Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21041/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina: " mulle tuli ikävä olo siitä ampiaisjutusta"

Krisu: " juu, kyllä sä mielesi pahoitit"

Tarina: " musta toi tuntuu kurjalta että käytät termiä pahoitit mielen. Mä välttäisin tota sanontaa"

AARGH

Kyllähän tuo oikeasti on aika huono sanavalinta. Keskustelu ei tuollaisen kommentin jälkeen ikinä etene hyvään suuntaan. Jos ei ole aiemmin ollut tarkoitus loukata, niin viimeistään siinä vaiheessa on, kun suusta pääsee mielenpahoittamisheitto. Kukaan ei voi olla niin sosiaalisesti lahjaton, ettei tajua tuota loukkaavaksi. Moinen kommentti kertoo vain sen, että haluaa nöyryyttää toista, mutta säilyttää oman naamansa. Kieroa.

Juuri näin. Krisu on kiero manipuloija eikä tajua sitä itse.

Vierailija
21042/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina arvostaa taas jukkaa niin tosi paljon, ja hänellä on nyt niiiin hyvä olla.

Montakohan sekuntia. 

Viitta liehuen toiseen huoneeseen... jospa siellä olis jotain mielenpahoitusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21043/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijjaaaaaaata vai Jukalla ei ole tarkoitus loukata Tarinaa toteaa Tarina..mitä Jukka edes menee tuon hihhulin kanssa juttelemaan kun ei ymmärrä sitä kuitenkaan, toteshan se sen yöllä jo, kerää pisteitä Eevikseltä että saa pillua!

Vierailija
21044/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuhan Krisu törkeitä välillä minkä Timo mainitsi tosin ei nimeä. Se punasukka ala-arvoinen juttu. Itse en kuunnellut.

Vierailija
21045/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.

Hän on vain niin minäminä ettei osaa ajatella maailmaa millään muulla tavalla

Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja. 

Ei työpaikalla nykyään saa heittää seksuaalisia vitsejä. Se on nk seksuaalista häirintää. Miehet ei kunnioita sinua kun sinun läsnäollessa päästävät suustaan .......

No kyllähän se nimenomaan on juuri sinun alentamista ja sinun kustannuksella nauramista jos sinun ulkomuodollesi tai sukupuolellesi nauretaan/siitä väännetään vitsiä. Juuri tuollaista seksististä jorinaa jolle sitten osa naisista kaataa hihittelyllään ja "voisin loukkaantua mutta enhän mä loukkaannu kun oon niin cool" -asenteellaan lisää bensaa liekkeihin. Sitten ihmetellään kun tämä on edelleen nykyaikana näin iso ongelma.

Ja kyllä, työskentelen myös sitä miesvaltaisella alalla. Itse asiassa olen tällä hetkellä ainoa nainen työpisteessämme (olen autokorjaamon asiakaspalvelussa). Mitään alentavia ja typeriä sukupuoleeni suuntautuvia vitsejä ei tarvitse kuunnella kun niille on jo heti laittanut pisteen. Työilmapiiri on arvostava ja kaikkia kunnioittava, tottakai vitsiä voidaan vääntää mutta sitä ei väännetä siitä että jollain on p*llu jalkojen välissä. 

Juuri sinun kaltaisia naisia tarvitaan lisää että joku päivä on oikeasti tasa-arvo. Ei kuramattoja jotka hyväksyy kaiken ja vieläpä ylpeilee sillä.

Vierailija
21046/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina, ihan kevyt show noille kameroille ... Sviddu

Vierailija
21047/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina: " mulle tuli ikävä olo siitä ampiaisjutusta"

Krisu: " juu, kyllä sä mielesi pahoitit"

Tarina: " musta toi tuntuu kurjalta että käytät termiä pahoitit mielen. Mä välttäisin tota sanontaa"

AARGH

Kyllähän tuo oikeasti on aika huono sanavalinta. Keskustelu ei tuollaisen kommentin jälkeen ikinä etene hyvään suuntaan. Jos ei ole aiemmin ollut tarkoitus loukata, niin viimeistään siinä vaiheessa on, kun suusta pääsee mielenpahoittamisheitto. Kukaan ei voi olla niin sosiaalisesti lahjaton, ettei tajua tuota loukkaavaksi. Moinen kommentti kertoo vain sen, että haluaa nöyryyttää toista, mutta säilyttää oman naamansa. Kieroa.

Voi hyvä luoja.  Mitä tässä krisun pitäisi enää sanoa kun Tarina on kieltänyt  nyt hänestä käyttämään termit: loukkaantua ja itseensä ottamisen.  Krisu päätti sitten sanoa, että juu sä tarina pahoitit mielen MUTTA SEKÄÄN EI KÄY. Krisu hoitaa tilanteen tosi hyvin, ei senkään nyt lapamadoksi tarvi alkaa ja myötäillä Tarinaa ja lähtä Tarinan keksimään narratiivin jossa krisu nyt olisi toiminut jotenki todella väärin ja mikä oikeuttaisi Tarinan määräilyn mistä saa/ei saa puhua. 

Tarina on nyt mustamaalannut krisua tosi monelle ihmiselle ja kertonut tarinan (heh heh) vielä valheellisesti esim. tupulle sanoi, että ei missään nimessä olisi halunnut edes eilen alottaa koko keskustelua, mutta krisu ilmesty keittiöön ja alotti. Mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa.

Vierailija
21048/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.

Hän on vain niin minäminä ettei osaa ajatella maailmaa millään muulla tavalla

Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja. 

Ei työpaikalla nykyään saa heittää seksuaalisia vitsejä. Se on nk seksuaalista häirintää. Miehet ei kunnioita sinua kun sinun läsnäollessa päästävät suustaan .......

No kyllähän se nimenomaan on juuri sinun alentamista ja sinun kustannuksella nauramista jos sinun ulkomuodollesi tai sukupuolellesi nauretaan/siitä väännetään vitsiä. Juuri tuollaista seksististä jorinaa jolle sitten osa naisista kaataa hihittelyllään ja "voisin loukkaantua mutta enhän mä loukkaannu kun oon niin cool" -asenteellaan lisää bensaa liekkeihin. Sitten ihmetellään kun tämä on edelleen nykyaikana näin iso ongelma.

Ja kyllä, työskentelen myös sitä miesvaltaisella alalla. Itse asiassa olen tällä hetkellä ainoa nainen työpisteessämme (olen autokorjaamon asiakaspalvelussa). Mitään alentavia ja typeriä sukupuoleeni suuntautuvia vitsejä ei tarvitse kuunnella kun niille on jo heti laittanut pisteen. Työilmapiiri on arvostava ja kaikkia kunnioittava, tottakai vitsiä voidaan vääntää mutta sitä ei väännetä siitä että jollain on p*llu jalkojen välissä. 

Eli olet työpaikan Tarina joka herkeämättä odottaa että työkaverien suusta pääsee jotain vitsiä jota pääsisi arvostelemaan. Mä en oikeasti ymmärrä miksi blondivitseille ei saisi nauraa? Tai miksi ruotsalaisvitseille ei saisi nauraa? Miksi kaikki täytyy ottaan niin s*atanan vakavasti että vetää kaikesta heti pahimman mahdollisen tulkinnan eli että työkaverit haluavatkin halventaa ja olla seksistisiä?

Tarina on ihan sekopää, jos toinen sanoo että toivottavasti ampiaisen pistäisi sinuakin niin haluaisit sen tappaa niin tästä vedetään yhtäläisyysmerkit siihen että joku toivoo Tarinalle pahaa? Tai kun eilen hän alkoi riidellä keittiössä niin jutut eivät edes olleet todenmukaisia, oikea tilanne meni niin että Tarian selitti Kimmolle ja Millalle kuinka hän ei loukkaannu helposti johon Jukka sanoi että kyllähän Tarina loukkaantuu helposti. Tämän keskustelun aikana Krisu tuli keittiöön jolloin Tarina hyökkäsi hänen kimppuunsa ja mm. Väitti että Kristian olisi muka kesken keskustelun tullut vain sanomaan että Tarina loukkaantuu helposti. Kun Kristian yritti kysyä konkreettisia esimerkkejä miten hän on Tarinaa ja muita loukannut niin vastaukseksi tuli epämääräistä keskustelun sävy sitä ja tätä -liibalaabaa. Eli Tarina ei tuon yhden ampiaisasian lisäksi osannut nimetä yhtään konkreettista esimerkkiä.

Toiseksikin ihmiset kuten Tarina käyttävät itkua tehokeinona, ei silloin minusta ole mitenkään kylmää olla huomioimatta toisen itkuntuherrusta kun se ei ole mitään todellista.

Vierailija
21049/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helmeri puhunu entisten kumppaneiden sukupuolista tai kertonut suuntauksena? On niin läheinen Krisun kanssa, mutta läheisyyttä voi hakea myös kaverista. Varsinkaan kun tuolla ei ole Helmerin tyylisiä naisia.

Vierailija
21050/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida jukankaan verkkarit hyvälle haista nuo verkkarit ollu kuukauden jalassa!!

Vierailija
21051/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Hemmi ei ole maininnut sukupuolia, kihlatusta puhui. En muista onko sanonut tyttöystävästä mitään

Vierailija
21052/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Krisussa että Tarinassa on vikaa. Krisu vaan heittää vettä myllyyn noilla kyllä sinä niin mielesi pahoitit -mitätöinneillä.

Vierailija
21053/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisulin joka toinen sana on niinku.

Vierailija
21054/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisulin joka toinen sana on niinku.

No tehän olette sitten samiksia kun sulla joka toinen sana on haisuli. Muista ottaa päiväunet siellä lastentarhassa.

Vierailija
21055/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helmeri puhunu entisten kumppaneiden sukupuolista tai kertonut suuntauksena? On niin läheinen Krisun kanssa, mutta läheisyyttä voi hakea myös kaverista. Varsinkaan kun tuolla ei ole Helmerin tyylisiä naisia.

Tyttöystävä sillä on ollut. Ja tällähetkellä ilmeisesti yhteishuoltajuus yhteisestä koirasta. 

Vierailija
21056/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksen niinku-sana tulee useammin kuin joku toinen sana. Yks lause sisältää n. 5 niinku-sanaa. 

Vierailija
21057/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto ihmeissään, kun panotarina ei kiinnosta ketään. Rangaistuksia ei oo edes pohdittu kutuparille.

Ai ei kiinnosta? Varmaan eniten kommentoitu asia tässäkin ketjussa.

Vierailija
21058/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on uskomattoman raskas ihminen. Niin epävarma, mutta samaan aikaan uskomattoman huomionhakuinen ja haluaa olla keskipisteenä kaikessa. Sitten kun ei pääse porukkaan tai juttuihin mukaan, loukkaantuu ja alkaa itku/marttyyrivaihe. Ei myöskään näe MITÄÄN vikaa omassa käytöksessään koskaan. Kristian pyyteli eilen vuolaasti anteeksi, mutta minä-minä-Tarinalle ei kelvannut mikään. Sitten vaikka asia oli sovittu, oli pakko vielä mennä itkemään Eevikselle ja hakemaan boostausta omalle naurettavalla epävarmuudelleen ja kitinälleen. Kaveri/työporukassa Tarinan kaltainen ihminen on painajainen.  Kotiin kasvamaan!

Vierailija
21059/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina klo 10.03 : hän on niin onnellinen kun hänen viesti meni perille ja halaa Eevistä. Mitä veikkaatte kauan kestää kun toteaa ,että hän ei ole onnellinen kun viesti ei mennyt perille ja plaap plaap.Tuo nainen ei kykkä ole tajunnut mihin taloon menee.Luuliko hän ,että siellä ei tule riitoja ? luuliko hän että siellä häntä ei kukaan loukkaa ? Luuliko hän ,että kaikki tykkää siitä mistä hänkin ? Olisi hakennut vaan suoraan Aurooran osastolle juttelemaan siitä kuinka helposti loukkaantuu ym.

Vierailija
21060/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei missään nimessä ansaitse voittoa. Rikas poju, joka joka välissä vetää säälikortin kehiin. Toista Sauli Koskista ei hänestä tule.

Ketju on lukittu.