BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Lopettakaauskovienvainot kirjoitti:
Jaa taas täällä puhutaan Villestä p''k' '. Mielummin kuuntelen Villen' jorinoita' kuin esim keviniä tai Tarinaa.
Lopettakaa jo uskovaisten solvaus ja lakatkaa ottamasta yhtä silmåtikuksi vaan sen takia et on uskossa
Syy ei ole se, että Ville on uskossa, vaan se, että hän ei suostu olemaan asiasta hiljaa, vaan tekee siitä ihan älyttömän ison numeron.
Vierailija kirjoitti:
miksi tolla isolla vauvalla on hammasraudat, eikö ole melkein 30.[/quote
Niin kun ihmisillähän ei voi olla hammasraudoilla hoidettavia ongelmia kuin lapsena ja nuorena. Ootko oikeesti joku 12 v. kun kyselet noin tyhmiä?
Helmeri on kuin Jukka Rasilan pikkuveli tai joku sen putoushahmo.
Yks puhuu jo kielillä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on todenäk asperger-nainen
Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia.
Eeviä ei ehkä niin ymmärrä mitä puhuu jos on vähän koulutettu. Hyvinhän hän puhuu ja aika paljon. On matemaattinen.
Sielä se pyhimys rukoilee ilmeisesti siansaksaksi
Ville saa kyllä ihan kohtuuttomasti ruutuaikaa noine höpinöineen.
No niin. Nyt alkaa yöllinen suunnitelma pyörimään. Jukan ja mahdollisesti TImonkin kiinni saamiseksi :D
Villeä ei saisi päästää tuohon hurmostilaan. Paasausta ei saa loppumaan kun se alottaa. En tiedä miten suhtautuisin siihen jos olisin itse talossa. Varmaan alkuun yrittäisin kohteliaasti sietää, sitten poistuisin puhisten paikalta ja joku armas päivä poksahtaisin ja sanoisin että nyt saa riittää!
Krisullakin taitaa olla kolikot housuissa kun noin tarkkaan asettelee. Yöllä ainakin oli pari mahdollisuutta napata keittiöreissulla kolikoita, kun muut liittolaiset oli olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on todenäk asperger-nainen
Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia.
Eeviä ei ehkä niin ymmärrä mitä puhuu jos on vähän koulutettu. Hyvinhän hän puhuu ja aika paljon. On matemaattinen.
Ei välttämättä ole kyse edes koulutustasosta vaan siitä, millaisen sivistyssanaston hallitsee. Olen samaa mieltä siitä, ettei ainakaan omaan korvaan ole mitenkään hankalaa kuunneltavaa tai vaikeasti ymmärrettävissä, vaikka hienoista jaaritellua onkin ajoittain.
Rosvo siellä pääjehuna ratsaa muiden tavaroita.
Tehäänkö Villelle kans ruumiintarkastus?
Kahvikissa kirjoitti:
Voisko ne äänenvoimakkuudet tsekkaa kondikseen, sen jumala-hemmon länkytystä ei jaksa kuunnella ja lopettakaa ne Alman haastikset(niinku mitkä, hirveetä shaibaa!) suoran lähetyksen aikana! KETÄÄN ei kiinnosta..
Ei se nyt mikään suora lähetys ole, edellisen päivän tapahtumia.
Ville tais mennä vaihtamaan kolikkopiilon toisiin housuihin.
Ei taida kolikoita tällä ratsialla löytyä.
Krisu röhii koko bakteerikantansa noihin muiden sänkyihin.
Jos kirjoittaa pitkän kommentin, tulee "lomake on vanhentunut". Mitähän v****a tällainen kapula laitettu rattaisiin?
Kaks kameraa ja molemmat kuvaa samaa.
Yöllä toinen kamera kuvasi tyhjää olkkaria, vaikka muuallakin tapahtui.
Jaa taas täällä puhutaan Villestä p''k' '. Mielummin kuuntelen Villen' jorinoita' kuin esim keviniä tai Tarinaa.
Lopettakaa jo uskovaisten solvaus ja lakatkaa ottamasta yhtä silmåtikuksi vaan sen takia et on uskossa