Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?

Vierailija
26.08.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (2061)

Vierailija
2041/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan riisipiirakoita, joissa oli jotain eltaantuneen makua. Vaikutti siltä, että niiden pussi oli ollut auki jääkaapissa ja ne oli imeneet sieltä makuja. En uskaltanut katsoa, oliko ne homeessa. 

Oliko irtomyynnistä? Me ollaan joskus ostettu vahingossa sellaisia piiroita, jotka oli voideltu margariinilla. Aivan hirvittävä makuelämys. Täytyy sanoa, että onneksi tuo leipomo meni konkurssiin, ei toimita enää pyhäinhäväiatyksiään edes lähikauppoihin.

Vierailija
2042/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vegepaskaa jonkun muka tärkeän yhteistyökumppanin tilaisuudessa entisessä työpaikassa. Luulin liharuoaksi, mutta olikin joten helvetin tofua seassa 🤮 Osan moskasta sain onneksi tungettua servetteihin käärittynä pöydän alla olleisiin metalliputkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi miten vulgaaria ja junttimaista niin tilaan pihvini- silloin harvoin kun niitä syön- medium ++

tai läpikypsänä. Ällöttää raaka liha, samoin raaka kala joten ei sushia minulle.

Vierailija
2044/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran rapujuhlissa, vaikka kerroin etten pidä ravuista ja haluan vain muita lisukkeita, minua painostettiin ja maaniteltiin syömään rapuja. Lopulta vittuunnuin tähän, ja muutaman snapsin juotuani yritin väkisin syödä, sehän päättyi siihen, että oksensin pöydälle. Sitten ei kukaan enää yrittänyt urputtaa yhtään mitään, siitäs saivat niin, että tuntui! t: mies 62 vee

Vierailija
2045/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fernet branca digestiivi.  Kollega tykkää siitä ja tarjosi illanistujaisissa. Aivan hirveää, kitkerän katkeraa myrkkyä. Kiskoin alas kohteliaisuudesta. Onneksi ei tarjonnut lisää. Sanomatta selvää että en ole juonut sen jälkeen. Onneksi työkaveri jäi eläkkeelle. 

Vierailija
2046/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanta maitoa, joka oli ihan klimpeissä. Vanha sukulainen tarjosi ruoan ja juomana oli maito. En kehdannut sanoa, että maito oli hapanta. Join sen yhdellä kerralla bäkisin ja olin oksentaa. Toisessa kyläpaikassa keitettiin niin laihaa kahvia, että se olisi ollut teeksikin laihaa. Juotava oli sekin.

Vierailija
2047/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin kerran Filippiineillä ottamaan jonkun keitetyn munan. Luulin kananmunaksi, mutta ei ollut, maku oli hirveä ja haju myös. Piilotin taskuun yhden varovaisen näykkäisyn jälkeen ja heitin myöhemmin pois. En vieläkään tiedä mitä se oli.

Se oli se puoliksi kehittynyt 😶

Vierailija
2048/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitsat / pizzat. Niitä tarjotaan joka puolella "herkkuna", mutta sehän on vain köyhien leipää, joka on ohuesti sivelty tomaattimössöllä ja päälle laitettu pari nokaretta jotain "mukatäytettä". Yököttävää. Kuka haluaa syödä ruuaksi käytännössä pelkkää valkoista leipää, suolaa ja juustoa? Hyi helv.

Vierailija
2049/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaverin äidin synttärikakun tähteitä tarjottiin muutaman päivän päästä, jokaisen viinirypäleen alla kermavaahto oli homehtunut. Olin ainut syöjä...en ilennyt sanoa asiasta vaan purematta nielin..en ottanut lisää vaikka kaveri suutahti..

Vierailija
2050/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian matkalla Parmankinkku ja maito vasikan liha. Varsinkin kun nähtiin sen vasikan kasvu olosuhteet. Puulaatikossa ulkona pakkasessa ruuaksi pelkkää maitoa

Eikö vasikan kuulukin saada pelkkää maitoa nuorena?

Puhelin kettuilee ja muuttaa sanoja. Kyseessä oli siis maitovasikan liha. Se eläin ei saa elinaikanaan muuta suuhunsa kuin maitoa. Ja se ei ole nimestään huolimatta enää vasikka vaan lähes lisääntymisikäinen. 8-9kk vanha. Ihmisillä suhteutettuna 13-15 vuotias. Niiden suolisto on kehittymätön ja koko elukka kärsii tiettyjen ravinteiden ja märehtimisen puuttumisesta. Normaalisti syö heinää jo 1 kk ikäisenä 

Vierailija
2051/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitsat / pizzat. Niitä tarjotaan joka puolella "herkkuna", mutta sehän on vain köyhien leipää, joka on ohuesti sivelty tomaattimössöllä ja päälle laitettu pari nokaretta jotain "mukatäytettä". Yököttävää. Kuka haluaa syödä ruuaksi käytännössä pelkkää valkoista leipää, suolaa ja juustoa? Hyi helv.

Aattelepas, yksi maailman tunnetuimmista ruoista on indonesialainen Nasi Goreng. Se on siellä taatusti köyhienkin ruokaa ja oikeasti se on vain riisipyttipannu. Eli äläpä vänise yhtään totaalisessa ymmärtämättömyydessäsi.

Vierailija
2052/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian matkalla Parmankinkku ja maito vasikan liha. Varsinkin kun nähtiin sen vasikan kasvu olosuhteet. Puulaatikossa ulkona pakkasessa ruuaksi pelkkää maitoa

Eikö vasikan kuulukin saada pelkkää maitoa nuorena?

Puhelin kettuilee ja muuttaa sanoja. Kyseessä oli siis maitovasikan liha. Se eläin ei saa elinaikanaan muuta suuhunsa kuin maitoa. Ja se ei ole nimestään huolimatta enää vasikka vaan lähes lisääntymisikäinen. 8-9kk vanha. Ihmisillä suhteutettuna 13-15 vuotias. Niiden suolisto on kehittymätön ja koko elukka kärsii tiettyjen ravinteiden ja märehtimisen puuttumisesta. Normaalisti syö heinää jo 1 kk ikäisenä 

Sen ennakoivan tekstinsyötön saa pois asetuksista. Sen jälkeen virheet ovat omiasi, eikä tarvitse syytellä ennakoivaa syyttä suotta niin kuin nyt. 

Vierailija
2053/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipolttoista kolalla. Muistan maun edelleen ja tulee oksennus jo muistamisesta.  Aikaan 45v.

Vierailija
2054/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran ihan kohteliaisuuttani syömään savustettua ankeriasta. Hollantilainen tuttavani hehkutti, että miten upea herkku se on siellä hänen kotimaassaan. Mietin kyllä, että kostan ja annan mämmiä vaihtariksi  :-D

Vierailija
2055/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut... Ym nilviaiset. 

Ei vaan kykene syömään 

Vierailija
2056/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran rapujuhlissa, vaikka kerroin etten pidä ravuista ja haluan vain muita lisukkeita, minua painostettiin ja maaniteltiin syömään rapuja. Lopulta vittuunnuin tähän, ja muutaman snapsin juotuani yritin väkisin syödä, sehän päättyi siihen, että oksensin pöydälle. Sitten ei kukaan enää yrittänyt urputtaa yhtään mitään, siitäs saivat niin, että tuntui! t: mies 62 vee

Ravut on tosi hyviä! Mutta sulle varmaan kerrottiin liian myöhään, että se p*skasuoli otetaan pois ennen syömistä :-DDD

Vierailija
2057/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljavelli. Voi yök. Silloin anoppini tarjosi sitä. Olin 18 v. 

Vierailija
2058/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljavelli. Voi yök. Silloin anoppini tarjosi sitä. Olin 18 v. 

Olen joskus tehnyt tuota reseptin mukaan, tapahtui joskus 40 vuotta sitten. Päädyin tulokseen, että ei kiitos ikinä, ei itse tehtynä eikä tarjottunakaan:)

Vierailija
2059/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kykene syömään 

No katkikset nyt vielä menee, mutta sammakot ja muut iljettävät nilviäiset. Hyi helvetti.

Vierailija
2060/2061 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kykene syömään 

No katkikset nyt vielä menee, mutta sammakot ja muut iljettävät nilviäiset. Hyi helvetti.

Juu ja etanat, erityisesti kun näihin vielä snobit lisäävät valkosipulia. Oksennus nousee suuhun ajatuksestakin.

Ja eikös nämä paskaperseet ole vielä jotain kallista eliitin eliittiherkkua?