Miehet kiinnostuvat minusta, mutta katoavat tämän jälkeen
Saan kiinnostavilta miehiltä yhteydenottoja tinderin kautta ja pääsen treffeille saakka. Sama tapahtuu myös livenä eli esim. baareissa itseäni miellyttävät miehet lähestyvät. Lähemmin tutustuessa tapahtuu kuitenkin aina jotain, joka karkoittaa miehet.
Tämän vuoden saldo on kuudet treffit, joiden jälkeen vain yksi mies kiitti mukavasta kahvihetkestä ja kävimme toisilla treffeillä, mutta sekin päättyi siihen. Yksi mies oli taas mielestäni erityisen kiinnostava, joten lähestyin häntä treffien jälkeen oma-aloitteidesti ja siitä kehittyi noin kuukauden kestänyt tapailu. Tältä mieheltä sain viestin, jossa hän sanoi, että ei kokenut, että kemiat kohtaavat riittävän hyvin.
Yleensä saa kuulla, että miehet alkavat roikkumaan naisissa ja pommittavat viesteillä, mutta minulla ei näytä käyvän näin kenenkään kanssa. Ulkonäköni on ihan ok, sillä miehet kuitenkin alkuun kiinnostuvat. Ongelma saattaa olla sitten luonteeni ja minulta ilmeisesti puuttuu karisma kokonaan, joka kiehtoisi ihmisiä. Olen alkuun aina hiljaisempi, mutta en koe olevani mikään tosikko kuitenkaan ja olen kuitenkin melko menevä ja tapaan kavereita usein.
Olen 24-vuotias ja kerran aikaisemmin kolmen vuoden ajan, mutta nyt tilanne vaikuttaa toivottomalta. Nyt olen ollut 2 vuotta sinkkuna. Kertokaa, miten te saatte miehet pauloihinne. Olen käynyt treffeillä ihan tavallisten miesten kanssa, enkä ole hakemassa mitään ihan superihmistä, mutta kukaan näistä ei kiinnostu minusta yhtä kertaa pidempään.
Kommentit (88)
Katoavat tämän jälkeen? Niin minkä jälkeen?
Miehet haluavat saalistaa.
Älä ole heti valmiina parisuhteeseen.
Kokemuksesta puhun. Minäkin vedän miehiä puoleeni ja poikkeuksetta, jos päästän jonkun mielenkiintoisen sopivasti iholle ja herätän saalistusvietin ja ylläpidän sitä.
Niin se vaan toimii.
Joistain tarinoista on tullut suhde, joihinkin sitten menetän kiinnostukseni. Viihdyn myös itsekseni. Miehen olen saanut aina kun sellaista kaipaan.
Ihan normi ulkonäöllä ja ikää 55v.
Miehenä harrastan juuri tuota katoamista ja siihen on muutama syy:
1. Joko nainen ei ole riittävän kaunis,fiksu tai vaikka mukava.
2. Löytyi parempi tasoinen nainen jostain muualta.
3. Nainen ei halua seksiä.
Siinä nyt muutama syy.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta ei ole enempään kuin yksiin treffeihin? Ehkä alat toistelemaan itseäsi tai sinusta ei löydy enää mitään mihin tarttua?
Avaa itseäsi hieman enemmän, kerro itsestäsi jotain, joka poikkeaa siitä tavallisesta tylsästä liirumlaarumista. Anna tarttumapintaa ja älä ole niin ennakoitu seinäruusu, vaan haasta miestä hieman. Ole iloinen, mutta vakavoidu kun tilanne sitä kaipaa. Kysele, mutta älä utele. Älä puhu itsestäsi liikaa, vaan kuuntele ja aisti mitä mies on miehiään. Katso silmiin, muista mitä mies on jutellut ja ole läsnä. Älä ole helppo, mutta ei myöskään mikään täysin sulattelematon kivi. Ja sitten se tärkein, älä ole epätoivoinen. Se on rumaa katsottavaa, jos toisesta näkee, että nyt on tosi kyseessä ja itku tulee, jos tämä ei onnistu. Sitä haihtuu mielummin takavasemmalle kuin jää katsomaan mitä likaista seuraavaksi tapahtuu.
Miksi epätoivosta puhutaan kuin se olisi jotain pahaa? Eihän se kerro kuin yksinäisyydestä ja kaipuusta parisuhteeseen. Tietysti siinä on vaaransa että voi joutua suhteeseen itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Mistä sulle on tullut käsitys että epätoivoinen tekisi jotain likaista? Minkä takia sä käyt treffeillä jos asia on sulle yhdentekevä? Emmä ainakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa joka ei halua ja tarvitse suhdetta. Karvainta ja se mikä minut karkoittaa on välinpitämättömyys. En ole mikään kynnysmatto. Itse olisin myyty jos joku sanoisi haluavansa ja tarvitsevansa minua. Liikaa puhutaan Tinderistä vain yhden yön seuranhaku paikkana. Siellä on kuitenkin paljon niin miehiä kuin naisia joille seuranhaussa on tosi kysymyksessä.
No olipa itkuinen viesti. Ja epätoivoinen. Se epätoivo ja kauhu mahdollisesti miehettömästä tulevaisuudesta oikein huusi kaikesta.
Epätoivo on epätoivoista ja siinä ihminen alkaa olemaan jo sillä hilkulla, että ei enää välitä mitä saa, vaan kaikki kelpaa. Hän hyväksyy ihan mitä vain, kunhan saa olla niin kuin muut, eli tässä tapauksessa hän hyväksyy vaikka minkälaisen äijänretaleen, jotta voisi sanoa seurustelevansa. Se muille sanominen ja näyttäminen tuntuukin olevan joillekin se pointti seurustelussa. Pitää saada sanoa ympäristölle, että on hyväksytty, "rakastettu" ja on kelvannut.
Jotkut eivät vain osaa olla yksin ja se on surullista. Joillekin mies on kuitenkin niin pakko löytää, että he huolivat vaikka minkä naisenhakkaajan. Joku roti pitää siis olla ja kun oppii olemaan yksin, arvostaa itseään ja muita, niin ei ole epätoivoinen.
Ei yksinäinen kaipaa kipeästi parisuhdetta taatusti sen vuoksi mitä muut ajattelevat vaan itsensä. Saa olla jollekin se tärkein ihminen ja antaa toisella samaa rakkautta ja läheisyyttä. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin joten sen suhteen minulle on turha yrittää opettaa mitään. Se että yrittää täyttää elämäänsä muulla ei poista yksinäisyyden tuskaa. Loppuikä yksin on pahempi pelko kuin edes kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).
Vastaus:
Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.
Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.
Unohdit kolmannen syyn:sinua eivät kiinnosta kil-ti/tav-is miehet, vaan kohdan yksi alf-at
Nämä ketjut ovat av -Yonniksien/av Geijojen tr-ol-liketjuja.Syy näille ketjuille on naisviha ja katkeruus siitä, kun ei ole itse löytänyt näistä.Tarkoitus on aivopestä naiset "huomaamaan heidän kaltaiset miehet, jotka eivät ole oikeita "kilt-ti/tav-is"miehiä, vaan pershäiriöisiä, passiivis-agressiivisia j-urpoja, joiden yksin jäämisen syy löytyy heistä itsestään
Kemiat ei kohtaa = markkina-arvosi ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta ei ole enempään kuin yksiin treffeihin? Ehkä alat toistelemaan itseäsi tai sinusta ei löydy enää mitään mihin tarttua?
Avaa itseäsi hieman enemmän, kerro itsestäsi jotain, joka poikkeaa siitä tavallisesta tylsästä liirumlaarumista. Anna tarttumapintaa ja älä ole niin ennakoitu seinäruusu, vaan haasta miestä hieman. Ole iloinen, mutta vakavoidu kun tilanne sitä kaipaa. Kysele, mutta älä utele. Älä puhu itsestäsi liikaa, vaan kuuntele ja aisti mitä mies on miehiään. Katso silmiin, muista mitä mies on jutellut ja ole läsnä. Älä ole helppo, mutta ei myöskään mikään täysin sulattelematon kivi. Ja sitten se tärkein, älä ole epätoivoinen. Se on rumaa katsottavaa, jos toisesta näkee, että nyt on tosi kyseessä ja itku tulee, jos tämä ei onnistu. Sitä haihtuu mielummin takavasemmalle kuin jää katsomaan mitä likaista seuraavaksi tapahtuu.
Miksi epätoivosta puhutaan kuin se olisi jotain pahaa? Eihän se kerro kuin yksinäisyydestä ja kaipuusta parisuhteeseen. Tietysti siinä on vaaransa että voi joutua suhteeseen itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Mistä sulle on tullut käsitys että epätoivoinen tekisi jotain likaista? Minkä takia sä käyt treffeillä jos asia on sulle yhdentekevä? Emmä ainakaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa joka ei halua ja tarvitse suhdetta. Karvainta ja se mikä minut karkoittaa on välinpitämättömyys. En ole mikään kynnysmatto. Itse olisin myyty jos joku sanoisi haluavansa ja tarvitsevansa minua. Liikaa puhutaan Tinderistä vain yhden yön seuranhaku paikkana. Siellä on kuitenkin paljon niin miehiä kuin naisia joille seuranhaussa on tosi kysymyksessä.
No olipa itkuinen viesti. Ja epätoivoinen. Se epätoivo ja kauhu mahdollisesti miehettömästä tulevaisuudesta oikein huusi kaikesta.
Epätoivo on epätoivoista ja siinä ihminen alkaa olemaan jo sillä hilkulla, että ei enää välitä mitä saa, vaan kaikki kelpaa. Hän hyväksyy ihan mitä vain, kunhan saa olla niin kuin muut, eli tässä tapauksessa hän hyväksyy vaikka minkälaisen äijänretaleen, jotta voisi sanoa seurustelevansa. Se muille sanominen ja näyttäminen tuntuukin olevan joillekin se pointti seurustelussa. Pitää saada sanoa ympäristölle, että on hyväksytty, "rakastettu" ja on kelvannut.
Jotkut eivät vain osaa olla yksin ja se on surullista. Joillekin mies on kuitenkin niin pakko löytää, että he huolivat vaikka minkä naisenhakkaajan. Joku roti pitää siis olla ja kun oppii olemaan yksin, arvostaa itseään ja muita, niin ei ole epätoivoinen.
Ei yksinäinen kaipaa kipeästi parisuhdetta taatusti sen vuoksi mitä muut ajattelevat vaan itsensä. Saa olla jollekin se tärkein ihminen ja antaa toisella samaa rakkautta ja läheisyyttä. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin joten sen suhteen minulle on turha yrittää opettaa mitään. Se että yrittää täyttää elämäänsä muulla ei poista yksinäisyyden tuskaa. Loppuikä yksin on pahempi pelko kuin edes kuolema.
Varmasti totta, mutta silti epätoivo ei ole puoleensavetävää, edes toiselle epätoivoiselle. Trust me, olen ollut epätoivoinen ja silti hylännyt toisen epätoivoisen. Epätoivo tekee takertuvaksi.
Sinänsä ristiriitaista, mutta seuraa kaipaavan pitää pystyä osoittamaan ettei kaipaa juuri sitä ihmistä johon haluaa tutustua. Toki myöhemmin kun molemmat tuntevat yhteenkuuluvuutta tms. seurankipeytensä saa ilmaista.
Ap katosi, silti provo jatkaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe toistuu joka viikko lukuisia kertoja. Palstalta löytyy varmaankin 10 000 ketjua samasta aiheesta (saan kiinnostavia miehiä, mutta en pysty sitouttamaan heitä).
Vastaus:
Niille sinusta kiinnostaville miehille on tarjolla kovempitasoisia naisia. Siksi kelpaat seksiin, mutta et suhteeseen.
Ne miehet joita pystyisit sitouttamaan, eivät kiinnosta sinua koska et pidä heitä riittävän komeina/sosiaalisina/karismaattisina/hauskoina/jne.
Ja tuossa tilanteessa pitäisi sitten varmaan tyytyä sellaiseen, jota ei pidä kiinnostavana? Kukaan, jolla on vähänkään tallella itsekunnoitusta, ei tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus:
Ja tuossa tilanteessa pitäisi sitten varmaan tyytyä sellaiseen, jota ei pidä kiinnostavana? Kukaan, jolla on vähänkään tallella itsekunnoitusta, ei tee niin.
Eiku kannattas kattoo peiliin ja miettiiä, että onko ne asiat oikeesti niin, mikä tekee kiinnostavuuden toisessa, niin ihan terveellä pohjalla.
Onko Tinder kuvat kuitenkin turhan optimistisia aloittajan nykyisen painoindeksin suhteen?
Asioita, johon voi kosahtaa:
- matalan statuksen ammatti/koulutus
- huono palkkataso
- hiekkaisuus
- ei ole sinut kehonsa kanssa
- epäseksuaalinen vaikutelma tai suhtautuu muuten luonnottomasti seksuaalisuuteen
- aloitteettomuus tai saamattomuus (ns. kivireki)
- jokin silmiinpistävän epämiellyttävä fyysinen piirre
- runsaat tatuoinnit
- vaikutelma, että monta ukkoa kierrossa
- päällepäin huono hygienia, esim. haisee pahalle tai hiukset likaiset.
- ylipaino
- alkoholin suurkulutus ja/tai tupakointi
Jos osui joku näistä kohdalle niin ne 9-10 alfaurokset voi unohtaa muuna kuin seksiseurana.
Niinhän se useimmiten menee, että ne sinua kiinnostavat eivät kiinnostu sinusta ja sitten päinvastoin.
Ehkä sinulta tosiaan puuttuu karsima, mutta niin puuttuu suurimmalta osalta naisista. Tästä syystä harrastan miehiä. Minulle ei riitä, että haarojen välissä on pari reikää jos muussa olemuksessa ei ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus:
Eiku kannattas kattoo peiliin ja miettiiä, että onko ne asiat oikeesti niin, mikä tekee kiinnostavuuden toisessa, niin ihan terveellä pohjalla.
Ei sitä oikein itse pysty valitsemaan kenestä kiinnostuu. Siihen ei oikein pysty tahdonvoimalla vaikuttamaan.
Minulla oli tuota samaa muutama vuosi sitten, kun olin sinkkuna... Ehkä minun otsassa luki oikeasti: "HALUAN MIEHEN, OLEN EPÄTOIVOINEN". Sitten, kun lopetin kaikki tinderit ym. ja ajattelin, että paljon parempi olla yksin ja henkisesti voin paremmin, niin jostain tuo minun ihana nykyinen mieheni tupsahti :) tapasin hänet ystävieni kautta.
Tuo sinkkuelämä on oikeasti aika raadollista ja henkisesti kuluttavaa, kun sinua kusetetaan ja joudut miettimään, että ulkonäössäsi on nyt oltava jotain vikaa ja luonteesi on kammottava ym.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat saalistaa.
Älä ole heti valmiina parisuhteeseen.
Kokemuksesta puhun. Minäkin vedän miehiä puoleeni ja poikkeuksetta, jos päästän jonkun mielenkiintoisen sopivasti iholle ja herätän saalistusvietin ja ylläpidän sitä.
Niin se vaan toimii.
Joistain tarinoista on tullut suhde, joihinkin sitten menetän kiinnostukseni. Viihdyn myös itsekseni. Miehen olen saanut aina kun sellaista kaipaan.
Ihan normi ulkonäöllä ja ikää 55v.
No höpö höpö. Ehkä jotkut jännärit haluavat metsästää, mutta ihan tavalliset ihanat ja itsensä kanssa sinut olevat miehet haluavat mukavan naisen ystäväksi. Eivät miehet halua omia kaverritaankaan metsästää, vaan ihan juttelemalla he löytävät kaverinsakin, ei missään tapauksessa metsästyksen kautta. Tuollainen metsästäminen on niin vanhanaikainen juttu, mutta ehkä tosiaan jotkut +50 vuotiaat sitä vielä harrastavat.
Miehet haluavat ystävällisen naisen, mukavan, omaa silmää miellyttävän, aidon ja järkevän ihmisen. Ihmisen, jolla on muutakin elämää kuin vain se mies, eli harrastukset, omat mielenkiinnon kohteet, työ, opiskelu ja kaikki ovat kunnossa. Harva mies haluaa pelastaa ketään ja toimia jatkuvana tsemppaajana ja hoivaajana, se on raskasta ja siitä ei edes välttämättä tulee hyvää lopputulosta.
Kun ihminen on sinut itsensä kanssa, niin hänen kanssaan on helppo olla. Siihen kun yhdistää vielä mielenkiinnon ympäröivää elämää kohtaan, niin paketti on täydellinen.
Tätä ketjua kun luen niin minulle herää heti kysymys että miksi naisille parisuhde on niin tärkeä asia elämässä... miksi siis naiset ei osaa/halua elää sinkkuna?
Toinen asia mikä mimua ihmetyttää on se että miksi naisten on niin vaikea harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Pitää ensin jutella ja tutustua toiseen pitkät tovit ennen kuin nainen voi harrastaa seksiä... miksi?
Naisten pitäisi oppia elämään yksin sekä harrastaa rohkeasti seksiä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap katosi, silti provo jatkaa elämää.
En usko ap olevan provo. Haluat vain mitätöidä "olkinukella" toisen ajatukset jos ne eivät mahdu suppeaan maailmankuvaasi.
Keski-ikäinen naimisissa oleva mamma neuvoo myös täsmälleen samaa. Tinderit ja baarit siis hevonkuuseen kokonaan ja elävään elämään! Katse kohti ihmisten silmiä, ryhti suoraksi ja hymyä silmiin, niin jo alkaa tapahtua.