BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuo Tarina vahvistaa sen, että psykologiaa ja terapiaa opiskelemaan hakeutuu tyyppejä, jotka ovat itse sekaisin, monesti hullumpia kuin asiakkaansa. Tässäkin kyseessä huomionhakuinen persoona, voi potilasparkaa joka tuon kynsiin joutuisi.
Vain 2 cameraa 24/7. Pitäis olka ainakin 4. Nyt ei oo ulkokuvaa.
Mua ei tuo Tarina ole ärsyttänyt, mutta nyt alkaa tulla korvista ulos tuo psykologisointi, jotenkin on niin olevinaan.
Jopi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä hiton psykologista analyysia Tarina yrittää tehdä? "Miten sä koet surun?" "Miten sä koet sun tunteet?" "Positiivinen self-talk on tärkeää" "Sä oot muuten tosi analyyttinen"
Samaa tässä miettiny koko ajan. Joka jumalan asia pitää pilkkoa niin pieniin osiin ettei koko hommassa oo enää mitään järkeä. Mutta onhan se muka hienoa ja syvällistä kysyä "miten sä koet sun tunteet?"
Joo-o. Joku raja tolla itsensä ja muiden reflektoimisellakin. Narina ulos.
Mä koen mun tunteet niin..että en kerro kenellekkään miltä musta tuntuu
Sit mä vedän kännit ja vedän kaikkia tur...paan.
Mites sä koet?.....
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen ihminen kuin Tarina voi päästä opiskelemaan psykologiaa? Eikö sinne ole mitään soveltuvuustestejä?
Olen tavannut itseäni paljon sekasin olevampia psykiatreja.
mt-ongelmainen
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Tarinan klipin menetetystä sängystä...kotiin vaan tyttö jos pitää heti alkaa draamailemaan!!!Hänen elimistö menee sekaisin...
Ja kyseessä ensimmäinen yö. Todella liioiteltua.
Tupu näyttää bb:n sivuilla esittelykuvissaan ihan Ulla Taalasmaalta 😁
Yöllä oli hetki, kun Kimmo, Jukka, Mira, Emma, Krisu... olivat takapihalla ja pohtivat paljon kello on.
IRL kello oli 2.30 ja tulivat siihen tulokseen, että kahden ja kolmen välillä on. Tv-lähetys loppu yhdeltätoista ja tässä on juteltu, saatu kamat ja kuunneltu Tarinan kertomusta itsestään puolisen toista tuntia (<jukka tuumas siihen väliin) tahatonta naurua kaikilta läsnäolijoilta.
He pääsivät tulokseen, että kello on kahden kolmen välillä. Krisu arvas lähimmäksi.
Panettaa ..ko? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupusta näkee hyvin sen kuinka paljon huonot elintavat vanhentaa, alkoholi ja tupakka esimerkiksi saa naisen näyttämään 20 vuotta vanhemmalta mitä oikeasti on.
LOL, ihan on ikäisensä näköinen, jopa nuoremman välillä.
Minulla ei kyllä ole mitään 24/7 kyttäyskameraa, mutta eilisen jakson perusteella.
Onko sulla ikäkriisi vai.Niin tuolta 50+ SUOMALAISET NAISET näyttävät. Toista se on nuorekas Timo 52, joka sarjadeittailee 30-40 -vuotiaita naisia.
Niin, Suomessahan tässä ollaan, ihan sama minulle miltä vinkuintialaiset naiset näyttää 50+, mutta veikkaan että nekin näyttää 50+, katsopas kun ikä näkyy ihmisessä, oli miten leikelty kuminaama tahansa, niissä ikä näyttää lisäksi karmealta.
Luonnollinen ikääntyminen sensijaan on ihan normaalia, ei karmeaa katsella.Käyppä uimahallin suihkussa...ei paljoo puutu zombie leffa fiiliksestä.
kuvittele pöhöttynyt valkoinen viikon vedessä lionnut ruumis..venynyt nahka..tissit nahkapussit, jotka voi heittää olan yli ,kun pesee alta.
On ihanaa ja luonnollista..ihossa nousee siniset suonet pintaan
Ei tartte, voin katsoa peiliin.
48v
Vierailija kirjoitti:
Joo suurin osa jengistä ulkona ja kamerat kuvaa kun yhtä hierotaan ja toiset istuttaa kasveja. Huoh.
Kertokaa nyt jo miksen saa tilattua tota ruutu plussan ilmaisjaksoa, turkoosi palkki ei painu alas, vaikka visakortin numero on oikein.
Jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, cool, tässäkö onkin kaksi kameraa joita voi vaihdella :D Menikin vähän tylsäki kuunnella Tarinan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä Anu näyttää? Muistuttaa jotain julkisuudesta tuttua henkilöä, mutta en saa päähäni ketä.
Satu Tuomisto?
Musta tuntuu että tuo psykologian opiskelu on tällä hetkellä Tarinan elämän kohokohta, ja siksi paasaa koko ajan siihen liittyvää... ottaisi välillä rennosti ja olisi ona itsensä.
Miten Anu malttoi jättää pienen ekaluokkalaisen selviämään koulun alusta ilman äitiä? No kai isä hoitaa.
Panettaa ..ko? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupusta näkee hyvin sen kuinka paljon huonot elintavat vanhentaa, alkoholi ja tupakka esimerkiksi saa naisen näyttämään 20 vuotta vanhemmalta mitä oikeasti on.
LOL, ihan on ikäisensä näköinen, jopa nuoremman välillä.
Minulla ei kyllä ole mitään 24/7 kyttäyskameraa, mutta eilisen jakson perusteella.
Onko sulla ikäkriisi vai.Niin tuolta 50+ SUOMALAISET NAISET näyttävät. Toista se on nuorekas Timo 52, joka sarjadeittailee 30-40 -vuotiaita naisia.
Niin, Suomessahan tässä ollaan, ihan sama minulle miltä vinkuintialaiset naiset näyttää 50+, mutta veikkaan että nekin näyttää 50+, katsopas kun ikä näkyy ihmisessä, oli miten leikelty kuminaama tahansa, niissä ikä näyttää lisäksi karmealta.
Luonnollinen ikääntyminen sensijaan on ihan normaalia, ei karmeaa katsella.Käyppä uimahallin suihkussa...ei paljoo puutu zombie leffa fiiliksestä.
kuvittele pöhöttynyt valkoinen viikon vedessä lionnut ruumis..venynyt nahka..tissit nahkapussit, jotka voi heittää olan yli ,kun pesee alta.
On ihanaa ja luonnollista..ihossa nousee siniset suonet pintaan
Ketään ei kiinnosta teidän todellisuudesta vieraantuneiden mielipiteet. Jatkakaa vaan niiden silikonitissien ja tietokoneella parraneltujen ihmisten katsomista tv:stä, me muuta voidaan keskittyä ihan oikeisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten Anu malttoi jättää pienen ekaluokkalaisen selviämään koulun alusta ilman äitiä? No kai isä hoitaa.
Ja nelivuotiaan.. jos Anu olisi tuolla joulukuun alkuun niin todella pitkä aika pienillä lapsilla olla ilman äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä Anu näyttää? Muistuttaa jotain julkisuudesta tuttua henkilöä, mutta en saa päähäni ketä.
Noora Karma :)?
Tai Pamela Tola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nelivuotiaan.. jos Anu olisi tuolla joulukuun alkuun niin todella pitkä aika pienillä lapsilla olla ilman äitiä.
BB kestää 10 viikkoa eli loppuu marraskuun puolessa välissä. Eikä pelkoa että tommonen tapetti loppuun asti tuolla olis.
Tarina on juuri näitä ihmisiä ketkä on elännyt oman elämänsä siellä hipsteri kuplassa.
Ärsyttävä ihminen kyllä tuo Tarina on, voi toki olla että nuo kamerat muuttaa hänen käytöstään siten että hän yrittää esittää liikaa.
Eikö Tarina kertonut haastattelussa että sitä kiinnostaisi työ radiossa ja myös näyttelijän työt kiinnostaisi häntä.