Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21081/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira tiesi taas, ettei mitään tehtävää edes ole, että apinoille vain heitellään banaaneja.

Mutta täällä jaksetaan aina Miraa väittää tyhmäksi (mitä ei todellakaan ole).

Vierailija
21082/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Mira sanoi hyvin, ei hänkään loukkaannu esim blondi vitseistä.. Tarinalle ei voi sanoa mitään, koska loukkaantuu kaikesta, jos ei loukkaannu itse aiheesta, niin keksii kyllä jonkun muun syyn miksi loukkaantua, esim ampiaisjutun käänsi aivan päälaelleen ja kuvitteli että Krisu haluaisi että häneen sattuu.

Hän on vain niin minäminä ettei osaa ajatella maailmaa millään muulla tavalla

Olen itse vaaleatukkainen nainen autoalalla ja voin sanoa, että tilaisuuksia riittäisi jos haluaisi jokaisesta blindi- tais naisvitsistä loukkaantua, mutta vuosia miesten kanssa työskenneltyäni tajuan jo että ne eivät ole millään lailla henkilökohtaisiksi tai loukkauksiksi tarkoitettuja. 

Ei työpaikalla nykyään saa heittää seksuaalisia vitsejä. Se on nk seksuaalista häirintää. Miehet ei kunnioita sinua kun sinun läsnäollessa päästävät suustaan .......

No kyllähän se nimenomaan on juuri sinun alentamista ja sinun kustannuksella nauramista jos sinun ulkomuodollesi tai sukupuolellesi nauretaan/siitä väännetään vitsiä. Juuri tuollaista seksististä jorinaa jolle sitten osa naisista kaataa hihittelyllään ja "voisin loukkaantua mutta enhän mä loukkaannu kun oon niin cool" -asenteellaan lisää bensaa liekkeihin. Sitten ihmetellään kun tämä on edelleen nykyaikana näin iso ongelma.

Ja kyllä, työskentelen myös sitä miesvaltaisella alalla. Itse asiassa olen tällä hetkellä ainoa nainen työpisteessämme (olen autokorjaamon asiakaspalvelussa). Mitään alentavia ja typeriä sukupuoleeni suuntautuvia vitsejä ei tarvitse kuunnella kun niille on jo heti laittanut pisteen. Työilmapiiri on arvostava ja kaikkia kunnioittava, tottakai vitsiä voidaan vääntää mutta sitä ei väännetä siitä että jollain on p*llu jalkojen välissä. 

Eli olet työpaikan Tarina joka herkeämättä odottaa että työkaverien suusta pääsee jotain vitsiä jota pääsisi arvostelemaan. Mä en oikeasti ymmärrä miksi blondivitseille ei saisi nauraa? Tai miksi ruotsalaisvitseille ei saisi nauraa? Miksi kaikki täytyy ottaan niin s*atanan vakavasti että vetää kaikesta heti pahimman mahdollisen tulkinnan eli että työkaverit haluavatkin halventaa ja olla seksistisiä?

Tarina on ihan sekopää, jos toinen sanoo että toivottavasti ampiaisen pistäisi sinuakin niin haluaisit sen tappaa niin tästä vedetään yhtäläisyysmerkit siihen että joku toivoo Tarinalle pahaa? Tai kun eilen hän alkoi riidellä keittiössä niin jutut eivät edes olleet todenmukaisia, oikea tilanne meni niin että Tarian selitti Kimmolle ja Millalle kuinka hän ei loukkaannu helposti johon Jukka sanoi että kyllähän Tarina loukkaantuu helposti. Tämän keskustelun aikana Krisu tuli keittiöön jolloin Tarina hyökkäsi hänen kimppuunsa ja mm. Väitti että Kristian olisi muka kesken keskustelun tullut vain sanomaan että Tarina loukkaantuu helposti. Kun Kristian yritti kysyä konkreettisia esimerkkejä miten hän on Tarinaa ja muita loukannut niin vastaukseksi tuli epämääräistä keskustelun sävy sitä ja tätä -liibalaabaa. Eli Tarina ei tuon yhden ampiaisasian lisäksi osannut nimetä yhtään konkreettista esimerkkiä.

Toiseksikin ihmiset kuten Tarina käyttävät itkua tehokeinona, ei silloin minusta ole mitenkään kylmää olla huomioimatta toisen itkuntuherrusta kun se ei ole mitään todellista.

Psykoa tekstiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21083/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ei missään nimessä ansaitse voittoa. Rikas poju, joka joka välissä vetää säälikortin kehiin. Toista Sauli Koskista ei hänestä tule.

hyvä ettei ole. Olikin sen Nikon kanssa ihan super hanurista

Vierailija
21084/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis ja Jukka nyt johonkin raskaisiin tehtäviin ja erikseen toisistaan.  Miten Eevis kehtaa tulla ulos tuolta talosta ? Ilmisesti on niin outo, ettei edes tajua hävetä puheitaan ja jatkuvaa seksiä livenä.

Vierailija
21085/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsithän ovat juuri paras keino levittää vihaa.

Kuulija kuulee tietoisesti vain vitsin, mutta sisäistää tiedostamatta myös siihen sisältyvän asenteen. Vitsiä kerrotaan eteenpäin tarkoituksena hauskuuttaa, tiedostamatta että vitsin mukana kulkee myös virus.

Vierailija
21086/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo kaikki oo vapaamatkustajia kun ovat bigbrother matkustajiksi lähteneet. Hyvätuloisille en soisi voittoa elleivät lahjoita hyväntekeväisyyskohteeseen.

Vierailija
21087/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noiden nukkumajärjestys on tuolla?

Vierailija
21088/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka tai Eevis saa lähteä. Tarinaa ei missään nimessä kannata äänestää koska sekoittaa hienosti talon energioita.

Vierailija
21089/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät ja tasaiset tyypit pois talosta.

Vierailija
21090/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on kyllä niin Oma aloitteinen ihminen.................

Makaamaan!!!

Vierailija
21091/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on ruokapöydän ääressä kaivella hampaiden välejä. Yök.

Vierailija
21092/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon säännöissä sanotaan: Minkäänlainen kommunikointi ulkomaailmaan tai sen yrittäminen on kielletty.

Koskeeko tämä myös ilmeiden tekemistä katsojille?

Olen huomannut, että talossa ei katsota kameraan, vaan kameraan vältetään katsomasta, vaikka katse osuisi vähän sinnepäin. Kamerat ovat kuitenkin esillä, joten luulisi, että niitä tulisi helposti katsottua, ellei sitä tarkoituksella välttele. Onkohan pelkkä kameroihin katsominen kielletty? Rikkoiko Krisu sääntöjä silloin, kun iski kameralle silmää?

Vierailija
21093/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan eeviksellä siskoja?

Vierailija
21094/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noiden nukkumajärjestys on tuolla?

Toisella puolen nukkuu Mira, Anu, Helmeri, Krisu ja Milla. Toisella Tupu, Jukka, Tarina, Eevis, Kimmo, Kevin ja Ville. 

Vierailija
21095/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko Tarina pilkkomaan ite kalat? 

Vierailija
21096/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi Eevis keittiöön erehdy millään ilveellä! En ole noin laiskaa nähnyt moniin aikoihin. 

Vierailija
21097/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu luulee varmaan että silli tehdään silakasta, kun jauhaa ettei voi olla silliä, kun on niin iso.

Silli ja silakka on ihan eri kaloja.

Vierailija
21098/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka tai Eevis saa lähteä. Tarinaa ei missään nimessä kannata äänestää koska sekoittaa hienosti talon energioita.

Tarina ei sekoita energioita vaan ime kaiken energian ja tilan talossa.

Pelkkä itkun ja riitelyn katsominen ei ole hauskaa, on kiusannut Krisuakin jo ihan tarpeeksi,

toivottavasti Kimmo seuraavassa nimeämisessä antaa pisteet Tarinalle.

Vierailija
21099/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eniten mua ärsyttää Millan ottama rooli ruoanlaiton ja kauppaostosten erikoisosaajana.

Miksi muka kotimaiset kesäporkkanat pitäisi kuoria?? Pesu riittää.

Miksi minkään raaka-aineen ei voi antaa kuullottua tai ruskistua pannulla, vaan sitä täytyy raivoisasti käännellä ja möyhentää??

On vegaani sen takia että ei pidä lihan mausta, mutta kuitenkin silloin tällöin maistelee salamia tai pihviä.

Kun kysyttiin, mikä on kvinoa vastasi, että ihan kuin riisi mutta sisältää niin paljon proteiinia, että kannattaa käyttää. Yksikään vegaani ei syö kvinoaa proteiinin takia, sitä siinä on alle 5g/sadassa grammassa, kvinoa ei ole riisinkaltainen kasvi ja myös sen lehtiä voi käyttää. Fosforia siitä saa, mutta muuten kuorineen keitetty peruna päihittää kaikilla tavoin kvinoan ravintoarvot.

Vierailija
21100/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikkotehtävän tarkoitus siis se, ettei noita tehtäviä tehtäisi ollenkaan mitä tuonne taloon tulee ilman ohjeita? 

Ketju on lukittu.