BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tupu ei vaikuttanut onnelliselta. Onko liikaa lukenut vauva kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs? Kimmo ollut muutaman päivän aika veemäinen Hemmille, onko muut huomanneet?
Kimmoa ja Jukkaa on ihan jonkin verran kyrsinyt kun Krisu, Helmeri ja Anu saivat viikolla pärssiit olalle viiniä mut muut jäi täysin ilman.
Saihan Jukkakin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
tupsu on vähän hassahtanut vanhus. tupsun juttuihin ei kannata ottaa mitään kantaa. tyypillinen tarhatäti.
inhosi villeä koko ajan.
Ymmärrän täysin. Nyt Ville ulos jo. Eikö hämeessä oo alkanut syysloma.
Milla lärpättää liikaa ihan jonninjoutavuuksia, on rasittavaa kuultavaa. Jotenkin löysän epärealistinen noissa jutuissaan.
Helmerillä on siis immuniteetti, voisiko käyttää se Anun hyväksi jos Anu putoamassa tänään vai vain siinä tapauksessa että olisi ollut itse?
Minulle on oikeastaan sama kumpi menee, Anu vai Ville. Ehkä olisi parempi hyvä saada Helmeri realiteetteihin ja laittaa Anu ulos. Ville ei koko elävää kuitenkaan voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Helmerillä on siis immuniteetti, voisiko käyttää se Anun hyväksi jos Anu putoamassa tänään vai vain siinä tapauksessa että olisi ollut itse?
Minulle on oikeastaan sama kumpi menee, Anu vai Ville. Ehkä olisi parempi hyvä saada Helmeri realiteetteihin ja laittaa Anu ulos. Ville ei koko elävää kuitenkaan voi voittaa.
Immuniteetti on vasta ensi viikolla voimassa.
Anu pelaa kyllä kovaa. Kiehnää jokaisen miehen kainalossa ja myönsi Helmerillekin ettei ole tästä kiinnostunut, jota mies ei vaan humalansa takia kyennyt tajuamaan. Mutta hyvin ovat leikanneet pois pahimmat kohdat koosteista, niin että Anusta välittyy hyvä kuva.
Se on vissiin ANU joka talosta lähtee. Äitiään pienet lapset kaipaa.
Ei pitäisi lähteä tuollaisiin humpuukki ohjelmiin, kun on pienet lapset kotona.
Helmeri alkanut tajuamaan et Anu jutun takia saattaa saada nimeämispisteitä.
Vaikka eihän hän edes ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immuniteetti on vasta ensi viikolla voimassa.
Ja sadannen kerran henkilökohtainen💤💤
Tätä pitäis nyt viljellä paljon ja joka paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Tupsu vähän valaisi Anun mieskuvioita. On Hemmi, lohikeittomies ja vielä eksääkin Anu ikävöi.
Joku puhu säädöstäkin eli kuka on säätö
Harmi jos Ville tippuu! Itselläni ainakin mielenkiinto vähenee sen jälkeen, ohjelma tarvitsee selviytyjiä ja vastavoimia eikä mitään joo joo - tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Anu pelaa kyllä kovaa. Kiehnää jokaisen miehen kainalossa ja myönsi Helmerillekin ettei ole tästä kiinnostunut, jota mies ei vaan humalansa takia kyennyt tajuamaan. Mutta hyvin ovat leikanneet pois pahimmat kohdat koosteista, niin että Anusta välittyy hyvä kuva.
Kimmo rekisteröi tuolla kaiken
Kolesteroli-Kimmo nukkuu ikkunat auki yöt, talvet. Tutkitusti lihavat ihmiset hikoaa enemmän. Kimmolla tuo reppu vatsassa hikoiluttaa. Hula-vannetta pyörittämään!!!!!!!!!
Jugga on rapsutellut Kveinin Pim**iä !!
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos Ville tippuu! Itselläni ainakin mielenkiinto vähenee sen jälkeen, ohjelma tarvitsee selviytyjiä ja vastavoimia eikä mitään joo joo - tyyppejä.
Kimmo ei oo joojoo mies. Villeö kiristää Kimmo kun osaa välillä hyvin vastata villelle että argumentit loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitäis nyt viljellä paljon ja joka paikkaan
Niinpä! Te jotka niissä pyöritte:Facebook, Twitter, bbplaza, mitä muita onkaan, tehkää näkyväksi Anun kylmyys Helmeriä kohtaan.
tupsu on vähän hassahtanut vanhus. tupsun juttuihin ei kannata ottaa mitään kantaa. tyypillinen tarhatäti.
inhosi villeä koko ajan.