BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Milla jo kitisee, että ranteeseen käy. Ainakin Jukalla ja Krisulla ollut jo eilisestä rakkoja käsissä jalkojen tekemisestä, eivätkä kitise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa Jukasta ihan oikeita faktoja. Kysykää pois
No onko Jukalla avioton lapsi niin kuin joku väitti?
Onko sillä naisia niin paljon kuin itse väittää?
Jukalla ei ole lapsia. On sillä aina ollut naisia, mutta on sitoutuvaa tyyppiä eli yleensä vähä pitempiä juttuja kuin 1 vkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se naisviha taas puskee Eeviksen kohdalla. Aivan hirveästi nettikiusaaminen ja moralisoiminen taas käynnissä. Nainen ei saa käyttää omaa kehoaan kahden ihmisen vapaaehtoiseen seksiin, vaikka miehet saa ottaa väkisin, maksaa seksistä ja katsoa hyväksikäytöstä toipuvien aikuisviihdettä. Naisen seksuaalisuus ei vahingoita yhtään ketään, kaikki on Eeviksen kimpussa ja Jukka saa vain olla.
Toisella sivulla eniten peukkuja oli saanut kommentti, jossa Webistä haukutaan halvaksi ja likaiseksi koska harrastaa seksiä miehen kanssa. Häntä uhkaillaan työpaikattomuudella. Miksi miehiä ei kukaan moiti? He haluavat enemmän seksiä ja vahingoittaa muita seksuaalisuudellaan.
Missäs te vapaan valinnan vouhottajat olette aina näinä hetkinä? Naiset jaksaa puolustaa naisen vapautta abortoida oma sukupuoli pois, mutta miksi naisen seksuaalisuuteen saa puuttua?
Naisen asema on edelleen huono, koska nainen saa vapaasti valita vain miehen halun ja edun. Se ei ole mitään vapautta että kun harrastat seksiä, saat vainolauman perääsi kiusaamaan.
Kukaan ei moiti miestä. Heterot on niin naisvihaisia, kiusaajia ja kaksinaismoralistisia.
Eeeeii taas tätä "naisviha"soopaa.
Tuolla perusteella kaikista naisista pitäisi tykätä, ihan vain sukupuolen takia, vaikka olisivat millaisia idioottimoukkia tahansa. Mitäs tasa-arvoa se on.
Eeviksestä ei tykätä siksi, että oli leuhka, kaksinaamainen, laiska, epähygieeninen, törkeä muita huomioonottamaton prinsessa.
Muna jalkovälissä ei olisi inhoa poistanut. Se makaaminen ja ylimielisyys oli jotain järkyttävää.
Oksettava tapaus, toivottavasti poistuu julkisuudesta. Tosin on niin huomiohakuinen, että varmasti hakenut kaikkiin mahdollisiin realityihin ja ohjelmiin.Miehet osaa pitää toistensa puolia, naiset kuvittelee että toisten naisten haukkuminen tekee heistä itsestään jotenkin parempia.
Eevis ei edes ollut leuhka tai ylimielinen, ei todellakaan mikään prinsessa, ainut kenen minä näin talossa pesevän wc-pönttöjä, roskakaappeja ja tyhjentävän lattiakaivoja. Ei ollut kaksinaamainen eikä laiskakaan, vähemmän siellä moni muu osallistui ja vielä vähemmän kävi suihkussa. Ja ihan tiedän omin silmin livestä nämä seuranneena, en joukkohysterian vallassa kommentoivana.
Kyllä minä pidän naisten puolta, sillon kun on aihetta. Eeviksen kaltaisen leuhkan muita halveksivan rinsessan puolta en pitäisi, vaikka eukolla olis kaksi kohtua ja toinen vagina otsassa.
Sori nyt vain jos menee tunteisiin, ei voi mitään. Pulinat pois.Haluan että Mira voittaa, että niin naisvihaa täällä uhkutaan juu. :)
Mira osaa ottaa muutkin huomioon, eikä esitä muuta mitä on. Tuollasta rehellisyyttä kutsuisin älyksi.
Paitsi ettei Eevis ollut leuhka, ei halveksinut ketään eikä ole mikään rinsessa. Pelkästään tällä palstalla viljeltyjä haukkumanimiä kaikki. Mira tai kukaan muukaan asukas ei ole 100%:sti ottanut muita huomioon vaan jokainen on asettanut tietyissä tilanteissa itsensä ekaksi. Niinkuin tietysti pitääkin. Aivan samalla tavalla Eeviskin otti muut huomioon suurimmassa osassa olemistaan, ei kiusannut ketään selän takana, piilotellut ruokiin eläinperäisiä tuotteita tai valkosipulin paloja tai syönyt toisten ruokia eikä todellakaan esittänyt mitään, talon rehellisin asukas oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Anusta vois vielä kuoriutua esiin jos rentoutuu? tai jos olis vaikka bileet? en tiedä mut jotenkin pidättyväinen vielä verrattuna muihin.
Miralla on kyllä ammattitaito hyppysissään! varmaan saa kunnolla uusia omia asiakkaita ohjelman jälkeen.
Tuula on alkanut ottaa kupoliin eniten tällä hetkellä, on ehkä jopa ärsyttävämpi kuin Tarina.
Tarkoititko Miralla noita kampaajajuttuja? Onko puhunut, että haluaa palata kampaajan töihin, nythän ei niitä enää tee.
Sanoi että tykkää kyllä työstä, mutta niin pienen palkan takia ja työn kuormittavuuden vuoksi ei ainakaan tällä hetkellä ajattele palaavansa parturikampaajaksi.
Okei, tämä oli mennyt multa sitten ohi , kiitos korjauksesta. Harmi potentiaalisten asiakkaiden kannalta, mutta itsekin samalta alalta poisvaihtaneenä ymmärrän kyllä Miraa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähteeltä josta tulee pelkkää faktaa
Tarkistetaan. Missä kohtaa Jukan kehossa syntymämerkki?
Vierailija kirjoitti:
Milla jo kitisee, että ranteeseen käy. Ainakin Jukalla ja Krisulla ollut jo eilisestä rakkoja käsissä jalkojen tekemisestä, eivätkä kitise.
no haloo naisilla on pienempi kipukynnys ja ei miehet muutenkaan kehtaa valittaa tuollaisesta vaikka sisäisesti he itkisikin
Voi juma... Mikä teitä eevistrolleja vaivaa??? Voitteko lopettaa?? Haetkaa hoitoon, hankkikaa elämä!!!.Toi ketju on niin tylsä sen eevishaukkumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se kaveri joka oli tvssä ekana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.
Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.
Voiko joku selittää miten kampaajana olo on raskaampaa kuin yövuorojen tekeminen Rauman ainoassa yökerhossa? Jälkimmäisessä joutuu sietämään humalaisia juntteja, tekemään myös toistuvia käsiliikkeitä, siivoamaan ja nostelemaan raskaita tankkeja ja lavoja, puhumattakaan vuorotyön ja yötyön vaikutuksista muuhun terveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on taipumusta jännetupentulehdukseen, niin voin sanoa, että se rannekipu on ihan eri luokkaa kuin rakot käsissä.
Naisviha senkuin jatkuu täällä, hohhoijjaa. Ja mistä tiedät, että Jukalla ja Krisulla on rakkoja käsissä jos ei kerran ole kitisseet niistä?
Yhdellä ja toisella alkaa olla kädet kipeänä tuosta vuolemisesta, kohta niillä jännetuppitulehdus jokaisella, kylmäilma vielä edesauttaa asiassa, rakkoja ovat näköjään jo saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no haloo naisilla on pienempi kipukynnys ja ei miehet muutenkaan kehtaa valittaa tuollaisesta vaikka sisäisesti he itkisikin
Naisilla on tutkitusti huomattavasti korkeampi kipukynnys kuin miehillä. Googlaa vaikka.
Voisikohan jossain vaiheessa tulla tilaisuus ostaa isolla rahnamäärällä tieto tehdystä kilomäärästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se kaveri joka oli tvssä ekana iltana.
Ja se syntymämerkin paikka Jukan kropassa on missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon asukkaat leikkivät kerran keittiön pöydän ääressä leikkiä jossa yksi sanoi mitä hänelle on tapahtunut/mitä hän on tehnyt ja kaikki ne joille oli sama, nousivat ylös, esim olen ollut lentokoneessa ja kaikki muut ketkä myös olivat olleet joskus lentokoneessa nousivat ylös.
Yksi väite oli: olen ollut raskaana tai minulle on oltu raskaana ja silloin Jukka nousi ylös. En ole kuullut, onko puhunut mahdollisesta abortista tai mahdollisesta lapsesta tuon jälkeen. Eihän se nyt tavatonta ole, että ihmisillä on lapsia.
Joku päivä kuulin Anun kysyvän Jukalta "niin oliko sullakin lapsi?". Jukka vastasi ei. Siihen jäi se keskustelu. Ehkä on sitten tehty abortti.
Karisma tarkoittaa Jumalan antamaa lahjaa ja römpsä on sen vastakohta, halventava homma. Puuttuu älyä ellei ala jo käsittää, sosiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naisilla on pienempi kipukynnys, oikeasti, vrt. synnytys / miesflunssa.
Ei ole kovin asiantuntevia talon eläinperäisiä tuotteita syövät "vegaanit".