Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kiinnostuvat minusta, mutta katoavat tämän jälkeen

Vierailija
27.08.2019 |

Saan kiinnostavilta miehiltä yhteydenottoja tinderin kautta ja pääsen treffeille saakka. Sama tapahtuu myös livenä eli esim. baareissa itseäni miellyttävät miehet lähestyvät. Lähemmin tutustuessa tapahtuu kuitenkin aina jotain, joka karkoittaa miehet.

Tämän vuoden saldo on kuudet treffit, joiden jälkeen vain yksi mies kiitti mukavasta kahvihetkestä ja kävimme toisilla treffeillä, mutta sekin päättyi siihen. Yksi mies oli taas mielestäni erityisen kiinnostava, joten lähestyin häntä treffien jälkeen oma-aloitteidesti ja siitä kehittyi noin kuukauden kestänyt tapailu. Tältä mieheltä sain viestin, jossa hän sanoi, että ei kokenut, että kemiat kohtaavat riittävän hyvin.

Yleensä saa kuulla, että miehet alkavat roikkumaan naisissa ja pommittavat viesteillä, mutta minulla ei näytä käyvän näin kenenkään kanssa. Ulkonäköni on ihan ok, sillä miehet kuitenkin alkuun kiinnostuvat. Ongelma saattaa olla sitten luonteeni ja minulta ilmeisesti puuttuu karisma kokonaan, joka kiehtoisi ihmisiä. Olen alkuun aina hiljaisempi, mutta en koe olevani mikään tosikko kuitenkaan ja olen kuitenkin melko menevä ja tapaan kavereita usein.

Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan, mutta nyt tilanne vaikuttaa toivottomalta. Nyt olen ollut 2 vuotta sinkkuna. Kertokaa, miten te saatte miehet pauloihinne. Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa, enkä ole hakemassa mitään ihan superihmistä, mutta kukaan näistä ei kiinnostu minusta yhtä kertaa pidempään.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).

Vastaus:

Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.

Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.

Ja tuossa tilanteessa pitäisi sitten varmaan tyytyä sellaiseen, jota ei pidä kiinnostavana? Kukaan, jolla on vähänkään tallella itsekunnoitusta, ei tee niin.

Eiku kannattas kattoo peiliin ja miettiiä, että onko ne asiat oikeesti niin, mikä tekee kiinnostavuuden toisessa, niin ihan terveellä pohjalla.

Ei sitä oikein itse pysty valitsemaan kenestä kiinnostuu. Siihen ei oikein pysty tahdonvoimalla vaikuttamaan.

Totta. Ja joskus ei tarvitse lähteä kauas, vaan se oma ystävä löytyy yllättävän läheltä. Itse etsin aikoinani miestä vaikka mistä ja vastaan tuli erilaisia miehiä, joilla oli ihan kivat jutut, mutta sitten vastaan tuli naapurin poika.

En olisi uskonut hänen kiinnostuvan minusta, tavallisesta naapurin tytöstä, joten aloitin juttelun ihan sillä periaatteella, että jutellaan nyt vanhoja mukavia lapsuuden aikaisia muistoja. Juttua todella riitti ja juttelimme aina tavatessamme pitkät ajat. Siinä ohessa huomasimme, miten mukava toisen kanssa on, miten helppoa juttelu oli ja miten toisesta löytyi täsmälleen samoja juttuja mitä itsessäkin.

Mies on sanonut jälkeenpäin, että ei hän olisi varmaan minua huomannut, ellen olisi tullut juttelemaan ja minä en olisi ikinä mennyt hänen näköisen miehen luokse, jos en olisi tuntenut häntä. Ehkä olemme vähän epäsuhta pari ulkonäöllisesti, mutta sillä ei ole enää mitään väliä, olemme aina ystäviä.

Vierailija
62/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinusta ei ole enempään kuin yksiin treffeihin? Ehkä alat toistelemaan itseäsi tai sinusta ei löydy enää mitään mihin tarttua?

Avaa itseäsi hieman enemmän, kerro itsestäsi jotain, joka poikkeaa siitä tavallisesta tylsästä liirumlaarumista. Anna tarttumapintaa ja älä ole niin ennakoitu seinäruusu, vaan haasta miestä hieman. Ole iloinen, mutta vakavoidu kun tilanne sitä kaipaa. Kysele, mutta älä utele. Älä puhu itsestäsi liikaa, vaan kuuntele ja aisti mitä mies on miehiään. Katso silmiin, muista mitä mies on jutellut ja ole läsnä. Älä ole helppo, mutta ei myöskään mikään täysin sulattelematon kivi. Ja sitten se tärkein, älä ole epätoivoinen. Se on rumaa katsottavaa, jos toisesta näkee, että nyt on tosi kyseessä ja itku tulee, jos tämä ei onnistu. Sitä haihtuu mielummin takavasemmalle kuin jää katsomaan mitä likaista seuraavaksi tapahtuu.

Miksi epätoivosta puhutaan kuin se olisi jotain pahaa? Eihän se kerro kuin yksinäisyydestä ja kaipuusta parisuhteeseen. Tietysti siinä on vaaransa että voi joutua suhteeseen itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Mistä sulle on tullut käsitys että epätoivoinen tekisi jotain likaista? Minkä takia sä käyt treffeillä jos asia on sulle yhdentekevä? Emmä ainakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa joka ei halua ja tarvitse suhdetta. Karvainta ja se mikä minut karkoittaa on välinpitämättömyys. En ole mikään kynnysmatto. Itse olisin myyty jos joku sanoisi haluavansa ja tarvitsevansa minua. Liikaa puhutaan Tinderistä vain yhden yön seuranhaku paikkana. Siellä on kuitenkin paljon niin miehiä kuin naisia joille seuranhaussa on tosi kysymyksessä.

No olipa itkuinen viesti. Ja epätoivoinen. Se epätoivo ja kauhu mahdollisesti miehettömästä tulevaisuudesta oikein huusi kaikesta.

Epätoivo on epätoivoista ja siinä ihminen alkaa olemaan jo sillä hilkulla, että ei enää välitä mitä saa, vaan kaikki kelpaa. Hän hyväksyy ihan mitä vain, kunhan saa olla niin kuin muut, eli tässä tapauksessa hän hyväksyy vaikka minkälaisen äijänretaleen, jotta voisi sanoa seurustelevansa. Se muille sanominen ja näyttäminen tuntuukin olevan joillekin se pointti seurustelussa. Pitää saada sanoa ympäristölle, että on hyväksytty, "rakastettu" ja on kelvannut.

Jotkut eivät vain osaa olla yksin ja se on surullista. Joillekin mies on kuitenkin niin pakko löytää, että he huolivat vaikka minkä naisenhakkaajan. Joku roti pitää siis olla ja kun oppii olemaan yksin, arvostaa itseään ja muita, niin ei ole epätoivoinen.

Ei yksinäinen kaipaa kipeästi parisuhdetta taatusti sen vuoksi mitä muut ajattelevat vaan itsensä. Saa olla jollekin se tärkein ihminen ja antaa toisella samaa rakkautta ja läheisyyttä. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin joten sen suhteen minulle on turha yrittää opettaa mitään. Se että yrittää täyttää elämäänsä muulla ei poista yksinäisyyden tuskaa. Loppuikä yksin on pahempi pelko kuin edes kuolema.

Valitettavasti nuorilla parisuhde saattaa olla juuri sen takia, että on muiden silmissä kelpaava. Että voi sanoa olevansa varattu. Että voi laittaa kuvia kavereille, jossa olemme "me".

Harva parikymppinen ajatrwlww jotain loppuiän yksinäisyyttä tai jos ajattelee, niin hän on täydellisen hukassa itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiat ei kohtaa = markkina-arvosi ei riitä

Tavallaan totta, mutta suhde ei etene ulkoisella kauneudella, jota markkina-arvossa usein tuijotetaan. Tietenkin jos pinta on kaunis, mutta sisältä ei löydy mitään, ei edes hieman samankaltaista kuin toisella, niin kiinnostus lopahtaa nopeasti. Jos toisella ei ole mitään sanomista omiin ajatuksiin, niin silloin kemiat eivät kohtaa.

Vierailija
64/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niin, et hyvähän se oli päästä tyypeistä eroon, jos ei oikeasti kiinnostusta ollut.

Ihan turhia nuo "ole sellainen, ole tällainen" - ohjeet. Et kuitenkaan jaksaa vetää showta kauaa, kivempi löytää juoku, joka kiinnostuu aidosta sinusta. Toki paras itsensä kannattaa tuoda esille.

Tinder on ollut nyt pikkuhetken kokeilussa, ja tuntuu kyllä, et se baarikin on parempi.

Vierailija
65/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti niin, et hyvähän se oli päästä tyypeistä eroon, jos ei oikeasti kiinnostusta ollut.

Ihan turhia nuo "ole sellainen, ole tällainen" - ohjeet. Et kuitenkaan jaksaa vetää showta kauaa, kivempi löytää juoku, joka kiinnostuu aidosta sinusta. Toki paras itsensä kannattaa tuoda esille.

Tinder on ollut nyt pikkuhetken kokeilussa, ja tuntuu kyllä, et se baarikin on parempi.

Ei se ole mikään show, että neuvotaan katsomaan silmiin ja olemaan toisen asioista kiinnostunut. Tai se, että olisi hyvä kun itsessä olisi jotain mielenkiintoista, esimerkiksi kiva harrastus, josta voisi puhua.

Ilmeisesti ap on vain niin hajuton ja mauton tyyppi, että hänen kanssaan alkaa laiskiaistakin haukotuttamaan, joten silloin hänestä ei vaan löydy mitään kiinnostavaa, josta yksikään kiinnostuisi. Sitähän ap valitti ja siihen hän on saanut mielestäni ihan kelpo neuvoja. Neuvojen eteenpäin vieminen ei ole mikään raskas taakka, vaan ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Miksi jonkun pitäisi kiinnostua tyhjästä?

Vierailija
66/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap itse mitä haet? Kirjoituksesi on ristiriitainen. Etsitkö mitä tahansa miestä joka ”roikkuisi perässä”? Oletko itse ollut kiinnostunut yhdestäkään näistä tapaamistasi miehistä? Tapailetko vain tapailun vuoksi?

Vierailija
67/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).

Vastaus:

Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.

Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.

Ja tuossa tilanteessa pitäisi sitten varmaan tyytyä sellaiseen, jota ei pidä kiinnostavana? Kukaan, jolla on vähänkään tallella itsekunnoitusta, ei tee niin.

Eiku kannattas kattoo peiliin ja miettiiä, että onko ne asiat oikeesti niin, mikä tekee kiinnostavuuden toisessa, niin ihan terveellä pohjalla.

Ei sitä oikein itse pysty valitsemaan kenestä kiinnostuu. Siihen ei oikein pysty tahdonvoimalla vaikuttamaan.

Totta. Ja joskus ei tarvitse lähteä kauas, vaan se oma ystävä löytyy yllättävän läheltä. Itse etsin aikoinani miestä vaikka mistä ja vastaan tuli erilaisia miehiä, joilla oli ihan kivat jutut, mutta sitten vastaan tuli naapurin poika.

En olisi uskonut hänen kiinnostuvan minusta, tavallisesta naapurin tytöstä, joten aloitin juttelun ihan sillä periaatteella, että jutellaan nyt vanhoja mukavia lapsuuden aikaisia muistoja. Juttua todella riitti ja juttelimme aina tavatessamme pitkät ajat. Siinä ohessa huomasimme, miten mukava toisen kanssa on, miten helppoa juttelu oli ja miten toisesta löytyi täsmälleen samoja juttuja mitä itsessäkin.

Mies on sanonut jälkeenpäin, että ei hän olisi varmaan minua huomannut, ellen olisi tullut juttelemaan ja minä en olisi ikinä mennyt hänen näköisen miehen luokse, jos en olisi tuntenut häntä. Ehkä olemme vähän epäsuhta pari ulkonäöllisesti, mutta sillä ei ole enää mitään väliä, olemme aina ystäviä.

Hei kiva kuulla! Tässä taas nähdään miten erilaisia ihmiset ovat. Itselläni fyysinen vetovoima on joko heti tai ei ollenkaan, se ei paremman tutustumisen kautta synny (kokeiltu on). Se on oikeastaan lähtökohta sille, että haluan tutustua parisuhdemielessä. Mutta sekään ei tietysti takaa että suhde syntyy, jos muuten ei natsaakaan. Kaveruus on sitten asia erikseen mutta kavereita en oikeastaan kaipaa.

Pitänee vielä sanoa että AP:n ongelma ei siis minua koske. Ekojen treffien jälkeen kaikki ovat olleet kiinnostuneita jatkosta, riippumatta siitä olenko itse ollut. Jos kiinnostus on loppunut, se on tapahtunut myöhemmin.

Vierailija
68/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailu loppuu, kun tutustuu toiseen niin silloin se toinen ei ollut kiinnostava suhteeseen. Välillä tietää heti ettei toisessa ole potentiaalia, joskus se vaatii muutamat treffit.

Vierailija
69/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit olla pinnallisten miesten kanssa? Tähtää parempaan, johonkuhun joka ansaitsee sinut.

Vierailija
70/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä kirjoitti:

Tätä ketjua kun luen niin minulle herää heti kysymys että miksi naisille parisuhde on niin tärkeä asia elämässä... miksi siis naiset ei osaa/halua elää sinkkuna?

Toinen asia mikä mimua ihmetyttää on se että miksi naisten on niin vaikea harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Pitää ensin jutella ja tutustua toiseen pitkät tovit ennen kuin nainen voi harrastaa seksiä... miksi?

Naisten pitäisi oppia elämään yksin sekä harrastaa rohkeasti seksiä miesten kanssa.

Veikkaisin että suurin syy tähän on kasvatuksessa pikkutytöt laitetaan prinsessan muottiin jo todella pienenä ja prinsessan pitää aina löytää se prinssi itselleen. Eli sukupuoliroolit on syynä tähän asiaan.

M29

Vierailija
71/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit olla pinnallisten miesten kanssa? Tähtää parempaan, johonkuhun joka ansaitsee sinut.

Jotenkin kauheaa tuo, että "toisen pitää ansaita sinut". Ihan kuin sen toisen pitäisi kelpuuttaa ap ja olla tosi iloinen, jos ap kelpuuttaa hänet.

Se, että jonkun toisen pitäisi ansaita ap, kuulostaa siltä ap olisi joku maksullinen kallis nainen. Hyi.

Vierailija
72/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äijä kirjoitti:

Tätä ketjua kun luen niin minulle herää heti kysymys että miksi naisille parisuhde on niin tärkeä asia elämässä... miksi siis naiset ei osaa/halua elää sinkkuna?

Toinen asia mikä mimua ihmetyttää on se että miksi naisten on niin vaikea harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Pitää ensin jutella ja tutustua toiseen pitkät tovit ennen kuin nainen voi harrastaa seksiä... miksi?

Naisten pitäisi oppia elämään yksin sekä harrastaa rohkeasti seksiä miesten kanssa.

Veikkaisin että suurin syy tähän on kasvatuksessa pikkutytöt laitetaan prinsessan muottiin jo todella pienenä ja prinsessan pitää aina löytää se prinssi itselleen. Eli sukupuoliroolit on syynä tähän asiaan.

M29

Kaikki tietävät, että olet katkera ja vihamielinen yksinäinen mies.

Vierailija
73/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä kirjoitti:

Ei ole kaikille naisille. Osaan oikein hyvin elää sinkkuna ja haluankin, jos vastaan ei tule sellaista miestä joka vie sen halun pois. Eli jonka seura voittaa yksinolon ja jonka kanssa on hyvä olla. Kuka tahansa mies ei todellakaan ole sellainen.

Kyllä sinulle varmasti löytyy niitä naisia, jotka harrastavat seksiä rohkeasti miesten - monikossa - kanssa. Vai eikö löydy? En ymmärrä miksi kaikkien naisten pitäisi olla samanlaisia.

Vierailija
74/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:

Millä tavalla olette epäsuhta pari? Oletko sinä joku pullukka taapertaja ja mies komea vai mitä?

Vierailija
75/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse kuin metsän pikkulintuja tai mitä tahansa eläimiä hetki seurailla, kun ymmärtää miksi meillä ihmisilläkin on niin kova tarve saada lisääntymiskumppani. Siihen evoluutio on meidät luonut, eikä sitä tarvitse sukupuolirooleilla opettaa. 

Vierailija
76/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen joka treffeillä vastaa kaikkeen joo, niin, mm, juu, ehkä, emmätiiä, joo, joo, joo, ei, joo, joo, joo?

Vierailija
77/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä harrastan juuri tuota katoamista ja siihen on muutama syy:

1. Joko nainen ei ole riittävän kaunis,fiksu tai vaikka mukava.

2. Löytyi parempi tasoinen nainen jostain muualta.

3. Nainen ei halua seksiä.

Siinä nyt muutama syy.

M29

Tottakai saa kadota ja pitääkin kadota, jos ei löydä toisesta mitään syytä minkä takia jatkaa. Ei siinä tarvitse mitään selitellä, jos ei halua. Voi tietenkin selitellä ja sanoa vaikka sen ap:n saaman vastauksen, että kemiat eivät kohdanneet.

Itse asiassa ainakin minulla kemiat eivät kohtaa kuin hyvin harvan kanssa. Huomasin sen hyvin nuorena kun olin töissä hyvin miesvaltaisella alalla. Ihan kivoja miehiä oli vaikka kuinka, kävin muutaman kanssa treffeillä ja lounaallakin, mutta ei, jotakin puuttui. Ja sama tunne oli varmasti myös joillakin miehillä minun kanssani.

Kerran vastaan tuli nuori mies, josta ajattelin, että onpas pirun hyvän näköinen ja ei ole sormustakaan sormessa, mutta varattu se on kuitenkin. Mies oli ajatellut minusta samoin. Meni muutama kuukausi, kunnes aloimme juttelemaan. Siitä on nyt 22 vuotta ja olemme yhdessä vieläkin. Kemiat kohtasivat todella.

Vierailija
78/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:

Millä tavalla olette epäsuhta pari? Oletko sinä joku pullukka taapertaja ja mies komea vai mitä?

Vaikka niin. Olin tavatessamme kahden varhaisteinin eronnut hyvin tavallinen äiti ja mies taas parrakas moottoripyöräilyä harrastava (ei kerholainen) lapseton pitkä mies. Mies oli aika karskin, mutta hyvännäköinen tyyppi, jonka vierelle saattoi kuvitella hieman jätkämäisen naisen, ei mitään alle 160 senttistä naista.

Vierailija
79/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat ystäviä yleensäkään vai onko heillä edes ystäviä? Vai ovatko kaikki ystävät jostakin alakouluajoilta matkaan jääneitä tai jopa vain kavereita?

Mielestäni ystäviä saadaan ihan samalla tapaa kuin tässä tapauksessa miehenkin, eli olemalla mukava ja juttelemalla. Ei se mitään sen enempää kommervenkkejä kaipaa.

Vierailija
80/88 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat ystäviä yleensäkään vai onko heillä edes ystäviä? Vai ovatko kaikki ystävät jostakin alakouluajoilta matkaan jääneitä tai jopa vain kavereita?

Mielestäni ystäviä saadaan ihan samalla tapaa kuin tässä tapauksessa miehenkin, eli olemalla mukava ja juttelemalla. Ei se mitään sen enempää kommervenkkejä kaipaa.

Kaikki eivät osaa olla seurallisia. Pitäisi olla jotenkin näennäisen avoin, välitön ja lämmin mitä se ikinä tarkoittaakaan. Pitäisi antaa jotain. Luulen että ap on ystävänä vilpitön. Oikea ystävyys on ystävyyttä vain sen itsensä vuoksi ei laskelmointia. Eikä ap ole kylmä ihminen vaikkei olisikaan karismaattinen tai ns. mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi