Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluakaan naimisiin, vaikka haluan olla puolisoni kanssa

Vierailija
27.08.2019 |

Olen aikaisemmin halunnut naimisiin ja joskus jopa halunnut sellaiset isot hääjuhlat, sukulaiset ja ystävät ja koko setti. Nyt minulla on kuitenkin mieli muuttunut. En haluaisi naimisiin. Haluaisin olla yhdessä mutta en halua olla naimisissa. Puolisoni on tätä ihmetellyt ja suuttunutkin. Pitäisikö mennä naimisiin kuitenkin kun ollaan jo kihloissakin ja aiemmin olen halunnut ja näin sanonut puolisollekin aikoinaan? Oon ihan tosissani siis. Ei kai se naimisissa oleminen mitään haittaakaan kai? Jos on avioehto. Mitään megajuhlia en kyllä halua järjestää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän omituista, että mieli noin muuttuu. Miksi muutit mielesi? Se on ehkä se oleellisin. Jos mieheni yhtäkkiä pyörtäisi puheitaan, ettei haluakaan naimisiin kanssani aiemmista keskusteluista poiketen, totta kai ottaisin itseeni. Eihän siinä ole muuta syytä kuin että ei tahdo juuri minun kanssani naimisiin.

Vierailija
2/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi naimisiin mennä. Avioliitto pilaa parisuhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän omituista, että mieli noin muuttuu. Miksi muutit mielesi? Se on ehkä se oleellisin. Jos mieheni yhtäkkiä pyörtäisi puheitaan, ettei haluakaan naimisiin kanssani aiemmista keskusteluista poiketen, totta kai ottaisin itseeni. Eihän siinä ole muuta syytä kuin että ei tahdo juuri minun kanssani naimisiin.

Samaa mieltä. Näitä tarinoita on lukuisia, kun ei tahdota naimisiin, mutta sitten toisen ihmisen kanssa haluaakin heti naimisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän