Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2261/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mitään puheäänelleen voi, mutta tuon mensalaisen ääni RASITTAVA.

Vierailija
2262/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on alkanut ärsyttää tosi paljon. Aina kun avaan liven, on hänellä jokin monologi käynnissä. Tykkään itsekin analysoida asioita, mutta Eevis vetää analysoinnnin ihan uudelle tasolle. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.

Parikymnppiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, niin minäkin sillon.-

Minun ikäset tietää jo etteivät tiedä mistää paljon mitään (47).

Ei me ainekaan luultu.

Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).

Olit sitten aika poikkeava nuori.

Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.

Kyllä mä tiedän pari keski-ikäistä jotka edelleen luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Raskaita ihmisiä.

YLEENSÄ, SAATANA YLEENSÄ. Pitääkö kaikki rautalangasta vääntää.

Ihminen on erilainen eri ikäsinä, nuoret on TYYPILLISESTI KAIKKITIETÄVIÄ, KESKI-IKÄISET EI,. PISTE,.

Vierailija
2264/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko BB-säännöt jostain luettavissa?

Vierailija
2265/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olenkin 12 lapsen yh jonka lapset elää seuraavat 10viikkoa kylmillä roiskeläpillä ja pelaa 24/7 että mä voin rauhassa tuijottaa bb:tä ja juoda🍷. Saa nähdä onko jo ensilumi maassa kun mennään seuraavan kerran pihalle. Onneks koirakin osaa tehdä hätänsä sanomalehdelle!

Vierailija
2266/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.

Ei me ainekaan luultu.

Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).

Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.

Kyllä mä tiedän pari keski-ikäistä jotka edelleen luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Raskaita ihmisiä.

Ihminen on erilainen eri ikäsinä, nuoret on TYYPILLISESTI KAIKKITIETÄVIÄ, KESKI-IKÄISET EI,. PISTE,.

Oleksä 15vee?😃

Vierailija
2267/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis epäilee vahvasti Emmaa ja Miraa.

Nyt Tupun vuoro. Lähes kaikki epäilee häntä.

Vierailija
2268/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miran mielestä parhaat festarit on Himoksen Jysäri - festarit.

Milla puhuu Naamat - festareista. Sinne myydään vain 500 lippua ja järjestetään maatilalla. Ei päässyt tänä kesänä kun joutui olemaan töissä.

Harmaakettu alkoi puhua Woodstockista.

Ylimielinen keski-ikäinen, joka luulee taas olevansa hauska. on ollut muutaman vuoden ikäinen woodstockin aikana , joten ei todellakaan ole siellä itse käynyt. Säälittävää.

oN NIITÄ ollu 90-luvullakin mm. siis woodstockeja.

Vierailija
2269/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä toi rahnajankutus, ei tässä mun mielestä tarttis olla mitään tollasia tehtäviä, booring.

Vierailija
2270/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu näyttää syytetynpenkillä siltä, että purskahtaa itkuun ihan juuri. 

Vierailija
2271/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei osaa rajottaa puhettaa, toi eeva-leena tuntuu olevan yksi. asiat vois sanoa vähän lyhemminkin, eikä niin helvetin pitkästi, tollasta on väsyttävä kuunnella.

Minusta se liittyy siihen, että hän vaan on niin matemaattinen ja analyyttinen tyyppi - selittää luonnostaan asiat yksityiskohtaisesti ja eksaktisti, että ei jää tulkinnanvaraa, mitä oli tarkoitus viestiä. Tunnen samanlaisia... eivät sinänsä halua olla mitään pätijöitä, mutta heidän on vaikea vetää missään asioissa mutkia suoriksi, kun ei se silloin enää ole sama asia ;).

Ihan sama, mutta pitäs tilannetajua olla vähän enemmän ventovieraiden seurassa. Eikö osaa yhtään lukea toista ihmistä..

Vierailija
2272/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti jää edellispäivän kommentteja lukematta, kun ei jaksa khlata tätä hemmetin kilometriketjua! nämä on suurinta typeryyttä nämä Official ketjut, eivät palvele ketään, muuta kuin aloittajan omaa egoa. Kukaan muu ei saa tehdä aiheesta autta aloitusta, kun on jo tämä riivatun official. Lukijan ja kommentoijien parhaaksi olisi kätsyintä tehdä joka päivälle oma ketjunsa, numeroiden ne talossa vietettyjen päivien mukaan. Hiton vaikeeta?

Uusi ketju alkaisi klo yöllä minuutin yli puolen yön, ja päättyis tasan puolilta öin. Mutta ei kun. OFFICIAL, on OFFICIAL. Kankeaa.

Eikä ole mitään kankeaa jos osaa laittaa sivuja kirjanmerkkeihin! Itse laitan aina sivuja kirjanmerkkeihin ja siitä sitten on helppo palata kohtaan mihin jäi.

Vierailija
2273/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteks te kotiäitejä, jotka ehditte vahdata BB 24/7 kokoajan? Mites teidän lapset, käyttekö ulkona lasten kanssa ollenkaan näinä viikkoina, ja saako he terveellistä ja monipuolista ruokaa? Entä saavatko he äidin jakamatonta huomiota ja syliä riittävästi näinä viikkoina? *huolissaan*

Minä olen sairaseläkeläinen teinin  yh, voin katsoa bb:tä koko päivän jos haluan, ei ole elämää ns. 

Tietysti teen välillä' ruokaa, käyn kaupassa.. muuta ohjelmaa tänään ei ole. Huomenna käyn vain apteekissa.

Kysyttävää?

Voitaisiinko palata keskusteluun ohjelmasta? Eiköhän tämä jo riitä ilman, että kaikkien tarvitsee tulla tänne puolustelemaan katsomistaan.

Sopii mainiosti. :D

sairaseläkeläinen

Vierailija
2274/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kiroilemaan tuo Tupu :( Ei sovi kenellekään saati sitten vanhemmalle naiselle.

Vierailija
2275/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka taitaa olla vähän ihastunut Eevikseen, onko muut huomanneet? <3

Vierailija
2276/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkarin kamerat kun kuvaavat vaan jonkun syyttömän naamaa kun syyllisehdokas vaahtoaa.

Vierailija
2277/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä Kevin tekee työkseen/ opiskelee?

Vierailija
2278/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me ainekaan luultu.

Oleksä 15vee?😃

Luuletko sen ikäsellä olevan tätä viisautta.

Vierailija
2279/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että aikuiset ihmiset kiistelevät into pinkeenä jostain leikkirahojen varastamisesta.

Joo tiedän että on peliä vaan mut silti.

Vierailija
2280/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi suunnattu nuo kamerat, haluaisin nähdä syytettynä olevan ilmeet.

Tupua aika moni taisi epäillä, mutta niin myö Miraa :)

Ketju on lukittu.