BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuo sisustus on ihan hirveä. Ikkunattomat huoneet täytetty räikeillä ja raskailla väreillä ja materiaaleilla, punaista aivan liikaa. Mikähän tarkoitus sisustajilla on ollut noita hirvityksiä valitesssaan. Ahdistuisin päivässä pelkästään sisustuksen ja kamalien värien takia.
Kristian on mainio! Siinä on aidosti aito tyyppi. "Saunaa ja kaljaa!"
Vierailija kirjoitti:
Mitä tolle Jorinalle on tapahtunut pienenä? Miten voi kasvattaa lapsen noin pieleen? Sarasvuokin jää kauas taakse huomionkipeydessään ja narsistisuudessaan. Ja se on paljon se.
Liikaa tai liian vähän huomiota saanut lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tolle Jorinalle on tapahtunut pienenä? Miten voi kasvattaa lapsen noin pieleen? Sarasvuokin jää kauas taakse huomionkipeydessään ja narsistisuudessaan. Ja se on paljon se.
Ei kaikki ole aina vanhempien syytä.
Muutenkin minusta on mautonta tuoda näihin keskusteluihin viattomia sivullisia, ketkä eivät ole hakeutuneet näiden keskustelujen aiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sisustus on ihan hirveä. Ikkunattomat huoneet täytetty räikeillä ja raskailla väreillä ja materiaaleilla, punaista aivan liikaa. Mikähän tarkoitus sisustajilla on ollut noita hirvityksiä valitesssaan. Ahdistuisin päivässä pelkästään sisustuksen ja kamalien värien takia.
Ehkä sillä on psykologinen merkitys. :D
Ei vttu rupeeko toi uskis eheyttämään Keviniä pikku hiljaa. OMG!
Oiskohan Ville saanut ripustaa ristin seinälle? Tai Krisu Popedan julisteen? Saati Mira peeeerussuomalaisten puoluemerkin? Ei varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tai liian vähän huomiota saanut lapsena.
Ainoa lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että monien noiden muunsukupuolisten ja muiden koko elämä on tuota seksuaalisuudesta paasausta. Olen itsekin biseksuaali, mutta ei se ole mikään joka päiväinen mietinnän aihe elämässäni??
Minua ärsyttää se kun he itse ja muut vouhottavat siitä että ”ihanaa kun olet niin omaitsesi jne” kyllä minäkin olen mielestäni oma itseni, vaikka kuulun ns. Valtavirtaan eikä kukaan tule sanomaan minulle että ihanaa että olet niin oma itsesi :D eikä kyllä tarvitsekaan.
Mitenköhän Tarina pärjää normaalisti siviilissä, kun sängyttä jääminen saa mielen järkkymään tuolla tavoin.. Aika isoja harppauksia saa ottaa että pystyy elämään _rohkeasti_ niinkuin oli tälläsen päätöksen omien sanojensa mukaan tehnyt. Mutta jostain se pitää aloittaa.
Moikkelis873737 kirjoitti:
Mikä siinä on että lähes poikkeuksetta nämä kaikenmaailman muunsukupuoliset ym. ovat kärsineet vakavista mielenterveyden häiriöistä???
Siksi koska seksuaalinen suuntautuminen on tosi herkkä aihe ja ihmiskunta ei hyväksy kokonaisuudessaan mitään muuta kuin heteronormatiivisen elämäntavan. Se, ettei voi olla se kuka oikeasti on, on henkisesti ja psyykkisesti todella romauttavaa joten ei ole ihme jos psyykkinen tila saattaa heiketä.
Mupe kirjoitti:
Mitenköhän Tarina pärjää normaalisti siviilissä, kun sängyttä jääminen saa mielen järkkymään tuolla tavoin.. Aika isoja harppauksia saa ottaa että pystyy elämään _rohkeasti_ niinkuin oli tälläsen päätöksen omien sanojensa mukaan tehnyt. Mutta jostain se pitää aloittaa.
Vähässä ovat olleet isot asiat neidin elämässä kun tuollaisen takia romahtaa.
ville on vähän kuin sebastian noilla jeesus toihuillaan, ääneen rukoileminen jm
Jos kuulen vielä kerrankin sanan "muunsukupuolinen" tuossa ohjelmassa, niin järki lähtee. Olen todella suvaitsevainen ja ymmärrän lähes kaiken, mutta kun tuo muunsukupuolisuus on vain ja ainoastaan Tarinan kaltaisten huomionhakuisten erikoisuudentavoittelijoiden sekoilua, jolla nostavat itsensä jalustalle.
Suomi on mennyttä. Tämä on niin kamalaa katsottavaa. Luoja mitä mänttejä.