BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö illan lähetystä seuraamaan missään netissä ilmaiseksi? En omista digiboksia enkä älytelkkaria, mutta en haluais myöskään maksaa tällaisesta mainoskatkoja täynnä olevasta ohjelmasta.
Mulla ruutu plus mutta etteköhän pääse seuraamaan kun lähetys loppuu siis kaikki nuo jaksot. Tulee ilmaiseksi.
Mä en päässy kun vasta seuraavana päivänä kattoo ruudusta sitä jaksoo. V*tun ärsyttävää. Tempparithan näkee jo heti, miks ei myös täEi tä?? Nyt on plussa mut kyllä ärsytti.
Katson tv 4 suora ja seuraan samalla 247
tietokone tai älykännykkä. Älykännykässä hidasta menoa
Mikä hirveä läpinäkyvä horroryöpaita kevinillä päällä. Eikö todellakaan mitään parempaa ole löytänyt päälleen.
Onneksi tota ei enää tarvitse katsella huomenna. Piiloagressiivinen leuhka feikki kimittäjä.
En jaksa uskoa, että lohari on vastassa. Ei kai se niin nysvö oo, että tulisi esittäytyyn. Jos tulisi, voisi tulla uuden daamin kanssa.
Luulisi, että ne saunasormettelut oli viimeinen niitti.
Minkälainen mies olisi avosylin vastassa, kun muikkeli viikkokausia kiehnännyt toisen miehen kanssa kameroiden edessä? Ja ne sormetusvoihkinat, huhhuh. Äänistä päätellen se Hemmikin jotain osasi oikein tehdä.
En jaksa uskoa, että mikään säätö on vastassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Anu on pysyny tosi hyvässä kunnossa tuolla kun ottaa huomioon miten vähän tuolla pystyy harrastamaan liikuntaa. Ulkomaailmassa pääsee taas oikein kunnolla harrastamaan liikuntaa.
Muuten terveelliset elämäntavat, mutta harmi kun polttaa tupakkia. Tupakka pahentaa tunnetusti silmäpusseja.
Ihoa huonontaa, kyllä, mutta ei kyllä silmäpusseihin vaikuta millään tavalla. Anun silmäpussit on ihan periytyneet, tai stressin aiheuttamat. Itse poltin 10 vuotta eikä ollut silmäpusseista tietoakaan. Ystävälläni silmäpussit ollut jo ala-asteelta lähtien.
Anu on käärmes kuten Niko Saarinen sanoi eilen.... rouva ei osaa puhua yhtään lausetta loppuun...niin ku,niinnku miten olikaan niinku.....tyhmä kun saapas,sekä kaikki muut naiset olivat paljon viihdyttävimpiä.Anu tyslsin jan itserakkaan asukas ikinä.
Kevin muistuttaa muumeista sitä noita-akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Anu on pysyny tosi hyvässä kunnossa tuolla kun ottaa huomioon miten vähän tuolla pystyy harrastamaan liikuntaa. Ulkomaailmassa pääsee taas oikein kunnolla harrastamaan liikuntaa.
Muuten terveelliset elämäntavat, mutta harmi kun polttaa tupakkia. Tupakka pahentaa tunnetusti silmäpusseja.
Eiks Anu käytä siviilissä nuuskaa eli nuuska huuleen ja mällinä ulos.
Noi on olleet koko kauden yksiä syöttöporsaita koko porukka. Joka päivä jotain kallista ketjupikaruokaa, kalliita pihveja yms. Mikä ihmiskoe tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Kauheet siniset viikset ja kulmat taas tolla kevinillä. Varmaan lapset pelkää jos näkevät.
Finaalin yleisössä oleminen ei ole lasten paikka eikä myöskään Ihku-baari eikä hotellin käytävillä riekkuminen yömyöhään. Noissa korkeintaan voisivat Kevinin tänään nähdä.
Nyt kun tässä kattelen noitten tortillansyöntiä ja kuuntelen juttuaja, niin ei ole kyllä muuta vaihtoehtoa voittajaksi kuin Krisu.
Annan siis anteeksi Krisulle leviviikonlopun tapahtumat.. ihmiset tekee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo kuskata hotelliin ????? Jonnekin bailaamaan menevät. Toivottavasti voittaja ei sammu ennenaikojaan. On se sälli.
Voittaja on absolutisti. Ei hätää. :)
Tuskin mihinkään bailaamaan menevät.
Eikös niillä oo psykologi yms ennen "siviiliin" paluuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo kuskata hotelliin ????? Jonnekin bailaamaan menevät. Toivottavasti voittaja ei sammu ennenaikojaan. On se sälli.
Ei Kevin ole absolutisti. On vaan halunnut talossa olla juomatta ettei mokaa.
Eli täysin keinotekoinen kuori, jotenkin en näe Kevinissä mitään aitoa vaan pelkkää etukäteen tarkoin suunniteltua brändin tekoa.
Ei ansaitse voittaa.
Ja Kevinin brändi on aivan epäonnistunut, Kevin on suttuinen rikkinäisillä korkokengillä kävelevä kummajainen, sekasotku suoraan sanoen. Kevinissä ei ole mitään tarttumapintaa eikä samastumiskohdetta kenellekään nuorelle. Siihen kun vielä yhdistää neuvosto-virolaiset ja syyrialaiset juuret niin hehheh. Kevinin kimeä kiekuminen uppoaa ainoastaan sipsejä syöviin av-mammoihin, joille se merkitsee suojelun kohdetta Ja nämä samat av-mammat haluaisivat niin mielellään Kevinin makutuomariksi Henkkamaukkaan, kun lyllertävät sinne leggingseissään sisäreidet toisiaan vasten hangaten ja kahisten.
Kaksi jää soffalle Kevin ja Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täysin keinotekoinen kuori, jotenkin en näe Kevinissä mitään aitoa vaan pelkkää etukäteen tarkoin suunniteltua brändin tekoa.
Ei ansaitse voittaa.
Juuri näin, todella teennäinen.
Kummastuttaa myös kaikki ristiriitaiset puheensa. Aluksi esitti uhria jolla ei ole yhtään kavereita, loppua kohti ylistää ystäviään ja haukkuu muista, ja rakas ystävä on vastassa yms paskaa.
Enpä usko että on edes vegaani, tai jos on, niin ainoastaan trendisyistä. Eihän kevinille luonto ja eläimet mitään merkitse, ainoa mikä merkitsee on sataankaaripauhaus ja lanteen keinutus catwalktyyliin. Ällöttävä, myura katsoo nokan varttaan putkin,.
Kevin on kiva persoonallisuus, mutta sininen väri kulmissa ja värjätyt läiskät poskissa :(
Luulen että Anu pelaa... jos lohikeitto ei tule niin sit täytyy aina olla joku...sekä kuka oikeesti huutelee telkkarissa,että on enää ikävä. Sekä naisen kamutkin ihtelleet rouvan käytöstä tuolla.Kun rouva ei voi esittää 70 vrk yhtäkyytiä muka olemalla ihana jne. Tosi outo minä minä tyyppi jolla tyhjä pää.
Kevin on vitsi.
Ei vain ole aito.
Ja minulla ei ole mitään mekkoihin pukeutuvia miehiä vastaan, mutta tolle kevinille kaikki on roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ansaitse voittaa.
Korkeintaan joku seta porukka äänestää sen voittoon, koska edustaa vähemmistöjä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö illan lähetystä seuraamaan missään netissä ilmaiseksi? En omista digiboksia enkä älytelkkaria, mutta en haluais myöskään maksaa tällaisesta mainoskatkoja täynnä olevasta ohjelmasta.
Pummit vi***n. Joko maksat tai et katso, aivan kuten me muutkin.
Jaksa tuota Helmeriä. Toistelee papukaijana toisten juttuja. ÄÄÄÄÄÄ.