BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka varmaan ilosta soikeena, kuten se sen suu kun kuuli tuloksen.
Selvästi oli ihan kypsä eevikseen, mutta toki hajukolo kelpas. Mutta uhreutuminen sen eteen alkoi näkyä jo olemuksessakin, viikko eeviksen seurassa teki jukasta puliukon näköisen eikä hygienia enää kiinnostanut.Mun mielestä Jukka oli aidosti kauhistunut Eeviksen lähdöstä. Tuli tosi vahva fiilis, että Jukalla on oikeasti aitoja tunteita pelissä, mutta Eeviksellä ei minkäänlaisia tunteita.
Ei ollut! Vain järkytys, koska on hengannut epäsuositun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuo Elina voinut vähän kärkkäämmin kysellä Eevikseltä esimerksi sitä miksi luuli että tippui talosta, seksin harrastamisesta ja suihkuttomuudesta jne. mutta sen sijaan oli vähän liibalaabakysymykset. Varmaan huomenna sitten Alma yhtä silkkihansikkain kohtelee ja Eevis jää luulemaan että hän vain huonolla onnella tippui.
Tämä herätti kiinnostuksen. Onko sulla siis jotakin haluja aiheuttaa Eevikselle mahdollisimman paha mieli, tai jotain vielä enemmän? Miksei Eevis saisi säilyttää ihmisarvoaan ja itsetuntoaan, vaan haluaisit tuhota hänet ilmeisesti täysin?
Luulisi että katsojalle riittää, että hän poistui talosta, eiköhän siinä ole jo ihan tarpeeksi. Eiköhän hälle vielä toisteta ohjeet olla lukematta somea ja lehtiä hetkeen.
Ei. Yleensä juontajilla on tapana kuumottaa haastateltavaa ihan viihteenkin vuoksi (valitettavasti). Lähes aina tippujalta on kysytty että mistä syistä luulee tippuneensa, mutta nyt ei kysynyt. Tuo kysymys kertoo sen miten realistisesti ihminen osaa analysoida itseensä ja Eevis vaikutti varsin järkevältä eikä hajoamispisteessä olevalta kuten jotkut muut tippuessaan. Jäi vaan se tunne että ei oikein tajunnut itse syitä, vaikka kovasti pohti ja analysoi vielä talossa ollessaan. En usko että hänen itsetuntonsa olisi romahtanut, ken peliin lähtee sen kestäköön. Ja juu niin kuin itse sanoit tuskin Eevis täältä näitä kommentteja lukee, joten siinäkin mielessä ei voi pahoittaa mieleensä.
Ohjelma-aika olisi mennyt 10 minuuttia yli, jos olisi kysytty vielä yksikin kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän Jukasta tuntuu, kun pääsee talosta ja tajuaa, että Eevistä on haukuttu hu*raksi ja ties miksi sen takia, että on touhunnut Jukan kanssa, kun taas Jukkaa ei ole siitä moitittu juuri yhtään.
Eiköhän Eevis ole siinä vaiheessa jo täysin unohdettu ja Jukallakin ihan uudet kohteet.
Kuka putoaa seuraavaksi?
Jukka -> ylänuoli
Kristian -> alanuoli
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä miten tälle keskustelulla nyt käy.
Mitäpä sille nyt kävisi.
Mä en ymmärrä miksi Eevis ei käynyt suihkussa, mutta kuitenkin sekstaili kameroiden edessä. Tosi outoa!
Hyvä että tippui!
Kuola pitkällä odotin että viisari vaihtuu seitsemään.
Nyt sitten vaan Eevishän tekemään isoja otsikoita kuinka häntä hyväksikäytetty on.
BBPlazan liveraportoinnissa eilisen päivän kohdalla kuvataan miten Krisu ja Tarina illalla viimeksi yhdessä miettivät Eevistä. Nämä kaksihan ovat monesta asiasta eri linjoilla, mutta siitä olivat samaa mieltä, että Eevis on mahtava tyyppi ja varmasti oli fiksuin henkilö talossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoaa seuraavaksi?
Jukka -> ylänuoli
Kristian -> alanuoli
Miks Kristian putois? Mä uskon, että hän menee helposti finaaliin saakka. On sekä tuotannon että katsojien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivähemmistöt ja vihervassarit ilmeisesti olleet vauhdissa kun tuo tekoitkua vääntävä lempukka sai jäädä taloon. Villen syyt äänestää Eevis häätöäänestykseen tässä ärsyttävät enemmän kuin Eeviksen häätö itsessään. "Eevikselle epäedullista jäädä taloon." Seksin ja niiden paljastusten takiako? Mikä h*lvetin holhooja hän kuvittelee olevansa? Eiköhän jokainen joka tuohon ohjelmaan mene, ota sen riskin, että voi saada kyseenalaista julkisuutta. Eeviksen läsnäolo on ärsyttänyt Villeä siitä hetkestä lähtien kun Ville sai tietää niiden varastohuoneen lattialla olleiden lakanoiden olleen Jukan ja Eeviksen seksialustana ekalla viikolla. Viimeinen tippa taisi olla se anaaliseksitarina, mutta Ville silti äänesti Timoa ja Tupua viime viikolla. Toisaalta Ville päivitteli aiemmin Jukan ja Eeviksen libidoa. Taisi olla vaan se perus että uskovaista ketuttaa kun muut nauttii seksistä. Haluaisin Tarinan ulos ensi viikolla, mutta Ville saisi vihdoinkin lähteä. Ei ole mitään annettavaa enää tuolla. Mulkoilee toisia asukkaita v*ttumaisesti ja jeesustelee.
Hyvä vain, että joku ulkopuolinen ajattelee Eeviksen parasta kun hän ei itse osaa. Mielestäni tosi hyvin perusteltu Villeltä, varmaankin aavisteli mihin sävyyn talon tapahtumia ulkomaailmassa kommentoidaan ja millainen vaikutus sillä voi olla Eeviksen elämään ja jopa turvallisuuteen ja että jatkuessaan tilanne vain pahenisi.
Kyllä olin nimenomaan helpottunut kun Eevis lähti tässä vaiheessa ja varmasti moni muukin.
Eevis oli jotenkin kuin omassa maailmassaan ja välillä tuli mieleen ymmärtääkö hän ihan täysin missä hän on. Minusta oli myös parasta hänelle itselleen, että tie talossa loppui näinkin lyhyeen.
On jo ihan selvää, että Helmeri on voittaja. Helmeri tuskin tulee kertaakaan olemaan häädössä, ei ole saanut vielä kertaakaan yhtäkään pistettä keneltäkään! Lisäksi vaikea uskoa, että kukaan talossa pärjäisi Helmeriä vastaan finaalissa, Krisukin jää toiseksi. Okei ainoa joka vähän voi haastaa, olisi Kevin.
Vierailija kirjoitti:
Tarina VEKS ens viikolla!
Mä toivon ettei hän ole edes häädössä. Tylsää kun on samat tyypit aina häädössä.. toivottavasti nyt herranjestas Anu ja Tupu häädössä Villen ja Tarinan sijaan!!! Turha noita on kokoajan änkeä häätöön kun eivät tipu kuitenkaan, varsinkaan Ville. Enemmän kusevat omaan nilkkaan, sillä se joka joutuu Villeä vastaan tippuu itse.
Olisi muuten kiinnostavaa nähdä, miten Ville vs. Kristian päätyisi. Villellä tuntuu olevan yllättävän suuri suosio.
Onko Milla jotenkin turvonnut talossa?
Vierailija kirjoitti:
Anu tai Jukka saisi lähteä. Anu on kyllä mukava, mutta siihen se jääkin.
Anu on todella mukava alkoholinsuurkuluttaja, mutta eilen illalla oli hirmu mukava ihan selvinpäinkin: ehdotti Tupulle nypläyskerhoa, ( kun miehet puhuivat runkkauskerhostaan ), jossa voisivat nypläillä toistensa nännejä ja kyseli haluaako Tupu nähdä hänen nänninsä ja sitten siirtyi kyselemään Millan seksuaalisuudesta ja pillun lipitys -touhuista. Hieno nainen, harmittaa ihan ettei ole lasteni äiti.
24/7 katsojat! Miten Jukalla on menny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina VEKS ens viikolla!
Mä toivon ettei hän ole edes häädössä. Tylsää kun on samat tyypit aina häädössä.. toivottavasti nyt herranjestas Anu ja Tupu häädössä Villen ja Tarinan sijaan!!! Turha noita on kokoajan änkeä häätöön kun eivät tipu kuitenkaan, varsinkaan Ville. Enemmän kusevat omaan nilkkaan, sillä se joka joutuu Villeä vastaan tippuu itse.
Olisi muuten kiinnostavaa nähdä, miten Ville vs. Kristian päätyisi. Villellä tuntuu olevan yllättävän suuri suosio.
Villen suosion takana on oma hengellinen yhteisö Mokia.
Ootteko huomanneet,että tällä palstalla haukutaan ainoastaan naisia 😂
On haukuttu Eevistä, Anua, Millaa, Tupua... Huomaa että tällä palstalla kirjoittelee vain naiset,koska naiset haukkuvat muita naisia 😂
Miehet saa tehdä ihan mitä vaan, kukaan ei hauku. Pojat on poikia :))))
Ihan kiva nähdä siellä Tarinakin.