Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
4041/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaiden piti ilmiantaa itsensä ja nousta.

Ville ja Kristian nousi, mutta Helmeri ei.

Eikös Helmeri ollut varas??

Helmeri epäonnistui varkaana ja lisäksi vielä nössöilee eikä suostu myöntämään muille olleensa sellainen.

Toivottavasti Helmeri saa jonkun rangaistuksen tuosta, ei noudattanut BB:n ohjetta.

Vierailija
4042/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sössöllä on jo pää jukan munien päällä.

Entä sitten? Jukka voi aikuisena ihmisenä sanoa, jos ahdistaa. Jukalla oli aiemmin pää Eeviksen tuheron päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen onni, olis muuten pudonnut pois jo ekan viikon jälkeen :D

Vierailija
4044/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nomut nythän toi Helmeri meni istumaan yhtäkkii tonne varkaiden riviin.

Vierailija
4045/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ei uskaltanut.

Vierailija
4046/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihkeä Anu jo selkeästi kiinnostunut nuorekkaasta Timosta. Ensimmäistä bileiltaa odotellessa...

Miten Timo on mielestäsi nuorekas?

Nuorekas ei tarkoita pelkästään nuoren näköistä.

Toki Timo päihittää useimmat omanikäiset pallomahamiehet kropallaankin.

Timon ajatusmaailma ja asenne on kyllä nuorekkaan suvaitsevaiset ja avarat, hän ei ole kaavoihinkangistunut ja rajoittunut kuten keski-ikäiset yleensä. Ei moralisoi, ei pahastu, ei koeta dissata nuorempien ammatteja tai harrastuksia. Aika moni samanikäinen mies teeveen tällä puollla on jo irvaillut Helmerin potkulautapojaksi ja siipeilijäksi.

Sä olet itse varmasti kovin nuori jos sun käsitys 52veestä on tollanen. Tai sitten vaan tunnetaan hyvin erilaisia ihmisiä.

Mä saan Timosta vähän sellasia Peter Pan tyylisiä fiboja että on säilynyt nuorekkaana kun ei ole ikinä halunnut "aikuiseksi" kasvaakkaan. Ei ole perustanut perhettä, tehnyt lapsia ja joutunut ottamaan sellasta vastuuta. Vaan halunnut ja saanut elää omien mielihalujen mukaan. Ja sanon tämän hyvällä! Tykkään Timpasta!

Minä en ymmärrä miksi sitä nuorekkaaksi sanotaan, ihan on ikäsensä oloinen ja näköinen, vaikkei pallomahaa olekaan.

On niitä lapsekkaampiakin 5kymppisiä. Minusta se on hyvin aikuismainen, liikaakin.

Mutta ihan hyvä että introverttejakin tuolla on, eikä kaikki huomiohoroja.

Vierailija
4047/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri epäonnistui varkaana ja lisäksi vielä nössöilee eikä suostu myöntämään muille olleensa sellainen.

Toivottavasti Helmeri saa jonkun rangaistuksen tuosta, ei noudattanut BB:n ohjetta.

Myöntää varmasti kun saa suun vuoroa.

Vierailija
4048/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä vuonna näytetty ollenkaan, millainen vessa asukkailla on käytössä? Jotain kuulin asukkaiden puhuvan, että olisi kaksi koppia(?), mutta toistaiseksi en ole nähnyt niistä vilaustakaan. En osaa edes sijoittaa niitä ns. "talon kartalle", eli ei hajuakaan ovatko suihkutilojen yhteydessä vai jossain muualla. Ovatko asukkaat puhuneet, että niissä olisi ihan ovetkin?

Siksi tätä kyselen, kun itse olen joskus tuuminut, että BB voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus, mutta en vain pystyisi vääntämään paskaa miljoonayleisön edessä. ":D" Niin kuin jonain vuonna ainoa pytty oli suoraan suihkujen vieressä, esim.

Vierailija
4049/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri kertoi että alussa oli muka ollut innokas varas, mutta muihin tutustuttuaan ei halunnutkaan olla ja meni sanomaan BB:lle ettei tule pöllimään mitään.

Vierailija
4050/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa, eli Helmeri meni vaan jeesustelemaan ja kiillottamaan omaa kuvaansa.

Kun muita varkaita moititaan ja parjataan, Helmeri menee ilmoittautumaan että hänkin oli varas muttei vienyt mitään.

Vierailija
4051/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaako varkaat kolikot ruokiin? Olisi hieno liike.

Vierailija
4052/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Krisu ei tienneet että tehtävä kosauttaa koko viikkontehtävän, jännä että katsojana minä tiesin minkälaisen ohjeistuksen he pkhuoneessa sai. Samoin Helmeri tiesi ja ohjeistus oli sillekin sama. 

Vierailija
4053/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla vituttaa, kun hän mokasi vahtivuoronsa. Syyttömämpiä nuo varkaat on epäonnistumiseen kuin vahtivuorollaan mokanneet.

Vierailija
4054/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kun parhaat uhrattiin varkaiksi siis Krisu ja Helmeri. Olis laittanut Tarinan ja Emman.

Vierailija
4055/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri joutuu varmaan häätöön suoraan kun ei tehnyt tehtävää.

Vierailija
4056/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville sanoi juuri, että kohtahan meillä on sata kolikkoa.

Jos saavat käyttää yhteiseen.

Vierailija
4057/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa. Itse epäonnistuvat viikkotehtävässä porukalla ja syyttävät varkaita, jotka ovat yksinään joutuneet selviämään. 

Vierailija
4058/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänä vuonna näytetty ollenkaan, millainen vessa asukkailla on käytössä? Jotain kuulin asukkaiden puhuvan, että olisi kaksi koppia(?), mutta toistaiseksi en ole nähnyt niistä vilaustakaan. En osaa edes sijoittaa niitä ns. "talon kartalle", eli ei hajuakaan ovatko suihkutilojen yhteydessä vai jossain muualla. Ovatko asukkaat puhuneet, että niissä olisi ihan ovetkin?

Siksi tätä kyselen, kun itse olen joskus tuuminut, että BB voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus, mutta en vain pystyisi vääntämään paskaa miljoonayleisön edessä. ":D" Niin kuin jonain vuonna ainoa pytty oli suoraan suihkujen vieressä, esim.

Tänä vuonna on omat kopit, joissa ilmeisesti oo kuitenkaan lukkoja. Suihkutiloissa on siis vessakopit. 

Vierailija
4059/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa. Itse epäonnistuvat viikkotehtävässä porukalla ja syyttävät varkaita, jotka ovat yksinään joutuneet selviämään. 

Just aika moni sanoi, että tämä on meidän moka ja varkaita tässä on turha alkaa syyttämään.

Vierailija
4060/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä jakaa. Itseä varten siellä ollaan ja niitä voi tarvita vielä.

Ketju on lukittu.