BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jeesus-Ville taktikoi myös vaikka valehtelee katsojille. Vanhimmat ulos, koska itse 3. vanhin.
Oho:O En ois voinut kuvitella että Timo on kärkipäässä! Enemmän ääniä kun Tarinalla! WTF?!
Mitä toi Ville selittää? "Tupulle 1 piste, hänellä on parisuhde ja tasapaino kotona. Vaikka olisihan hänestä hyötyä ruoanlaitossa, mutta minä en ajattelekaan oman etuni puolesta" ???
Villen jälkeen tilanne
Emma 10
Tarina 6
Jukka 5
Eevis 5
Anu 4
Mira 3
Timo 4
Kimmo 1
Tupu 1
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen kun Jukka tai Eevis käyttää äänestysperusteluna että ei ole tutustunut johonkin?
Kuinka he voivat edes olettaa tutustuvansa muihin asukkeihin sen jälkeen kun aloittivat tuon alituisen peiton alla nyhjäämisensä, harva haluaa häiritä nyhjäävää pariskuntaa.
Ulos talosta kotiinsa nyhjäämään.
Ja tiedoksi en ole yhdenkään asukkaan fani tai tuttu.
Samaa perustelua käyttää muutkin.
Ketäköhän Kevin äänestää? Sehän tämän nyt ratkaisee. Veikkaan Timoa ja Eevistä
Ville haluaa selvästi päästä talon ”isännäksi”, vanhimmaksi ja viisaimmaksi kun äänestää tupua ja Timoa.
Vierailija kirjoitti:
Oho:O En ois voinut kuvitella että Timo on kärkipäässä! Enemmän ääniä kun Tarinalla! WTF?!
Asukkaat kokee sen uhkana.
Olen töissä ja seuraan nimeämisiä 24/7. Kuinka monella on vielä pisteet antamatta, en ole töiden takia voinut seurata niin tiiviisti.
Ville nimeää Timon ja Tuulan. Haluaa päästä eroon niistä, joilla on eniten elämänkokemusta ja jotka siksi näkevät hänen feikkijeesustelunsa läpi. Ei siis itse perustellut näin 😂
Vierailija kirjoitti:
Ville haluaa selvästi päästä talon ”isännäksi”, vanhimmaksi ja viisaimmaksi kun äänestää tupua ja Timoa.
Juuri näin. Vaikka valehteli muuta katsojille. Kiero mies loppuviimein.
Toivottavasti äänestykseen menee kaksi, eikä puolet asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
tarina...
1 piste Emma, ei yhteyttä, epäilöee että emma haluaa pois talosta.
Tuo syy on hyvän omantunnon ostamista, tehdään muka "palvelus" nimeämisellä.
Jokainen pääsee ulos tuolta talosta jos haluaa.
Timo 9
Emma 8
Tarina 6
Eevis5
Jukka 5
Mira 3
Tupu3
Anu 2
Kimmo1
Krisu 1
Menikö noin?
Keviniltä 2 pistettä Tuulalle
ja 1 piste Kristianille
Kevin ei nimeä Tarinaa, Tarina on turvassa. ( höh)
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja seuraan nimeämisiä 24/7. Kuinka monella on vielä pisteet antamatta, en ole töiden takia voinut seurata niin tiiviisti.
Kevin tais olla vika.
Kevin 2p Tupulle, 1 Krisulle
Tilanne
Emma 10
Tarina 6
Jukka 5
Eevis 5
Anu 4
Mira 3
Timo 4
Kimmo 1
Tupu 2
Krisu 1
Kevin
2p Tupu, ei saa mitään irti
1p Krisu, ei annettavaa
Ei tuo nyt niin kummallista ole, jos Eevis käy vaan kahdesti viikossa suihkussa. Se tarkoittaa kahta suihkutonta päivää, jolloin kuitenkin pesee alapäätään ja kainaloita (toivottavasti). Vessoissa on yleensä aina bideet, pyllyn pesemiseen.
Kahden päivän aikana ei pitäisi ihosta erittyä likaa tai talia, jos on vielä hidastanut ihonsa rasvoittumismekanismia pesemällä sitä harvemmin, eikä harrasta hikiliikuntaa.
Mitä useammin peset, keho mukautuu siihen. Kuin huulirasvaa käyttävät ovat sitten koko ajan rasvaamassa.