Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2121/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on bb-keskustelu, ei seksuaali/sukupuolikeskustelu. Tehkää sille oma topikki.

Samaa mieltä.

Näitä tärkeitä viestejä varten on tuolla oikeassa alanurkassa tuollaiset nuolet joista voit klikata ylöspäin jos olet samaa mieltä. EI juuri sinun mielipiteesi kiinosta ketään niin paljon, että sitä varten aina viestin kirjoittaisit vain kertoaksesi olevasi samaa mieltä.

Vierailija
2122/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko tehdä oman ketjun noille sukupuolijutuille? Ärsyttävää kun koko ketju hukkuu noihin viesteihin eikä nuo liity bbseen!

Mutku puolet talon asukkaista on vain sukupuolijuttuja. Ei heissä mitään muuta erikoista tai mielenkiintoista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kamerassanäkyi kirjoitti:

joo ne rahat on siellä tupun kääreessä makkarin oven sivulla

Eli sekö ei olekkaan jäänyt kiinni? Miksi tämä yksi tässä ketjuss väitti, että Tupu jäi kiinni ja rahatkin piilotettu kenkään. Sitä tosin en uskonutkaan että kellään olis ollut jalat sidottuna :D

Rahnat löytyivät yöllä punaisesta saappaasta. Saapasta ei epäilty varkaaksi.

Vierailija
2124/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ei halua kertoa poliittisia arvojaan. Puhuu että ne ovat hänelle tosi tärkeitä ja on niiden pohjalta valinnut puolueensa, mitä kannattaa.

Tarina sanoo että jos Mira kertoisi arvonsa he tietäisivät heti mikä puolue on.

(Kaikki tässä viittaa persuiluun, imo)

Vierailija
2125/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Eevis ollut siinä porukassa joka löysi rahnat saappaasta? Eevis epäilee silti Miraa varkaaksi. Kenen punaiset saappaat ovat, Tupun vai Miran?

Vierailija
2126/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan yksinpuhelua siitä kuinka koko kampaamo pysähtyi siksi aikaa kun hän asteli sinne pitkissä upeissa hiuksissaan ja halusi ajella päänsä siiliksi. Tämä tapahtui Thaimaassa. Kaikki tuijotti ja kampaaja ei meinannut aluksi suostua.

Se tuntui hyvältä ja vapauttavalta eikä katunut päätöstään.

Liikuttui siitä, että oli niin rohkea.

Kertoo, että toisten suhtautuminen muuttui. Kun oli pitkät hiukset, miehet lähestyi paljon. Kun oli siilitukka, se loppui kuin seinään. Pohtii ulkonököstandardeja täällä, että naiselta vieläkin odotetaan että olis pitkät hiukset. Jukka kiitti hyvästä tarinasta.

Vierailija
2127/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on jotenkin kypsän näköinen kun kuuntelee tuota Tarinaa ja nyt Keviniä.

Vierailija
2128/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, että miten tuo Tarina on tuleva psykologi ja nytkin jo psykan kandi? Ai kauhea😂

kandi on vielä aika pintapuolinen riipaisu koko aiheesta. Olen itekin käynyt psykan kandiopinnot (en ole tehnyt tutkielmaa) ja ei siinä vielä muuta kuin hätinä oppii perusjuttuja yleisimmistä aiheista. Ei tosiaan mitään sen syvempää. 

Käy sääliksi Tarinaa ja miten tää tulee vaikuttamaan loppuelämään. Jos nimi on tosiaan itse keksitty niin joutuu varmaan vaihtamaan sen takaisin alkuperäiseen jos aikoo terapeuttina toimia. Sinänsä psykologiaa opiskelemaan on mun käsittääkseni ihan jäätävä karsinta nykyään ainakin jos on pääaineena. Ja asiat toimii kuten mun nuoruudessa pääaineiden suhteen.

Mietin kanssa, että se ei ole kyllä ihan tajunnut, miten tämä bb-leima tulee vaikuttamaan ainakin tärkeinä lähivuosina sen uraan, mutta niin. Ihmiset unohtaa kyllä aika pian, eikä toisaalta ole mitenkään kiveen kirjoitettua, että Tarina edes valitsee sellaista urapolkua, johon bb-leima vaikuttaa haittaavasti. Seulonta on tosiaankin tiukkaa, ainakin siinä suhteessa, että pääsykokeisiin saa päntätä ihan tosissaan, jos haluaa päästä edes soveltuvuushaastatteluihin jne saakka! Että ei mikään ihan tyhjäpää kyllä sitä seulaa läpäise. 

Myyrässä ollut Tuija oli myös psykologian opiskelija, ja onnistui luomaan itsestään hyvinkin positiivisen vaikutelman. Olisi sopinut tännekin.

Vierailija
2129/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen mielestä ihmisiä pitäs sakottaa 50e kerta jos soittaa häkeen turhia puheluita esim. känni-tai pilapuheluita.

Puhuvat onko joutunut soittamaan häkeen. Ville soitti kun naapurissa väkivaltatilanne. Milla joutunut soittamaan usein. Kimmo soitti kun oli nyrkkitappelu ikkunan alla. Harmaakettu ei ole koskaan soittanut häkeen.

Vierailija
2130/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, että miten tuo Tarina on tuleva psykologi ja nytkin jo psykan kandi? Ai kauhea😂

kandi on vielä aika pintapuolinen riipaisu koko aiheesta. Olen itekin käynyt psykan kandiopinnot (en ole tehnyt tutkielmaa) ja ei siinä vielä muuta kuin hätinä oppii perusjuttuja yleisimmistä aiheista. Ei tosiaan mitään sen syvempää. 

Käy sääliksi Tarinaa ja miten tää tulee vaikuttamaan loppuelämään. Jos nimi on tosiaan itse keksitty niin joutuu varmaan vaihtamaan sen takaisin alkuperäiseen jos aikoo terapeuttina toimia. Sinänsä psykologiaa opiskelemaan on mun käsittääkseni ihan jäätävä karsinta nykyään ainakin jos on pääaineena. Ja asiat toimii kuten mun nuoruudessa pääaineiden suhteen.

Tarinaa ei viidenvuoden päästä muista kukaan, ehkä paria innokkainta bb fania lukuunottamatta. Itse tavallisena katselijana menneiden vuosien kilpailijoista muistan googlaamatta vaan Pertun. Ja sitten tietysti tälläset Nikot ja Saulit jotka on roikkunut julkisuudessa mutta heidänkään bb taustansa ei enää tule välttämättä mieleen ennenkun siitä mainitaan. Tarina kyllä vaikuttaa sellaselta tyrkyltä että varmaan mielellään jäis seiskan sivuille pyörimään mutta hänessä ei ole mitään mielenkiintosta niin että hänestä kannattais pitemmän päälle tehdä juttua.

Vierailija
2131/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista kulhoista puuttui rahaa. 16 rahaa löytyi sieltä saappaasta. Vielä 33 lanttia on kadoksissa :P

Vierailija
2132/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaakettu ollut 10v naimisissa ja kertoo etteivät halunneet lapsia 30-40 vuotiaina ja sitten puhe meni jotain kautta Sauli Niinistöön ja siihen että sekin sai vanhana lapsia. Kevin tulee kovaäänisesti kritisoimaan Niinistöä ja taputtaa samalla käsiään lausuen jotain kokoomus miksi et tee mitään blaa blaa. Joku sanoi että hei me puhuttiin lapsista nyt mutta Kevin jatkaa poliittisia jarinoitaan.

Ville tykkää Saulista kun oli sanonut jossain Jumalan siunausta.

Vierailija
2133/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma, Tarina Sari puhuu politiikasta. Emma sanoo pelkäävänsä että jos alkaa tykkäämään porukasta täällä ja sit kuulee heidän poliittisen kannan niin hän ei voi sit tykätä enää.

Aika suppea ihmiskäsitys jos määrittää sen perusteella käsityksensä henkilöstä, helpompi ja turvallisempi vissiin pysytellä omassa kuplassaan kuin haastaa itseään.

Kristianin ammatiksi oli jossain mainittu sekatyömies, on kyllä ajaton hahmo kun voisi olla sekatyömies suoraan lapsuudestani 70-luvulta, tuttu tyyppi. 😁

Vierailija
2134/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi "rahna" on sanana niin ärsyttävä 🤯

Vierailija
2135/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameroita liian vähän kun on vaan 2. Lisää kameroita.

Vierailija
2136/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ehdottaa ohjelmanumeroa jotain karikatyyreistä, että esittävät toisiaan? Vai itseään. Meni vähän ohi.

Harmaakettu sanoi että kunhan ei ilkeästi.

Tarina aloitti jo oman show’n ja matkii Harmaakettua nyt ja Kevin aloitti kanssa. Juuri ja juuri siinä rajalla onko toi ilkeää vai ei.

Vierailija
2137/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järkytykseni mä tykkäsin eilisen koosteen perusteella melkein eniten Krisusta. Tosi fiksusti ja asiallisesti osas puhua sen uskovan kun se paransi hänen jalkaansa. Rauhallisesti seiso oman perustellun kantansa takana mutta ei teilannut toisenkaan mielipidettä.

Vierailija
2138/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmista kulhoista puuttui rahaa. 16 rahaa löytyi sieltä saappaasta. Vielä 33 lanttia on kadoksissa :P

200-167+16=? Toinen kippo 200-1=?

Vierailija
2139/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinaa ei viidenvuoden päästä muista kukaan, ehkä paria innokkainta bb fania lukuunottamatta. Itse tavallisena katselijana menneiden vuosien kilpailijoista muistan googlaamatta vaan Pertun. Ja sitten tietysti tälläset Nikot ja Saulit jotka on roikkunut julkisuudessa mutta heidänkään bb taustansa ei enää tule välttämättä mieleen ennenkun siitä mainitaan. Tarina kyllä vaikuttaa sellaselta tyrkyltä että varmaan mielellään jäis seiskan sivuille pyörimään mutta hänessä ei ole mitään mielenkiintosta niin että hänestä kannattais pitemmän päälle tehdä juttua.

Pitäisi olla ne silikonit ja sen tyylinen tyrkky. Tuo Tarinan edustama genre ei sillä lailla pure Seiskan lukijoihin.

Vierailija
2140/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian on kyllä ihan Rölli-peikon kaksoisolento.

Ketju on lukittu.