BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
tarinaa pelaa , yrittää saada krisun kunnolla räjähtämää. taas se yrittää uhertaa itkua. ei kestää mistään vitsiä
Tolle pitäisi muidenkin kun krisun sanoa ole nyt helvetti hiljaa ja vedä happea. Kukaan ei jaksa kuunnella. Tietty eevis ja Kevin
Kuka tulla siivoo ylipäätään ei kukaan omaaloitteiseti ainakaan ennen hän siivottiin kerran viikossa ja jaettiin tehtävät??
Taas Tarina jatkaa vali vali ,ei kukaan saa heittää vitsejä jne.Hän loukkaantuu.Voi prkl onko hän koskaan miettinyt kun paasaa omia sateenkaari juttuja niin moni voi myös kypsyä siihen.Tuo Milla tuntuu niin oudolta helvetin hauskaa sillä oli Krisun kanssa eilen ,mutta toisessa nurkassa tuntuu ,että ei ymmärrä Krisua.
Vierailija kirjoitti:
No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.
Hän on vain niin minäminä ettei osaa ajatella maailmaa millään muulla tavalla
Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja.
Eihän noilla oo mitään tehtävää nyt. Samapa se jos makoilee lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ylivoimaisen vaikeaa jättää sarkasmit kohdistamatta Tarinaan? Jos on niin ehkä vois oikeesti miettiä niitä omia motiiveja.
Siinähän se olikin kun Tarina loukkaantuu kaikesta, vaikka siitä että joku sanoisi tuheron haisevan kuvottavalta jonkun läpän yhteydessä. Krisu pyysi anteeksi jos on suoraan loukannut Tarinaa, mutta ihmetteli miten Tarina voi pahoittaa mielensä sellaisesta mikä ei liity häneen mitenkään. Eli myötä loukkaantuu muiden puolesta, niidenkin joita ei edes tunne.
Sinuako ei haittaa mikään, mikä ei henkilökohtaisesti juuri tällä hetkellä kohdistu sinuun? Aika lyhytnäköinen ja yksinkertainen ajattelutapa.
Aika raskaalta näyttää tuollainenkin elämä, että koko ajan pitää ihan kaikesta loukkaantua,
en kyllä millään viitsi alkaa myötäloukkaantua jokaisen maailman hyönteisen tai edes ihmisen puolesta
Talon tapahtumathan eivät vaikuta suoraan katsojiin (Tarina-haukkujien logiikkaa mukaillen), silti täällä käy tuohtunut keskustelu kaikesta mitä siellä tapahtuu. Aika tunteella tuntuu moni asiat ottavan, mutta vain muiden tunteet ovat väärät eivätkä koskaan omat.
Tupu ainoo joka petaa aina sängyn🤩
Vierailija kirjoitti:
eilen milla niin kikatteli krisun jutuille ja nyt on tarinan kanssa samaa mieltä
Milla on aikamoinen käärme.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulla siivoo ylipäätään ei kukaan omaaloitteiseti ainakaan ennen hän siivottiin kerran viikossa ja jaettiin tehtävät??
Eivät siivoa tällä kaudella ollenkaan itse, käy ammattisiivojat siivoamassa ja pesemässä pyykit ja petivaatteet. Asukkaat on sen aikaa terassilla tai toisessa huoneessa. Ihan kiva ratkaisu, ei siivoaminen ole viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.
Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja.
Ei työpaikalla nykyään saa heittää seksuaalisia vitsejä. Se on nk seksuaalista häirintää. Miehet ei kunnioita sinua kun sinun läsnäollessa päästävät suustaan .......
Jukka makaa lattialla ja odottaa että muut hoitaa herralle kahvit ja aamupalat valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tarina sitten väittänyt blondivitsejä loukkaaviksi?
Vierailija kirjoitti:
haisuli luulee itsestään liikoja. missä hänen vanhemmat ovat olleet silloin , kun tytärtä olisi pitänyt opettaa elämässä tarvittaville tavoille.
'
kyllä haisulin vanhemmat ovat varmasti ylpeitä haisulistaan.
haisuli on kyllä kaiken kaikkiaan, karmea pyydys. kehtaako haisuli vielä näyttäytyä ihmisten parissa.
Samaa voisi kysyä sinulta. Missä SINUN vanhempasi olivat, kun sinulle olisi pitänyt opettaa tapoja? Kysyn vaan...
Kimmo ja Eevis sopis yhteen ihan saat...hitaita molemmat!!!!
Odotan jo, että joku aloittaisi konfliktin tuosta jatkuvasta toisten läsnäollessa peuhaamisesta. Taas siellä oli kohtalokasta huokailua, kun muut istuu retroryhmässä.
Luotan tässä Villeen, ja petyn kovasti, jos Tarina nyt sotkee ja kiinnittää huomion itseensä. Tää kausi ei saa mennä läpi niin, ettei kukaan saa sanotuksi suoraan noille tolloille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatko, kun sinua oikeasti yritetään loukata?
Nyt kyllä jotain rotia tuonne..
Nää kaksi makaa ja odottaa että kohta voi mennä valmiiseen pöytään
jättävät petivaatteet muiden siivottavaksi tosin kukaan noista muista ei edes sano mitään eikä anna edes ääniä?????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät siivoa tällä kaudella ollenkaan itse, käy ammattisiivojat siivoamassa ja pesemässä pyykit ja petivaatteet. Asukkaat on sen aikaa terassilla tai toisessa huoneessa. Ihan kiva ratkaisu, ei siivoaminen ole viihdettä.
Eli Sol mitä jo mainostettiin laivatehtävässä ja pyykkikasseissa. Eli saattaa bakteerit jyllätä, ettei vaan Noro iske
kolmen kopla aamulenkillä.
juppi, hippi, punkkari :D
Tarina: " mulle tuli ikävä olo siitä ampiaisjutusta"
Krisu: " juu, kyllä sä mielesi pahoitit"
Tarina: " musta toi tuntuu kurjalta että käytät termiä pahoitit mielen. Mä välttäisin tota sanontaa"
AARGH