Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
62201/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Ville edustaa ihmistä mun makuun ihmisenä.Nuori ja mieletön sanallinen kasvaneisuus.Mä haluaisin juuri tollaisen miehen itelleni.Vastaan laittaisin mielipiteissäni varmaan mut aivan ykkönen mulle.

Vierailija
62202/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko ettei kukaan edes ole kiinnostunut a ja h touhuista tai että olevat poissa tuolt. Koska niinhän ne normaalistikin on jossakin hiljaa makaamassa. Taitavat vaan olla onnellisia ettei tarvitse sitä makoilua katsella. Voisivat vaikka lähteä salakopin kautta kotiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62203/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Anu halua vielä kotiin. Joten ääniä.

Sehän ei ole anusta kiinni. Tuskin tulla kukaan kotiin haluaa.

Vierailija
62204/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Ville tuli taloon oli rukousta asukkaiden jalasta jne..ja mitään ei tapahtunut..Nyt ei sitä enään kun usko ei riitä..Raamattu sanoo.Mitä yhteistä on uskovilla ja uskomattomilla.Onko bb talo sitten. Täysin väärä paikka Villelle uskovaisena nyt tämä.Jumalan sanan pitäisi tapahtua aivan muualla kuin tuolla.Ville selkeesti uskova mutta ei näin.Raamatun mukaan mielioiteet mutta ei raamatulla päähän.

Kelle ei toiminut? Taisi kaikilla toimia. Yllättynein oli Krisu joka sanoi että "oonkohan sekoamassa" kun yllättyi.

Ville ei ole talossa parantanut keltään mitään oikeaa vaivaa, joku krapulainen päänsärky tai nikotiiniviekkareissa juiliva ien eivät ole mitään. Siellä on ollut Emmalla murtuneet kylkiluut jne mutta eipä ole parantanut. 

Vierailija
62205/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ettei kukaan edes ole kiinnostunut a ja h touhuista tai että olevat poissa tuolt. Koska niinhän ne normaalistikin on jossakin hiljaa makaamassa. Taitavat vaan olla onnellisia ettei tarvitse sitä makoilua katsella. Voisivat vaikka lähteä salakopin kautta kotiin..

Anuhan tuumi kopissa että hänen ja helmerin kahdenkeskinen oleilu ja makoilu ym varmasti ärsyttää muita ja mietti onko juuri siksi saanut ääniä muilta.

Vierailija
62206/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kertonut et vanhemmat siivoaa ja käy kaupassa hälle.32v nainen.Lapset vuoroviikoin isällään..ei mulla muuta.

Pitäähän hällä omaa aikaa. No enpä ihmettele että bblomaviikotkin lapsiensa luota pois kun tottunut että lapsien isovanhemmat aina jelppii kaikessa. On tottunut olemaan prinsessa.

Aina täällä jauhetaan tukiverkoista mutta jostain syystä Anun pitäis olla joku loppuun palanut yh-mutsi.

Helppohan se on leikkiä joka toinen viikkoa äitiä kun on napanuora omaankin äitiin vielä katkaisematta.

Ei hyvään äitiin koskaan napanuora katkea, äitiys kestää kuolemaan asti. Ottaapa koville jos Anun äiti on luonnolinen osa perhettä, niin kuuluukin.

Itse en tiedä miten pärjäisin ilman omaa äitiäni, ja mun lapsi jo lukiossa. On tärkeä osa meidän perhettä, kuten myös siskoni.

Yh45

Se on kyllä minusta ihan luonnollista, että isovanhemmat auttaa lapsien kanssa. Näin se on ollut aiemmin, mutta nykyään tuntuu että isovanhempien rooli on etääntynyt liikaa.

Vierailija
62207/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri oli kopissa sitä mieltä että näin jälkeen päin mietittynä olisi saattanut tehdä nimeämisissä toisin. Tarkoittiko kenties että Jukan mahdollisten äänten kumoaminen olisi pitänyt tehdä sittenkin Anulle?? Jäi vähän auki kun totesivat ettei siitä saa keskustella.

Ei Helmeri kumonnut Jukalta ääniä, mietti sitä mutta ei kumonnut. 

Vierailija
62208/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoelmeri ja Anneli takas koppiin <3

Vierailija
62209/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin katsoisi jotakin lastenohjelmaa. Nämä kaksi vaan on niin tylsiä, vielä tylsempiä keskenään.

Vierailija
62210/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt summeri soimaan kun joku asukas lähellä

Vierailija
62211/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Ville edustaa ihmistä mun makuun ihmisenä.Nuori ja mieletön sanallinen kasvaneisuus.Mä haluaisin juuri tollaisen miehen itelleni.Vastaan laittaisin mielipiteissäni varmaan mut aivan ykkönen mulle.

Tuosta sanallisesta kasvaneisuudesta olen kyllä vähän eri mieltä. Villellä on liian äärimmäisyyksiin meneviä mielipiteitä, jotka ymmärrettävästi saattaa loukata muita. Voisi Villekin miettiä enemmän sitä, että voisiko olla joistain mielipiteistään hiljaa, esim. seksuaalivähemmistöjä koskevista mielipiteistä. Etenkin silloin, kun paikalla on seksuaalivähemmistöjen edustajia.

Vierailija
62212/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun voisi nyt jättää tuonne loppupäiväksi yksin pyykkäämään :D

Vierailija
62213/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri oli kopissa sitä mieltä että näin jälkeen päin mietittynä olisi saattanut tehdä nimeämisissä toisin. Tarkoittiko kenties että Jukan mahdollisten äänten kumoaminen olisi pitänyt tehdä sittenkin Anulle?? Jäi vähän auki kun totesivat ettei siitä saa keskustella.

Ei Helmeri kumonnut Jukalta ääniä, mietti sitä mutta ei kumonnut. 

Kyllähän Hemmi maksoi omasta puolestaan rahnoja jos saa pisteitä ja saman teki Jukalle koska ei halua Jukkaa kotiin?

Vierailija
62214/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis paras kun noi sekoais ja jättäis Eeviksen ja Jukan toiseks ja Helmeristä kuoriutuiskin ihan JUMALATON panomies😂 Siinä sitä mammojen leuat loksahtais.

Pahoin pelkään että panon kohde olisi Maija-nalle tai joku Krisun päähineistä.

Vierailija
62215/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt aivan ihana. Epäilen että kotona on suurimmaks osaks se aito Ville mikä näkyy välillä kun hymyilee aidosti ja muuttu kun eri mieheksi

Vierailija
62216/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joot mut Helmeri olisi kumonnut Anun ääniä jos olisi tajunnut.

Anu jää taloon joten menen su aikaisin nukkumaan ja katson jakson myöhemmin.

Vierailija
62217/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä käsirjoitus saa minut antamaan Millalle ja Villelle ääniä roppakaupalla.Tuotanto aliarvioi

katsojien ÄLYKKYYSTASON.

Ja tuotantohan onkin TOSI pahoillaan siitä, että sä kaadat rahaa äänestykseen...

Vierailija
62218/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villehän on heikoimman näköinen noista kaikista.

Joo. Fysiikka oli pettämässä tai huono sekä käpytehtaassa että kiipeilyssä. Krisukin sanoi nimeämisperusteissaan että Ville kotiin kun äijällä fysikkka pettää.

Vierailija
62219/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli ja Hermeli ❤

Vierailija
62220/90773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi hyvä et juovat molemmat itsensä jurriin tuolla, Anu alkaa välttelemään Hemmiä ja Hemmi säntää Kimmon luokse

Ketju on lukittu.