BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Valitsitte pikaäänestyksessä varkaaksi Villen, hän sai 25 % äänistä! Nyt Ville kutsuttiin pk-huoneeseen! (Kristian 24,88 % ja Tarina 15 %) #bbsuomi
Totahan sai äänestää siellä BB:n omilla sivuilla.
olenko mä ainoa joka kuulee 100-varmasti pk-äänenä cristal snow'n???
Vierailija kirjoitti:
Onpa huono BB-ääni, ei yhtään uskottava.
Mitämitä! Eiks Cristal Snow olekkaan hyvä BB-ääni?!
mitä ruokaa noi teki ja syö?
kävin kaupassa ni en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston psykologian opintoihin ei kai ole mitään haastatteluosiota/soveltuvuuskoetta käsittääkseni. (Korjatkaa, jos olen väärässä) Eikä se ole sinänsä mikään terapeuttikoulutus.
Varmaan ne käytännöt vaihtelee eri yliopistoissa, mutta sinne minne ite hain, niin ensin oli monivalintakoe ja siitä pääsi "toiselle kierrokselle" pieni osa, joka haastateltiin ja arvioitiin soveltuvaksi jatkoon. Kakkoskierrokseltakaan ei kaikki "soveltuvat" päässeet opiskelemaan, mutta valtaosa jäi ykköskierrokselle. Niin minäkin ensimmäisellä yrittämällä. Tästä nyt on jo muutamia vuosia, että voihan olla systeemit erilaiset nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston psykologian opintoihin ei kai ole mitään haastatteluosiota/soveltuvuuskoetta käsittääkseni. (Korjatkaa, jos olen väärässä) Eikä se ole sinänsä mikään terapeuttikoulutus.
Varmaan ne käytännöt vaihtelee eri yliopistoissa, mutta sinne minne ite hain, niin ensin oli monivalintakoe ja siitä pääsi "toiselle kierrokselle" pieni osa, joka haastateltiin ja arvioitiin soveltuvaksi jatkoon. Kakkoskierrokseltakaan ei kaikki "soveltuvat" päässeet opiskelemaan, mutta valtaosa jäi ykköskierrokselle. Niin minäkin ensimmäisellä yrittämällä. Tästä nyt on jo muutamia vuosia, että voihan olla systeemit erilaiset nykyään.
Pakko lisätä, että eihän nyt tietenkään pelkkiin kursseihin mitään soveltumista vaadita :) saahan sitä lukea periatteessa tutkintoa vaille kandiksi asti vaikka avoimen yliopiston kautta. Ajatuksissani olin pääaineopiskelijoiden pääsyvaatimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitsitte pikaäänestyksessä varkaaksi Villen, hän sai 25 % äänistä! Nyt Ville kutsuttiin pk-huoneeseen! (Kristian 24,88 % ja Tarina 15 %) #bbsuomi
Totahan sai äänestää siellä BB:n omilla sivuilla.
Mitä Ville siihen? En nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitämitä! Eiks Cristal Snow olekkaan hyvä BB-ääni?!
Ei ole. Aivan kuin Kevin olisi puhumassa lespaavine ässineen!
Jos tämä olis joku parisuhdeohjelma, Kimmo ja Mira sopis hyvin toisilleen.
Hjuh kirjoitti:
Haittaako ihmisiä pöydällä istuskelu ja kauhasta maistelu? Nuoli ylös jos ei haittaa. Nuoli alas jos haittaa.
Haittaa. Ruokapöydässä ts pöydän päällä ei istuta ja ei maistella kauhasta. Mulle tulee välillä huuleen herpes simlex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se harmaa varakas mies esittää fiksua, mutta oikeesti on vain joku runkkari joka haluais päästä panemaan nuoria naisia, sen näkee naamasta ja ilmeistä.
Ja mitä toi eeva_leena monotonisesti taas jauhaa.. boooring.
Varakas..jopa rikas! ja nyt JULKKIS!
Ei saa olla kateellinen..se on rumaa...
Mä kanssa ihmettelin tota kommenttia että miksi mies ei voi olla fiksu vaikka haluaakin panna nuoria naisia?
Kuinka vanha se Jenni on??? Timo on fiksu.
kuka jenni?
onko tuolla joku jennikin?
Sanooko Sauli mitään? Ei bb sauli.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olis joku parisuhdeohjelma, Kimmo ja Mira sopis hyvin toisilleen.
Koulutustaso eroittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidoimmat ja mukavimmat tuolla on mutullani Krisu, Kimmo, Mira, Milla(?) ja Helmeri.
Muut on jotenkin roolin vetäjiä.Onkohan toi harmaakettukin vaan joku BB-pomo, joka on solutettu tonne.
Itse en edes muista ketä nuo Kimmo ja Milla ovat..? Ja kuka on harmaakettu? Se Timoko? Se Anu on aikamoinen mitäänsanomaton tapetti, mutta muistan sen kuitenkin, kun ihmettelin alunperin, että joku voi olla 3 kk erossa 4- ja 7-vuotiaista. Tai jospa se tajuaa itsekin olevansa tylsä tapetti, joka lentää piankin ulos tuolta.
Anu kertoi olevansa todella kiireinen uraihminen. Miten on mahdollista, että kiireinen uraihminen voi tuosta vaan jättää kaiken ja häippästä moneksi kuukaudeksi bb-taloon.
Jos hän on yksityisyrittäjä, on mahdollista että hän on delegoinut työt jollekulle alaiselle, ja palaa sitten puikkoihin BB:n jälkeen. Tai jotain?
Luulisi kyllä että hyvin kiireinen uraihminen on niin rikas ettei tarvitse sitä 30 tonnia, ja haluaa pitää maineensa hyvänä eikä profiloitua BB-"tähdeksi".
En yleensä tykkää äitien syyllistämisestä, mutta minusta kahden pienen lapsen jättäminen pitkäksi aikaa on aika paska valinta, jos sen tekee vain siksi että saa olla telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
siis anu neljänneksi suosituin bb-asukas IS ja IL äänestyksissä? Millä perusteella? Koska on "hot"??? Ei mitään viihdearvoa!
Samaa ihmettelin. Täysi tapetti ja naama norsunv*tulla koko ajan. Mitä nyt yl*laudalla olen katsonut näitä bb-ketjuja, niin siellä Anua kuolataan. Joten..
Vierailija kirjoitti:
Jukka lähentelee Eevistä.
Eeville älyllisempää seuraa
Nyt mulla on suosikki Kristian!! En olis uskonut että näin nopeasti mutta kun melkein kaikki muut onkin sitten inhokkeja niin oli helppo. Tällä mennään nyt sitte loppuun asti.
vau, näittekö miten mira ja kimmo katsoi toisiaan äsken.. kyllä ne on huomanneet itsekin vissiin että sopivat yhteen, kehotkin ihan yhteensopivat. ihan ku vanha pari ....
BB:ssä on jo syntynyt eka romanssi! Aa, että!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006226060.html
Kannatti lähteä BB-taloon!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006225231.html Miltei miljoona katsojaa! Kova luku.