Lue keskustelun säännöt.
haloo onko täällä enään muita?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ootko koulujuttujen parissa vielä?
Sh
ei teidän tarvii matkii laittamalla paikkakuntaa =))
koulujutut on nyt ohi hetkeksi. Pieni rutistus sillä saralla vielä syksystä ja ne paperit vihdoin hyppysissä. Miten pitkä valvontaputki nyt on?
Vierailija:
ei teidän tarvii matkii laittamalla paikkakuntaa =))koulujutut on nyt ohi hetkeksi. Pieni rutistus sillä saralla vielä syksystä ja ne paperit vihdoin hyppysissä. Miten pitkä valvontaputki nyt on?
Onko täällä muita Raumalta?