Miehet kiinnostuvat minusta, mutta katoavat tämän jälkeen
Saan kiinnostavilta miehiltä yhteydenottoja tinderin kautta ja pääsen treffeille saakka. Sama tapahtuu myös livenä eli esim. baareissa itseäni miellyttävät miehet lähestyvät. Lähemmin tutustuessa tapahtuu kuitenkin aina jotain, joka karkoittaa miehet.
Tämän vuoden saldo on kuudet treffit, joiden jälkeen vain yksi mies kiitti mukavasta kahvihetkestä ja kävimme toisilla treffeillä, mutta sekin päättyi siihen. Yksi mies oli taas mielestäni erityisen kiinnostava, joten lähestyin häntä treffien jälkeen oma-aloitteidesti ja siitä kehittyi noin kuukauden kestänyt tapailu. Tältä mieheltä sain viestin, jossa hän sanoi, että ei kokenut, että kemiat kohtaavat riittävän hyvin.
Yleensä saa kuulla, että miehet alkavat roikkumaan naisissa ja pommittavat viesteillä, mutta minulla ei näytä käyvän näin kenenkään kanssa. Ulkonäköni on ihan ok, sillä miehet kuitenkin alkuun kiinnostuvat. Ongelma saattaa olla sitten luonteeni ja minulta ilmeisesti puuttuu karisma kokonaan, joka kiehtoisi ihmisiä. Olen alkuun aina hiljaisempi, mutta en koe olevani mikään tosikko kuitenkaan ja olen kuitenkin melko menevä ja tapaan kavereita usein.
Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan, mutta nyt tilanne vaikuttaa toivottomalta. Nyt olen ollut 2 vuotta sinkkuna. Kertokaa, miten te saatte miehet pauloihinne. Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa, enkä ole hakemassa mitään ihan superihmistä, mutta kukaan näistä ei kiinnostu minusta yhtä kertaa pidempään.
Kommentit (88)
On Kai´kk katoavaist vaan ..
Sinccis
Niinku laulussa sanotaan.
Annat lutkahtavat vibat? Miehet tapailee pillun toivossa ja kun ovat saaneet tai kyllästyvät piirittämään, niin kiinnostus lakkaa...?
Taas tätä naisten suhteellisuudentajun puutetta. Jos ap olisi syntynyt kílttimieheksi niin hän olisi tyytyväinen jos olisi edes yksillä treffeille per vuosikymmen ja pariutuisi ennen 50-vuotispäiväänsä.
Mistä ap keskustelee näiden miesten kanssa kun kaikki katoavat? Jotain vihrvas-juttujako?
Vierailija kirjoitti:
Oot hyvännäköinen, mutta loppupeleissä vähän tylsä tyyppi?
Tuskin ap:n treffaamat miehet itsekään mitään stand-up koomikoita ovat? Luultavasti tylsiä ja tavallisia miehiä. Ehkä tinderissä valinnanvaraa on liikaa, aina vaan uusia ja uusia mahdollisuuksia lähes loputtomiin. Outoa on.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole tarjota heille mitään, mitä he eivät saa muualta. Laske rimaa tai ole ilman. Ei se mies ole mikään ihmisoikeus.
Tämä. Taas yksi joka kurkottaa niitä omenapuun mehevimpiä ja pulleimpia omenoita yläoksilta. Ei riitä taso.
Onks sul tatskoi tai tukkaan laitettu colorii? Miten pukeudut? Paljonko sun outfitti makso?
Kysymys onkin että miten erottaa toisistaan seksiä haluavat miehet ja ne jotka voisivat mahdollisesti haluta parisuhdetta?
Pitäisikö tapailla vain rumia miehiä?
Voisiko olla, että sinulla on jokin ongelma, kuten pahanhajuinen hengitys, mitä et itse huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että sinulla on jokin ongelma, kuten pahanhajuinen hengitys, mitä et itse huomaa?
Tämä. Mua ei kiinnosta jos sun perce haisee paskalta voin mä silti nuolla, mutta jos sun suu haisee paskalta niin se on turnoff ja en pysty suutelemaan. Apn kysymykseen vastaus että sun taso ei riitä parisuhteeseen niiden hyvän näköisten miesten kanssa. Aika alkaa katsoa omaa tasoa. Olet varmaan joku 5-7 nainen naamasta joka luulee että voi saada 8-10 miehiä. Wake up before its too late ja kissatalo kutsuu ja tupakanketjupoltto.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta ei ole enempään kuin yksiin treffeihin? Ehkä alat toistelemaan itseäsi tai sinusta ei löydy enää mitään mihin tarttua?
Avaa itseäsi hieman enemmän, kerro itsestäsi jotain, joka poikkeaa siitä tavallisesta tylsästä liirumlaarumista. Anna tarttumapintaa ja älä ole niin ennakoitu seinäruusu, vaan haasta miestä hieman. Ole iloinen, mutta vakavoidu kun tilanne sitä kaipaa. Kysele, mutta älä utele. Älä puhu itsestäsi liikaa, vaan kuuntele ja aisti mitä mies on miehiään. Katso silmiin, muista mitä mies on jutellut ja ole läsnä. Älä ole helppo, mutta ei myöskään mikään täysin sulattelematon kivi. Ja sitten se tärkein, älä ole epätoivoinen. Se on rumaa katsottavaa, jos toisesta näkee, että nyt on tosi kyseessä ja itku tulee, jos tämä ei onnistu. Sitä haihtuu mielummin takavasemmalle kuin jää katsomaan mitä likaista seuraavaksi tapahtuu.
Miksi epätoivosta puhutaan kuin se olisi jotain pahaa? Eihän se kerro kuin yksinäisyydestä ja kaipuusta parisuhteeseen. Tietysti siinä on vaaransa että voi joutua suhteeseen itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Mistä sulle on tullut käsitys että epätoivoinen tekisi jotain likaista? Minkä takia sä käyt treffeillä jos asia on sulle yhdentekevä? Emmä ainakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa joka ei halua ja tarvitse suhdetta. Karvainta ja se mikä minut karkoittaa on välinpitämättömyys. En ole mikään kynnysmatto. Itse olisin myyty jos joku sanoisi haluavansa ja tarvitsevansa minua. Liikaa puhutaan Tinderistä vain yhden yön seuranhaku paikkana. Siellä on kuitenkin paljon niin miehiä kuin naisia joille seuranhaussa on tosi kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta ei ole enempään kuin yksiin treffeihin? Ehkä alat toistelemaan itseäsi tai sinusta ei löydy enää mitään mihin tarttua?
Avaa itseäsi hieman enemmän, kerro itsestäsi jotain, joka poikkeaa siitä tavallisesta tylsästä liirumlaarumista. Anna tarttumapintaa ja älä ole niin ennakoitu seinäruusu, vaan haasta miestä hieman. Ole iloinen, mutta vakavoidu kun tilanne sitä kaipaa. Kysele, mutta älä utele. Älä puhu itsestäsi liikaa, vaan kuuntele ja aisti mitä mies on miehiään. Katso silmiin, muista mitä mies on jutellut ja ole läsnä. Älä ole helppo, mutta ei myöskään mikään täysin sulattelematon kivi. Ja sitten se tärkein, älä ole epätoivoinen. Se on rumaa katsottavaa, jos toisesta näkee, että nyt on tosi kyseessä ja itku tulee, jos tämä ei onnistu. Sitä haihtuu mielummin takavasemmalle kuin jää katsomaan mitä likaista seuraavaksi tapahtuu.
Miksi epätoivosta puhutaan kuin se olisi jotain pahaa? Eihän se kerro kuin yksinäisyydestä ja kaipuusta parisuhteeseen. Tietysti siinä on vaaransa että voi joutua suhteeseen itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Mistä sulle on tullut käsitys että epätoivoinen tekisi jotain likaista? Minkä takia sä käyt treffeillä jos asia on sulle yhdentekevä? Emmä ainakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa joka ei halua ja tarvitse suhdetta. Karvainta ja se mikä minut karkoittaa on välinpitämättömyys. En ole mikään kynnysmatto. Itse olisin myyty jos joku sanoisi haluavansa ja tarvitsevansa minua. Liikaa puhutaan Tinderistä vain yhden yön seuranhaku paikkana. Siellä on kuitenkin paljon niin miehiä kuin naisia joille seuranhaussa on tosi kysymyksessä.
No olipa itkuinen viesti. Ja epätoivoinen. Se epätoivo ja kauhu mahdollisesti miehettömästä tulevaisuudesta oikein huusi kaikesta.
Epätoivo on epätoivoista ja siinä ihminen alkaa olemaan jo sillä hilkulla, että ei enää välitä mitä saa, vaan kaikki kelpaa. Hän hyväksyy ihan mitä vain, kunhan saa olla niin kuin muut, eli tässä tapauksessa hän hyväksyy vaikka minkälaisen äijänretaleen, jotta voisi sanoa seurustelevansa. Se muille sanominen ja näyttäminen tuntuukin olevan joillekin se pointti seurustelussa. Pitää saada sanoa ympäristölle, että on hyväksytty, "rakastettu" ja on kelvannut.
Jotkut eivät vain osaa olla yksin ja se on surullista. Joillekin mies on kuitenkin niin pakko löytää, että he huolivat vaikka minkä naisenhakkaajan. Joku roti pitää siis olla ja kun oppii olemaan yksin, arvostaa itseään ja muita, niin ei ole epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys onkin että miten erottaa toisistaan seksiä haluavat miehet ja ne jotka voisivat mahdollisesti haluta parisuhdetta?
Pitäisikö tapailla vain rumia miehiä?
Ei rumia, mutta muita kuin top 10 hunkseja ja alphoja. Ihan tavallisia kunnollisia miehiä. Vastaus nro 11 antoi täydellisen selityksen miksi ap:n tarinat eivät jatku.
"Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan"
Täh? :D Olet ollut kerran aikaisemmin 24-vuotias kolmen vuoden ajan?
Vierailija kirjoitti:
"Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan"
Täh? :D Olet ollut kerran aikaisemmin 24-vuotias kolmen vuoden ajan?
En ole ap mutta tulkitsin että välistä puuttuu sana "seurustellut".
Keski-ikäisen, monet parisuhteet kokeneen setämiehen viisaudella sanoisin, että kannattaa tavata miehiä muualla kuin treffikuvioissa. Lähde sellaisiin harrastuksiin, joissa on miehiä. Harrastuksissa voi jutella useampien miesten kanssa rauhassa ilman treffipainetta. Siinä tutustuessa alkaa kiinnostuksenkohteita löytyä ja pienellä aktiivisuudella lähdet treffeille sellaisen miehen kanssa, joka on menossa treffeille sinun kanssasi - siis kokonaisen ihmisen kanssa - eikä jonkun tinderistä näkemänsä profiilikuvan kanssa.
Kirjoitit, että : "Olen alkuun aina hiljaisempi, mutta en koe olevani mikään tosikko kuitenkaan ja olen kuitenkin melko menevä ja tapaan kavereita usein." ja että "tilanne vaikuttaa toivottomalta".
Siinäpä se vastaus jo onkin, eli olet alkuun liian hiljainen. Olet treffeillä ilmeisesti hiljainen tuppisuu, joka ei anna mitään viestiä, onko mies edes suurinpiirtein mieleen. Et varmaan tee muuta kuin möllötät passiivisena treffeillä ja odotat, että mies vie. Ei kukaan sellaista riippaa jaksa. Mies on siinä tilanteessa varma, että olet samanlainen nyhverö aina ja joka paikassa, myös sängyssä.
Jos silloin tällöin hieman hihittelet jos mies sanoo jotain sinulle mukavaa, niin tunnut varmasti sellaiselta tyhjäpäältä, että parempi on väistää luoti. Toivottomuus tilanteesta tekee vielä pelottavamman miehen mielestä ja he eivät näe tulevaisuutta kanssasi.
Keksitkö mitä pitäisi tehdä, jos tilanne on oikeasti tämä?