiä, vaikka sitten BB-talossakin. Siitä en pidä jos sormettelevat kun toiset on siinä vieressä, mutta jos käyvät jossain nussimassa kun muut on nukkumassa, niin ei pitäisi häiritä ketään.

Ehkä juuri se, että olet aseksuaali saa sinut kokemaan asian hieman eri tavalla. Seksiä jossain määrin kaipaavalle ihmiselle noiden jatkuva kiehnääminen on muiden silmissä paitsi häveliäisyyssyistä kiusallista,  myös sama kuin nälkäisen edessä mässytettäisiin herkkuja, joita ei itselle ole tarjolla.

Vierailija
22940/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko muilla ruutu kunnolla? Mulla 1 kamera temppuilee, menee ruutu välillä mustaksi ja jää siihen ellei vaihda kameraa ja laita uudestaan.

Vai johtuuko chromecastista?

mitä oon ylistä seurannu niin kuulemma monella menee klo 11 aikoihin ruudut kiinni, itel ei tietoa koska töissä aina tohon aikaan.

Mitäs ihmettä, ei mulla ole ollu mitään katkoja tai ruudun pimenemisiä.

Joo ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Eikä ole koskaan ollut mitään katkoja.

Ketju on lukittu.