BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tupu ainoo joka petaa aina sängyn🤩
😂 se onkin viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulla siivoo ylipäätään ei kukaan omaaloitteiseti ainakaan ennen hän siivottiin kerran viikossa ja jaettiin tehtävät??
ville siivoaa usein
Krisun takki.
Kunnioitan, ei koreile vaatteilla, selvää kirpparikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eilen milla niin kikatteli krisun jutuille ja nyt on tarinan kanssa samaa mieltä
Milla on aikamoinen käärme.
Jotkut naiset ovat huonon itsetuntonsa takia aina valmiita miellyttämään miehiä.
Ientulehdys krisulla alkanut.
muuten ei vituta enää kuulemma kuten eilen, yöllä särki päätä.
aamulenkki tuntuu piristävän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulla siivoo ylipäätään ei kukaan omaaloitteiseti ainakaan ennen hän siivottiin kerran viikossa ja jaettiin tehtävät??
Se olikin suurta viihdettä silloin 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tarina: " mulle tuli ikävä olo siitä ampiaisjutusta"
Krisu: " juu, kyllä sä mielesi pahoitit"
Tarina: " musta toi tuntuu kurjalta että käytät termiä pahoitit mielen. Mä välttäisin tota sanontaa"
AARGH
Kyllähän tuo oikeasti on aika huono sanavalinta. Keskustelu ei tuollaisen kommentin jälkeen ikinä etene hyvään suuntaan. Jos ei ole aiemmin ollut tarkoitus loukata, niin viimeistään siinä vaiheessa on, kun suusta pääsee mielenpahoittamisheitto. Kukaan ei voi olla niin sosiaalisesti lahjaton, ettei tajua tuota loukkaavaksi. Moinen kommentti kertoo vain sen, että haluaa nöyryyttää toista, mutta säilyttää oman naamansa. Kieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.
Hän on vain niin minäminä ettei osaa ajatella maailmaa millään muulla tavalla
Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja.
Ei työpaikalla nykyään saa heittää seksuaalisia vitsejä. Se on nk seksuaalista häirintää. Miehet ei kunnioita sinua kun sinun läsnäollessa päästävät suustaan .......
No kyllähän se nimenomaan on juuri sinun alentamista ja sinun kustannuksella nauramista jos sinun ulkomuodollesi tai sukupuolellesi nauretaan/siitä väännetään vitsiä. Juuri tuollaista seksististä jorinaa jolle sitten osa naisista kaataa hihittelyllään ja "voisin loukkaantua mutta enhän mä loukkaannu kun oon niin cool" -asenteellaan lisää bensaa liekkeihin. Sitten ihmetellään kun tämä on edelleen nykyaikana näin iso ongelma.
Ja kyllä, työskentelen myös sitä miesvaltaisella alalla. Itse asiassa olen tällä hetkellä ainoa nainen työpisteessämme (olen autokorjaamon asiakaspalvelussa). Mitään alentavia ja typeriä sukupuoleeni suuntautuvia vitsejä ei tarvitse kuunnella kun niille on jo heti laittanut pisteen. Työilmapiiri on arvostava ja kaikkia kunnioittava, tottakai vitsiä voidaan vääntää mutta sitä ei väännetä siitä että jollain on p*llu jalkojen välissä.
Monta sivua takaperin jo sanoin että Milla on niin kaksinaamainen eukko kuin olla voi ja ihan mega tyhmä!!!
("En pelaa eurojackpottia kun en ymmärrä siitä mitään")
:D Ville raivorapisteli ja potki keittiössä paperia.
Oho nousko Jukka syömään!!Ettei vaan jää ilman on sillä pokkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Monta sivua takaperin jo sanoin että Milla on niin kaksinaamainen eukko kuin olla voi ja ihan mega tyhmä!!!
Eiköhän se twerkkaus kerro enemmän tyhmyydestä kuin joku eurojackpotti, en minäkään siitä mitään ymmärrä kun en ole pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kaksinaamainen?
Kun Eevis ja Jukka lähtevät koteihinsa. Sen jälkeen ihmiset katsovat heitä tyyliin ai nuo on ne sexiaddiktit Bb talosta. Se leima on loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Eevis sopis yhteen ihan saat...hitaita molemmat!!!!
Älykkäitä ja siihen Kevin ja Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Kun Eevis ja Jukka lähtevät koteihinsa. Sen jälkeen ihmiset katsovat heitä tyyliin ai nuo on ne sexiaddiktit Bb talosta. Se leima on loppuiän.
Fiksut ei seuraa paitsi minä
Vieläkö ne patjat oikeesti on siellä loungen lattialla. JUM^LÂUTA NYT JOKU ROTI SINNE!!!!
Haloo.
Ja Nurinalla jatkuu jankutus tänään... ziisus kraist.
Tarina ei mainitse mitään blondivitseistä, koska ne eivät kohdistu häneen, tästäkin Mira mainitsi. Jos taas vitsaillaan yleisesti esim vegaaneista, niin Tarina loukkaantuu
Jukka pyysi Tarinalta anteeksi. Seuraus siitä kun jutteli Eeviksen kanssa. Hienoa.
Kaikki ne petaa sängyt, näkeehän sen kun päivennällä makkaria näytetään että pedattu on.
Asukkaat puhuivat tuosta kerran ja oikeinhan on ettei sänkyä pedata heti vaan annetaan tuulettua kun siitä on yön jälkeen noustu ylös ja pedataan vasta sitten. Taitaa ihan jopa martat suositella tätä tyyliä.
Tupu aika pullukkana vanhempana rouvana hikoilee taatusti yöllä ja saisi myös antaa petivaatteiden kuivahtaa.