Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
10901/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Eevis vois tippua pois heti. Vihaan

Vierailija
10902/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla kirjoitti ettei Kevin ole valinnut olla muunsukupuolinen?

Kevin on nimenomaan itse valinnut ettei hänelle kelpaa syntymässään saatu sukupuoli ja kun homotkin on nykyään jo ihan tavallisia, eikä homous anna enää lisäarvoa erikoisuudella niin hänen pitää sitten olla juuri löydetty omituinen muunsukupuolinen koska se on vielä toistaiseksi tarpeeksi harvinainen ja sillä saa itseään esille.

Vielä kun käyttäytyy että kaikkien kuuluu hyväksyä ja taputtaa käsiään moisen ihmeellisyyden edessä niin voi morjens.

Koko muunsukupuolisuus on pelkkää erikoisuuden tavoittelua ja tietynlaista vastuun pakoilua.

Olet aivan täysin väärässä. Et taida itse tuntea yhtäkään muunsukupuolista ihmistä. Minä tunnen. Se voi olla todella vaikea asia. Jotkut tekevät myös itsemurhan sen takia, etteivät saa hoitoja ja heitä kohdellaan paskamaisesti.

Juuri sinunlaisesi ihmiset tekevät toisten elämän vaikeaksi, kun et kestä sitä että jonkun sukupuoli-identiteetti on sinulle vieras. Mene itseesi ja mieti, miksi juuri tällaiset ihmiset ärsyttävät sinua. Miksi on niin helvetin tärkeää että tiedät kaikkien sukupuolen ja voit määritellä heille sopivan roolin sen perusteella.

Minä miellän ”muunsukupuolisiksi” interseksuaalit. Tuttavapiirissäkin heitä on. He eivät ole itse valinneet kehoaan ja sukupuoltaan. Monen kohdalla vanhemmat ovat päättäneet ja siksi tällainen henkilö voi kokea koko elämänsä ajan olevansa väärässä kehossa. En ole tuo jolle vastasit. Tuli vain mieleen.

Kaikki ei oo edes tietoisia asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10903/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku yllätyskäänne tähän tehtävään

Yes please, tää on jo nähty.

Vierailija
10904/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina seuraavaksi pihalle ja ihan siitä syystä että on todella surkea tässä viikkotehtävässä.

Tarinaa on valitettavasti vaikea saada ulos vielä, koska toi kutupari on varmaan ensin vuorossa hajoittaa. 

Kyllä tullaan näkemään vielä muitakin kutupareja. Aivan samoissa hommissa että ei tuo nyt niin ihmeellinen asia ole

Tuskinpa vaan. Eiköhän yks kutupari per kausi oo aika normi. Etenkin kun noi vetää sen noin härskisti yli, tuskin muut haikailee kuksimaan samoihin viltteihin olkkarin lattialle. 

Vierailija
10905/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu yllätyskäänne, laivaa ajaa jäävuoreen tai jotain muuta nyt. Torstaihin on vielä pitkä matka.

Vierailija
10906/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on katsellu Timon soittoa niin kateuttaan pidätellen, mutta nyt ei pystynyt salaamaan enää kun Timo alkoi puhua espajaa. Haha, ei ollukaan ainoa kielilläpuhuja hän. Haha

Mä en kestä, Timo puhuu espanjaa ja on asunu Valenciassa. Rakastun koko ajan lisää.

Vierailija
10907/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on katsellu Timon soittoa niin kateuttaan pidätellen, mutta nyt ei pystynyt salaamaan enää kun Timo alkoi puhua espajaa. Haha, ei ollukaan ainoa kielilläpuhuja hän. Haha

Missä Ville on kuullut Timon soittoa? Joko se on kerennty soitella vieraille? Helmerihän tuossa on nyt enimmäkseen soitellut. 

Vierailija
10908/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki sukupuolista keskustelijat! Tein aiheelle oman ketjun. Näkyy etusivulla. Siellä voidaan jatkaa keskustelua. :)

Vierailija
10909/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevinin mielestä on ilkeää kun käsketään, kai sekin on kohta ihmisoikeusrikos.. 

pitäskö hänellä olla oikeus vain maata, koska käyttää liian pientä paitaa josta nännit paistaa.

Vierailija
10910/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat tuntematonta ihmistä? Viha on voimakas tunne. Itse tykkään Eevis Tarina. Kevin. Timo. Kimmo. Helmeri. Krisu. Vähän Milla. Muut niin tavanomaisia.

Vierailija
10911/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin toi jukka on tosi feminiininen, oikeesti feminiinisempi kuin kevin, kevin vain kimittää ja näyttelee hepsankeikkaa, mutta jukalta tulee luonnostaan feminiiniys.

Ja en tarkota että naiset ois hepsankeikkoja, eihän kukaan nainen käyttäydy kuin kevin tai jukka.

t.maskuliininen nainen

Kenties näin. Jukalla on ainakin aistilliset huulet. Tavallaan pidän Jukan ulkonäöstä paitsi nyt kun sen luonteen rumat piirteet ovat tulleet esille, sen naamakin näyttää rumalta ja tyhmältä. Munakinhan sillä on pieni. Silti panisin, jos se pesisi ensin Eeviksen saastat ja kuonat pois vartaloltaan.

T: Mies

Vierailija
10912/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain muutosta tehtävään, alkaa puuduttaa sekä osallistujia että katsojia!

Vierailija
10913/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki sukupuolista keskustelijat! Tein aiheelle oman ketjun. Näkyy etusivulla. Siellä voidaan jatkaa keskustelua. :)

https://www.vauva.fi/keskustelu/3550893/tassa-ketjussa-keskustellaan-va…

Vierailija
10914/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuolisuudesta

Kevin ei ole mies, vai onko hän jonkun mielestä miehen oloinen?

Kevin ei ole nainen, vai onko hän jonkun mielestä naisen oloinen?

Muunsukupuolinen kokee, että hänessä on maskuliinisia sekä feminiinisiä puolia. Kevinillä on munat ja parta kasvaa, olemukseltaan hän on naisellinen

No mehän emme hänen pöksyjen sisälle näe, emmekä tiedä hänen hormonitoiminnasta tai muusta, mutta VAIKUTTAA siltä, että hän on ITSE VALINNUT olla ”muunsukupuolinen”. Jos on OIKEASTI muunsukupuolinen, ei sitä voi itse valita!

Tämä on MINUN mielipiteeni!

ja minä lisään tähän, että sellasta sukupuolta ei ole olemassakaan, kuin "muunsukupuolinen". Ollaan kaikki joko uroksia tai naaraita.

Vierailija
10915/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Anulla on, onko sairaana?

Vierailija
10916/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat tuntematonta ihmistä? Viha on voimakas tunne. Itse tykkään Eevis Tarina. Kevin. Timo. Kimmo. Helmeri. Krisu. Vähän Milla. Muut niin tavanomaisia.

Miksi sinä katsot bb:tä, jos sinulla ei ole tunteita. 

eri

Vierailija
10917/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ruutu+ nyt, ei mikään ohjelma sieltä.

Vierailija
10918/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestetään se asukas pois seuraavaksi, jonka katsomisessa on vähiten viihdearvoa. Joka on ns. huonoin mauste sekahedelmä sopassa. Eli värittömin ja mauttomin. 

Kun sä nyt pidät hienona käyttämääsi sanaa viihdearvo ja sitä jaksat toistella niin kerronpa sinulle, että vähiten viihdearvoa on Tarinassa:

- hän ei ole fiksu, ei tiedä oikein mistään mitään faktaa. kaikki on vaan tätä musta tuntuu ja niinku ja sillee ja aiku kivaa

- hän ei osaa keskustella, ei koskaan kuuntele eikä hyväksy toisen eriäviä näkemyksiä tai mielipiteitä, lässyttää aikuiselle ihmiselle kuin vähä-älyiselle apinalle

- ei osaa laulaa, ei soittaa, esiintymisestä tulee jatkuvasti myötähäpeän tunteita

- ei osaa kokata, ei siivota

- myrkyttää Kevinin mielen jatkuvalla manipuloinillaan

- vie kaiken tilan ja energian muilta asukkailta

Tarina jakaa tunteita ja saa aikaan vahvoja reaktioita yleisössä. Siinä mielessä hänellä on viihdearvoa enemmän kuin esim. Timolla, joka on hajuton ja mauton.

Sinulla ja ystävälläsi Tarinalla on outo  käsitys, että vain vahvasti ja liioitellusti esiin tuodut tunteet olisivat aitoja ja oikeita tai että vain sekopäisesti käyttäytyvillä ihmisillä olisi tunteet. 

Kerronpa sinulle, että kuule, meillä kaikilla muillakin on tunteemme vaikka emme hierokaan niitä naamaasi tai revi niillä tärykalvojasi. En huuda, en itke kaikesta, en väittele raivokkaasti, en mökötä, kiukuttele tai halveksi muita ihmisiä. Ja minun kaltaisiani on muitakin. Mikään edelläkuvailemani ei myöskään ole minusta viihdyttävää ja herättää tunteina vain ärtymystä ja myötähäpeää.

Enemmän positiivisia tunteita herättää lahjakkuus, myös sosiaalinen-, älykkyys, laaja elämänkokemus, hauskuus, aitous ja ystävällisyys. Näitäkin talossa nähdään, muissa asukkaissa. Onneksi.

Olipas aika agressiivinen vastaus. Tarina ei ensinnäkään ole ystäväni, enkä ole väittänyt edes pitäväni hänestä. En myöskään ota kantaa siihen, ovatko hänen tunteenpurkauksensa aitoja vai esittämistä. Sehän nähdään kun kisa jatkuu, varmasti kaikkien todellinen luonne tulee esille.

Pointtini oli se, että Tarina jakaa mielipiteitä ja herättää voimakkaita tunteita katsojissa. Monissa seuraamissani reality-sarjoissa on ollut joku henkilö, joka ärsyttää ihmisiä. Katsojat juttelevat hahmosta, osa haukkuen ja osa puolustaen. Lähes kaikissa reality-sarjoissa on tällainen hahmo. No ehkä ei jossain Vain Elämää -sarjassa, mutta se nyt on ihan erityylinen ohjelma muutenkin.

Se mikä viihdyttää sinua, ei välttämättä miellytä muita, ja toisin päin.

Haluaisinko olla Tarinan kanssa talossa? En tod.

Haluanko katsella häntä telkkarista? Kyllä.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä ärsytti sinua noin paljon.

Mistä sä päättelit, että tota sulle kommentoinutta ärsytti joku? tai oli agressiivinen? 

sehän vaan toi esille sen, että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä eikä toi yksi tyyli tai lyyli vaan millään miellytä kaikkia.

No olihan nuo sanamuodot aika vihaisia. esim.

"Sinulla ja ystävälläsi Tarinalla on outo  käsitys...

Kerronpa sinulle, että kuule, meillä kaikilla muillakin on tunteemme.."

Sitä paitsi hän vastasi ihan eri asiaan kuin mitä halusin sanoa. Pointtini oli että Tarina herättää vahvoja tunteita katsojissa, ja on siksi viihdyttävä. Kyllähän tuo jostain ärsyyntymisestä kielii.

Ookoo. Itse en pidä noita minkään vertaa vihaisina saatika agressivisina. Jos joku sanoisi mulle että mulla ja mun ystävällä on outo käsitys niin en varmaan hyökkäisi häntä vastaan tai alkaisi puolustautua koska on kai hänellä oikeus mielipiteisiinsä, mitä siitä jos on eri mieltä, onhan se sallittua.

Kertoohan täällä kaikki jotain koko ajan eli en ymmärrä mikä tuossakaan nyt sit meni niin tunteisiin, tulee vaan vaikutelma että sinä olet ärsyyntynyt ja agressiivinen kun et  kestä eri mielistä kommenttia.

Mitä noista, kyllä tänne mielipiteitä mahtuu!

Ja milläs tavalla minä muka "hyökkäsin häntä vastaan?" Sanoin että oli vähän agressiivista ja en tajua mikä häntä ärsytti. Se ei ole hyökkäys, vaan kommentti. Sitten perustelin rauhallisesti oman mielipiteeni.

Tästä on ihan turha kehitellä mitään draamaa, ainakaan minä en rupea tappelemaan kanssasi. Eiköhän se alkuperäinen kirjoittaja voi puolustaa itseään ja omaa näkemystään, jos sen kokee tarpeelliseksi.

Noni, olet taas ihan raivoissasi ja jo tappelemassa ja puolustamassa  vaikka miehän just koetin sanoa ettei sillä ole mitään väliä jos joku on eri mieltä, että elä välitä. Vedäs henkeä ja peace & love.

Ihan vinkkinä, että ei kannata mennä toisten riidan väliin, sitten molemmat vain suuttuvat sinulle. Anna olla jos ei kiinnosta.

Annan sulle peukun ylös! En tiennyt meneväni riidan väliin, koetin vaan sanoa, että turhahan siitä on vetää hernettä nenuun jos joku on eri mieltä, kun kuitenkin aina joku on, ja alkaa haukkumaan ja raivoamaan. Mutta hei, olet täysin oikeassa, kiitos!

Vierailija
10919/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi ruutu+ nyt, ei mikään ohjelma sieltä.

voi harmi, ota yhteys aspaan

Vierailija
10920/90773 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voidaan ihan rauhassa täällä miettiä kuka seuraavaksi tippuu ja laittaa roposet täysin turhaan.. tuotanto on päättänyt nää jutut jo etukäteen hyvä kun Bettson nosti tämän taas esiin nyt vielä näkyvämmin!!

Ketju on lukittu.