Only in Finland! Prisman työntekijä käveli tylysti ohi kun sanoin että nää rypäleet näyttää olevan homeessa
Jätin kärryn ja poistuin siltä seisomalta kaupasta. Oksettaa miten jotkut kehtaa käyttäytyä.
Kommentit (75)
Tuskin edes kuuli aloittajan piipitystä.
Prismoissa on niin kova tavaran kierto, että vaikeaa kuvitella sinne homeisia viinirypäleitä.
Vierailija kirjoitti:
suoraa toimintaa kirjoitti:
Tähän on tultu. Kaupantädit/ -sedät eivät enää välitä. Itse soittaisin suoraan kauppiaalle. Ota numero etukäteen selville (ei ole vaikeaa) ja seuraavalla kerralla reklamoit suoraan pomolle. Ei sen tarvitse itse vastata, sille voi jättää vaikka viestin kaikista epäkohdista.
Itse olen valittanut toiminnassa olevien kassojen vähyydestä. Vaikka rivissä on n. 30 kassa, vain 6 oli toiminnassa. Itsellä alkoi v*tutuskäyrä nousemaan ja otin yhteyttä kaupan johtajaan.
Mikäli huomauttamista ilmenee, tulen jatkossakin toimimaan samalla tavalla.
Otit yhteyttä johtajaan ja...?
Hei johtaja. Minä kuule seison nyt täällä risman kassajonossa ja kuule täällä ei jaksa kukaan jonottaa sataa vuotta. Niin. Kuule sataa vuotta ei kukaan jonota. Minä lähen kittariin. Joo ja vierestä on lähössä myös. Ni. On tää kummaa tää risma touhu nykyää.
Toisaalta vain suomalainen ilmastotietoinen ympäristöaktivisti haluaa syödä ulkomailta tuotuja viinirypäleitä tilanteessa, jossa kotimaista luumua, omenaa ja jopa päärynää löytyy hevi-osastolta kahmalokaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Kaupantädit/ -sedät eivät enää välitä. Itse soittaisin suoraan kauppiaalle. Ota numero etukäteen selville (ei ole vaikeaa) ja seuraavalla kerralla reklamoit suoraan pomolle. Ei sen tarvitse itse vastata, sille voi jättää vaikka viestin kaikista epäkohdista.
Itse olen valittanut toiminnassa olevien kassojen vähyydestä. Vaikka rivissä on n. 30 kassa, vain 6 oli toiminnassa. Itsellä alkoi v*tutuskäyrä nousemaan ja otin yhteyttä kaupan johtajaan.
Prismassa ei ole kauppiasta.
Kaupan johtaja on ja sitä saa vapaasti kutsua kauppiaaksi, jos haluu.
Haha ei todellakaan ole Only in Finland. Mene Hollantiin ja koe suomalaisen täysin tyrmäävä tyly asiakaspalvelu. :-D terveisin 15 vuotta Hollannissa asunut.
Hmm. Jos mä olisin ollut se myyjä, mä olisin pysähtynyt, hymyillyt ja pyytänyt antamaan sen homeisen paketin mulle, niin vien sen mennessäni tonne takahuoneeseen ja hävikkiin/roskiin. Pahoittelut että oli huonoa päässyt sekaan.
Mutta toiset ei osaa edes perusystävällisyyttä.
Walmartin työntekijät tekivät kolmoismurhan Kanadassa,onpas kaupoissa hirveää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne homerypäleet sieltä olis karanneet? Myyjä varmaan ansaitulle tauolle menossa niin itkee jostain hedelmistä.
Myyjä voi varmaan sanoa, että olen just tauolle menossa, hoidan asian kun tulen tauolta?
Ei tuossa ne homeiset viinirypäleet tai se ettei heti tehty asialle jotain ollut kauhistelun aiheena, vaan myyjän käytös, jos ei mitään sano, vaan kulkee vaan ohitse. Väärällä alalla jos toimii useamminkin noin.
Meneekö Lidlillä tai K-ryhmällä noin huonosti että pitää propagandaa levittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ei ole kauppiasta.
Kaupan johtaja on ja sitä saa vapaasti kutsua kauppiaaksi, jos haluu.
Saat sinä kutsua vaikka Irmeliksi, mutta ei se silti ole totta. Paitsi tietenkin, jos tämä on Irmeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei johtaja. Minä kuule seison nyt täällä risman kassajonossa ja kuule täällä ei jaksa kukaan jonottaa sataa vuotta. Niin. Kuule sataa vuotta ei kukaan jonota. Minä lähen kittariin. Joo ja vierestä on lähössä myös. Ni. On tää kummaa tää risma touhu nykyää.
Ei, ei, ei noin! Vaan aloitat...
"Haloo! Hallooooo!!!1 Onko Prisman johtaja kuulolla? Täällä teidän tunnollinen ja pitkäaikainen asiakkaanne Täti Moonika. Päivää! Olen erittäin pöyristynyt ja järkyttyneenä seurannut, että.... .. ... jos asioihin ei tule muutosta, siirryn välittömästi Lidlin asiakkaaksi. Tuliko tämä nyt selväksi, vai pitääkö toistaa?! NIIN!"
Jos mulla on kassavuoro ja olen päässyt tauolle, en todellakaan auta yhtään asiakasta. Tauon pituus on 12 minuuttia alkaen siitä kun poistuu kassapisteeltä ja loppuen siihen kun palaa kassapisteelle. Taukotila on myymälän toisella puolella joten jo pelkästään siirtymiseen kuluu taukoaikaa. Tauon aikana pitää käydä vessassa ja syödä jotain. Syömiseen jää yleensä aikaa melko tasan 8 minuuttia. Meillä työnantaja harrastaa 5,5 tunnin työvuorojen antamista. Niihin kuuluu yksi 12 min tauko. 6h vuoroon taukoja saisi kaksi. Todellakin pidän sen yhden 12 min taukoni kokonaisuudessaan ajatteli asiakkaat mitä tahansa
- ässän kassa
Mistä ajatus, että näin kävisi vain Suomessa? Itse olen törmännyt ynseään palveluun useasti Baltian maissa.
Vierailija kirjoitti:
Haha ei todellakaan ole Only in Finland. Mene Hollantiin ja koe suomalaisen täysin tyrmäävä tyly asiakaspalvelu. :-D terveisin 15 vuotta Hollannissa asunut.
Eipä tarvitse mennä edes niin pitkälle. Virossa ne osaa myös tylyttää.
täti-Moonika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei noin! Vaan aloitat...
"Haloo! Hallooooo!!!1 Onko Prisman johtaja kuulolla? Täällä teidän tunnollinen ja pitkäaikainen asiakkaanne Täti Moonika. Päivää! Olen erittäin pöyristynyt ja järkyttyneenä seurannut, että.... .. ... jos asioihin ei tule muutosta, siirryn välittömästi Lidlin asiakkaaksi. Tuliko tämä nyt selväksi, vai pitääkö toistaa?! NIIN!"
Muista "asiakas on aina oikeassa" ja "minä maksan sinun palkkasi" niin tässä on bingon voittajarivi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on kassavuoro ja olen päässyt tauolle, en todellakaan auta yhtään asiakasta. Tauon pituus on 12 minuuttia alkaen siitä kun poistuu kassapisteeltä ja loppuen siihen kun palaa kassapisteelle. Taukotila on myymälän toisella puolella joten jo pelkästään siirtymiseen kuluu taukoaikaa. Tauon aikana pitää käydä vessassa ja syödä jotain. Syömiseen jää yleensä aikaa melko tasan 8 minuuttia. Meillä työnantaja harrastaa 5,5 tunnin työvuorojen antamista. Niihin kuuluu yksi 12 min tauko. 6h vuoroon taukoja saisi kaksi. Todellakin pidän sen yhden 12 min taukoni kokonaisuudessaan ajatteli asiakkaat mitä tahansa
- ässän kassa
No tuossa nyt on työnantajalta puolesta älytöntä hommaa, jos tauolle on matkaa ja se kävelyaikakin lasketaan tauoksi. Perse-työnantaja sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ässän kassa
No tuossa nyt on työnantajalta puolesta älytöntä hommaa, jos tauolle on matkaa ja se kävelyaikakin lasketaan tauoksi. Perse-työnantaja sulla.
Joka kaupassa sama käytäntö. Tervetuloa kokeilemaan.
T. Missä on hiiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on se roskis, johon pilaantuneet hedelmät voi ihan omatoimisesti nakata.
Ei kuulu asiakkaalle.
Joo kaikki roskiin ilman kirjausta niin voi inventaario näyttää päin vit....vuoden päästä😅
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä ehdottomasti kannattaa soittaa suoraan Prisman kauppiaalle.
Näin toimitaan. Nehän vaan tykkää asiakaspalautteesta. Tulevat vielä kädestä pitäen kiittelemään. :DD
Itku pitkästä ilosta! Seuraavia yt:tä odotellessa. Voitte postua takakautta.