BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Käykää yliksellä kattomassa tämän päivän langasta klo 13.00 kuva! Eihän ole Hemmin oikea arse?
Arse??,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkee oli tuo rahna homma!!!
Mitä oon missannut??
No et mitään, kommentoin ylipäätään, Kevinilläkin järkkyy pussi ainoo että oli niin idiotti ettei pelastanut Millaa aikanaan!
Kiitos kuitenkin kun vastasit! Oon ihan samaa mieltä. Toi rahnoilla ”pelaaminen” olis pitäny ottaa käyttöön jo kauden alussa. Mutta sekin jäi vaan kertajutuksi kuten myös sviitti ja salabistro!
Tämä, tuotannolla olisi ollut aineksia vaikka mihin mutta söisivät kauden. Tajusibmvat sen kai itsekin kunnobat olleet hyvin hiljaa Suomessa alkuviikkojen jälkeen.
Anu taas tylsän hiljaa ja jotain sanoo niin ei todellakaan mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkee oli tuo rahna homma!!!
Mitä oon missannut??
No et mitään, kommentoin ylipäätään, Kevinilläkin järkkyy pussi ainoo että oli niin idiotti ettei pelastanut Millaa aikanaan!
Millalla itsellään oli tuolloin kaikkein eniten rahnaa, enemmän kuin Kevinillä? Miksei Milla pelastanut itseään? Kevin on kertonut harkinneensa Millalta äänten poisostoa, mutta tuli samaan päätökseen kuin esim Kimmo ja Milla itse, että rahoilla vaikuttaminen olisi väärin. Anu ja Hemmi oli ainoat itsekkäät, jotka ryhtyi pelaamaan rahoillaan tuossa.
Anu taas pöllöilee kun sai höynäytettyä Hemmiltä vielä hieronnan.
Kimmo, Kevin ja Krisu haukkui ja vääristeli Päivi Räsästä. Yllätys.
Hemmi voisi lähteä kylpytakissa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon mielestä pitäisi Päivi Räsänen ja kaikki eduskuntaväki ampua!
Kimmokin alkaa näyttää vihdoin oikean luonteensa.
Käsitit väärin . Kelaa uudelleen
Mitä toi aunus hyppää koko ajan bb:n juttusilla. Annetaan neuvoja Hemmin nöyryytykseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin samanlaisen läpän heittää. On näyttänyt oikeaa luonnetta koko kauden. Edelleen sitä mustaa huumoria mitä sanoi itsestään jo esittelyssä.
Ei ihme ettei Krisulla ole kämppää, oisko saanut häätöjä helvetillisen huudon ja riehumisen takia. Iltaisin känniörveltää naapureita kiusatakseen. Räkii ilmeisesti kodeissaan lattioille. Apinarääpäle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi aunus hyppää koko ajan bb:n juttusilla. Annetaan neuvoja Hemmin nöyryytykseen?
Näyttää kyllä siltä että tuotantokin kadehtii Helmeriä. Näkyy selvästi.
Kateus vie tuotannolta kalatkin vedestä.
Kimmon musta huumori kertoo hänestäkin paljon negatiivista. Sitähän musta huumori on.
Joko jeeppi Hemmin laukuissa????, antais nyt Anun lapsille leikkijeepin.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi on ihana.
Niin onkin. Ja toivottavasti pysyy kaukana katalasta anusta siviilissä.
Tuleeko itku kun talo tyhjenee ja BB sammuttaa lopuksi valot? Peukku ylös jos tulee ja peukku alas jos ei tule itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohisoppamies kehoittaa Facebookissa kamujaan äänestämään työntekijäänsä Anua. Hauskan kuvankin liittänyt päivitykseen. Turhaan Anu stressaa, välit on kunnossa.
Miksei olisi?
Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset ettei tää duunin pomo ole tämä
jota Anu tapaillut ulkomaailmassa ja jonka pitäisi tulla tänään tuonne ja tuskin tulee!
Tuo pomo ny vois sinne ehkä mennä.Ei oo lohisoppamies vaan säätö josta emne tiedä
Paljonko sillä on niitä miehiä???
Yksi vaan nk säätö.
Usko huviksesi...
Anu on itse kertonut tapailleensa lohikeittomiestä, joka toi hänet taloon. Ja pomohan siellä oli saattamassa.