Lue keskustelun säännöt.
Valmista tuli!!!
30.05.2006 |
Söin 3 viikkoa pelkästään makaronia ketsupilla, sekä näkkileipää. Todella vähällä rahamäärällä pärjäsin, joten te jotka mietitte että miten pärjää 35e/vko=pärjää jos tahtoo!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kokeilinpa kuitenkin ettei siihen sentäs kuole!
Ap