Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8361/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni teistä menisi tuonne taloon kilpailemaan?

Mä en ainakaan.

Liian paljon sellaista synkkää menneisyyttä mitä en halua pöllöpalstojen riepoteltavaksi

Vierailija
8362/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on ihan hyvä laulamaan,toisin kuin Milla.

Millalla heiluu perse paremmin kuin Miralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8363/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva olla kusimulkku kun seuraat BBtä?

Olen mielelläni kusimulkku, jos se tuo lisäarvoa sun ja jonkun muun mulkuttoman elämään.

Vierailija
8364/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan perseenheilutus ja muka sulavat liikkeet alkaa pian v*tuttamaan yhtä paljon kuin eeviksen ja jukan runkkaus ja epähygieenisyys.

Miksi nämä naiset venyttelevät/joogaavat talossa kokoajan? onko tämä normaalia? en itse venyttele koskaan. Ymmärrän siis jos olisi joku fyysinen urheilukilpailu menossa.

Vierailija
8365/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätehtävä epäonnistui

Vierailija
8366/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Krisun puoluekanta on?

Emma ja Kimmo(?) puhuivat jossain vaiheessa Krisusta ja mainitsivat puoluekannan tämän huonoksi puoleksi. Minulta on kuitenkin jäänyt välistä talon aiemmat keskustelut tähän liittyen.

Ja onko kerrottu, mitä puolueita Emma ja Kimmo itse kannattavat?

Kuulemma äänestää persuja. Toi on just tuota käsittämätöntä persuvihaa, että vaikka tyyppi on kuinka mukava, niin on pakko vihata vaan siksi että äänestää persuja. Itse en siksi ikinä paljasta äänestäväni persuja kun liikun kuitenkin paljon vassaripiireissä ja toisinaan itsekin olen äänestänyt vasemmistoa. Surullista sinänsä, että ei saa vapaasti kertoa mitä äänestää, kun heti ollaan tuomitsemassa näiden äärisuvaitsevaisten puolelta.

No sama homma näkyy olevan myös muiden puolueiden kohdalla. Paitsi vihervasemmiston. Se on ainoa ja oikea hyväksytty puolue, jonka äänestämisestä saa puhua ääneen.

Vierailija
8367/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elmeri on noussut Villen rinnalle pääihnokiksi, koska esittää herttaista, vaikka onkin sairaita ihmisiä kohtaan epäempaattinen kokoomukselainen.

No ei ole. 

Vierailija
8368/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään Uuno Turhapuro voittoon. Uuno on numero yksi.

Vierailija
8369/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tuol helmerin myötäily jokaista asukasta kohtaan. ei varmaan tuu saamaan ensimmäistäkään ääntä koko kaudella

BB on peli. Sehän olisi vaan viisaasti pelattu, jos noin sais handlattua asiansa.

Eiks katsojat kuitenkin lopulta äänestä voittajan, veikkaan et ei enemmistöön tollainen luimuilu pure vaan pitää olla jotain miksi häntä äänestettäisiin, mielistely ei riittäne.

Ainahan se kuitenki riippuu siitä, ketä on vastassa.

Kyllä jengi enemmin Tarinan/Villen tipauttais kuin Helmerin. Vaikka kaksi ekaa olisi aidompia.

Ihmiset on silleen tyhmiä.

Vierailija
8370/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on Suomen Jeremy Renner. 

Tosin Renner on tiukasti (ja vissiin ikuisesti) kaapissa.

Vierailija
8371/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja Helmeri on kivoja, heitä toivon pitkälle.

Vierailija
8372/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen takeltelu ja Anun nauru lukiessa pilasi tehtävän.

Vierailija
8373/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla talosta lähtee jukka tai eevis.

Toivottavasti Jukka. 

Vierailija
8374/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori F kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millan perseenheilutus ja muka sulavat liikkeet alkaa pian v*tuttamaan yhtä paljon kuin eeviksen ja jukan runkkaus ja epähygieenisyys.

Miksi nämä naiset venyttelevät/joogaavat talossa kokoajan? onko tämä normaalia? en itse venyttele koskaan. Ymmärrän siis jos olisi joku fyysinen urheilukilpailu menossa.

Miksi nuo venyttelevät? Miksi nuo tanssivat? Miksi nuo syövät jatkuvasti? Miksi nuo nu*sii? Miksi nuo makaavat vaan? Teki mitä teki, niin aina on joku inisemässä, että miksimiksimiksi.

Vierailija
8375/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Milla lesbo?

Vierailija
8376/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jukassa on samaa näköä ton Selviytyjät juontaja Juuson kanssa. Ainekin tossa mainoksessa ennen Krisun kokkaus videota Juuso näytti Jukalta. Aikasemmin en ole häntä nähnyt.

No ei h*lvetissä ole. Ei mitään samaa näköä. 

Vierailija
8377/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori F kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo venyttelevät? Miksi nuo tanssivat? Miksi nuo syövät jatkuvasti? Miksi nuo nu*sii? Miksi nuo makaavat vaan? Teki mitä teki, niin aina on joku inisemässä, että miksimiksimiksi.

Moni ilmeisesti unohtaa että niillä ei ole mitään järkevää tekemistä eikä mahdollisuutta liimaantua puhelimen tai tietokoneen ääreen kuten meillä joten sitten keksivät jotain tekemistä itselleen.

Vierailija
8378/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tuol helmerin myötäily jokaista asukasta kohtaan. ei varmaan tuu saamaan ensimmäistäkään ääntä koko kaudella

BB on peli. Sehän olisi vaan viisaasti pelattu, jos noin sais handlattua asiansa.

Eiks katsojat kuitenkin lopulta äänestä voittajan, veikkaan et ei enemmistöön tollainen luimuilu pure vaan pitää olla jotain miksi häntä äänestettäisiin, mielistely ei riittäne.

Yhtä kautta lukuunottamatta suomen bb:n on tainnut aina voittaa se mukava kaveri. Yhdellä kaudella voittajaksi äänestettiin jostain käsittämättömästä syystä yks pahimpia kiusaajia mitä näissä on ikinä ollut. Mutta muuten Helmeri sopii oikein hyvin siihen kuvaan millaisia voittajia meillä on aikaisemmin ollut. Ja hyvä niin, ei Helmeri ainakaan ekan viikon jälkeen oo yhtään huono vaihtoehto voittajaksi. 

Vierailija
8379/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni teistä menisi tuonne taloon kilpailemaan?

Mä en ainakaan.

Liian paljon sellaista synkkää menneisyyttä mitä en halua pöllöpalstojen riepoteltavaksi

Sama.

En myöskään haluaisi joutua ruodittavaksi julkisesti jokaisesta eleestä, sanasta ja kaikesta mitä minä olen. 

Vierailija
8380/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on limanuljaska. Ällöttävä luonne, laiska ja tyhmä. Bussissa en todella istuisi hänen viereensä, enkä muutenkaan menisi kahta metriä lähemmäksi. Typerä hymy koko ajan naamalla. Ja luoja sitä puhetta. Pelastakaa Jukka!

Miksi pitäisi pelastaa? Molemmat saa mitä haluavat. Eeviskin totesi ettei heistä mitään rakkaustarinaa synny.

Ketju on lukittu.