Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon lapsellinen reaktio isyystestiin

Vierailija
26.08.2019 |

Saimme hiljattain esikoisemme. Minä pyysin isyystestiä johon hän suostui ilman sen suurempaa vastustelua, melodramaattisesti vain totesi tyyliin "mieti nyt mitä oikeasti pyydät multa" tms.. Noh. Testien tulokset tulivat takaisin. Avasin ne töissä ja kotiin tullessa kerroin, että tulokset olivat tulleet ja minä olin isä. Ajattelin tämän olevan iloinen asia, mutta samantien kun jaoin tuon tiedon, hän alkoi dramaattisin elkein pakkaamaan vaatteitaan. Kysyin mitä hittoa hän tekee, johon vastasi että muuttaa vanhempiensa luo. Mitä vit*ua? Ei kai hän voi olla tosissaan? Mitä teen? Rakastan häntä minun oli vain oltava varma totuudesta, olen luonteeltani sellainen.

M33

Kommentit (538)

Vierailija
41/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi käyttäytynyt kuvatulla tavalla, niin olisin pakannut laukkuni minäkin. Tosin jo testivaiheessa, ennen tuloksia. Testi on toki ihan sallittua tehdä, ei siinä mitään, mutta parisuhde olisi ohi. Jos ei luota, niin ei luota. Ilman luottamusta ei ole mitään. Ja korostan, että sinänsä testi on ok ja jos sen haluaa niin fine. Mutta mä en parisuhdetta jatkaisi, mutta tässähän ei ollutkaan kyse siitä, että mies olisi halunnut jatkaa suhdetta, hän vaan halusi varmistaa isyytensä. Eli selvittää, onko puoliso pettänyt. Jättäisin siis myös jos mies stalkkaisi puhelimen tai tekisi jotain muuta selvittääkseen, että olenko uskoton. En ole.

Sokeasti naisen sanaan luottaminen vuonna 2019 on täyttä idiotismia. Ainoastaan hullu tekee 18 vuoden elatussitoumuksen täysin toisen sanaan perustuen.

Vierailija
42/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, joko taas oli isyystestitrollin aika. Eihän edellisestä ole vielä kauaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua loukkaisi ajatus, että mies pitäisi edes mahdollisena sitä, että ei ole isä. Sekin vielä, että kertoo tulokset naiselle, antaa jotenkin ymmärtää että tämä oli jonkinlainen the uutinen miehelle. Että varmasti nainen kokee asian jonkinlaisena epäluottamuslauseena.

Vierailija
44/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi käyttäytynyt kuvatulla tavalla, niin olisin pakannut laukkuni minäkin. Tosin jo testivaiheessa, ennen tuloksia. Testi on toki ihan sallittua tehdä, ei siinä mitään, mutta parisuhde olisi ohi. Jos ei luota, niin ei luota. Ilman luottamusta ei ole mitään. Ja korostan, että sinänsä testi on ok ja jos sen haluaa niin fine. Mutta mä en parisuhdetta jatkaisi, mutta tässähän ei ollutkaan kyse siitä, että mies olisi halunnut jatkaa suhdetta, hän vaan halusi varmistaa isyytensä. Eli selvittää, onko puoliso pettänyt. Jättäisin siis myös jos mies stalkkaisi puhelimen tai tekisi jotain muuta selvittääkseen, että olenko uskoton. En ole.

Sokeasti naisen sanaan luottaminen vuonna 2019 on täyttä idiotismia. Ainoastaan hullu tekee 18 vuoden elatussitoumuksen täysin toisen sanaan perustuen.

Eikä miehen sanaan voi luottaa, jos hän kieltää olevansa naapurin yh:n lapsen isä. Isyys pitää testata, että nainen saa varmuuden.

Vierailija
45/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa väitellä jostain täysin keksitystä jutusta?

Vierailija
46/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tälläiseen suhteeseen edes tehdään lapsia, jos luottamusta ja kunnioitusta ei ole.

Ja entä ap. kiintymyssuhde vauvaan, jo raskauden ja ensimmäisen kuukausien aikana, kun hän kyseenalaistaa oman isyytensä. Tuossa tilanteessa mitäån kiintymyssuhdetta lapseen ei synny, kun takaovi on auki. Sääli lasta, millaiselle isälle hän on syntynyt.

Vierailija
47/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä näe yhdestäkään lapsesta tai aikuisesta kenen jälkeläinen on kyseessä?

Vierailija
48/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa vaatia isyystestiä ilman mitään syytä niin todellakin parisuhteen jatkumisen edellytys on kuukausittaiset sukupuolitautitestit MIEHELLE. Onhan se nyt ihan selvää mistä tuollainen epäily on peräisin.

Vierailija
49/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas näitä hulluja sitten paljon Suomen maassakin. Isyyden testaaminen on kuitenkin aika marginaalinen ilmiö.

Vierailija
50/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tunnistaa tavalliseksi ulitrollaukseksi siitäkin, että aloittajalla ei itsellään ole mitään sanottavaa aiheesta. Uli keksii tarinan, muttei yleensä enää viitsi kommentoida sitä mitenkään. 

Voi kyllä hän viitsii. Odota hetki niin ketjuun lehahtaa "muita miehiä" vaahtoamaan asiasta, kertomaan miten itse tai joku kaveri tuli petetyksi, miten naapurin kerttu paneskelee ympäriinsä ja miesrukka ei tajua mitään, miten "tilastojenkin mukaan" jokaisessa koululuokassa on vähintään viisi lasta joiden isäksi merkitty mies ei ole biologinen isä...

Sitä odotellessa.

Vierailija
51/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa väitellä jostain täysin keksitystä jutusta?

Mitä muita juttuja tällä palstalla muka edes on?

Vierailija
52/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa siitä vetää herneitä nenään jos joku haluaa isyystestin tehdä. Siihen ehkä kannattaisi suhtautua vaan ruriinitoimenpiteenä vaikka itse tietäisikin kuka on isä.

Sen sijaan suhtautuminen tulokseen iloisena yllätyksenä on aika pstä.

Jos joku on mielenvikainen eikä pysty edes kumppaninsa luottamaan niin tällaisen kanssa ei voi olla parisuhteessa. Mihin tässä epäilyssä ja syyttömyyden todistelussa vedetään raja? Parisuhde perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole , ei ole suhdettakaan. Sitä paitsi rutiinitestaamisessa on sekin ongelma, että jos todetaan, että tämä tyyppi ei ole isä , niin millä menetelmällä systeemi etsii sen lapsen isän? Perustetaan maailmanlaajuinen miesten dna-tietopankki, josta isä mätchätään? Siinäpä sitten joka tyyppi saa elää pelko persiissä , että koska sieltä jokin kännipanon tai yhdenyön suhteen miksi tarvitsee elättäjän. Isyydestä et voi kiemurrella eroon.

Vierailija
53/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sinun mielestä sijais- ja adoptiovanhemmat ovat hulluja kun sitoutuvat lapseen? Tai puolison aikaisemmista suhteista syntyneet lapsiin? Ei noin vihamielisen kanssa pitäisi edes tehdä lapsia, se on jokaisen lapset etu ja oikeus.

Vierailija
54/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa siitä vetää herneitä nenään jos joku haluaa isyystestin tehdä. Siihen ehkä kannattaisi suhtautua vaan ruriinitoimenpiteenä vaikka itse tietäisikin kuka on isä.

Sen sijaan suhtautuminen tulokseen iloisena yllätyksenä on aika pstä.

Jos joku on mielenvikainen eikä pysty edes kumppaninsa luottamaan niin tällaisen kanssa ei voi olla parisuhteessa. Mihin tässä epäilyssä ja syyttömyyden todistelussa vedetään raja? Parisuhde perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole , ei ole suhdettakaan. Sitä paitsi rutiinitestaamisessa on sekin ongelma, että jos todetaan, että tämä tyyppi ei ole isä , niin millä menetelmällä systeemi etsii sen lapsen isän? Perustetaan maailmanlaajuinen miesten dna-tietopankki, josta isä mätchätään? Siinäpä sitten joka tyyppi saa elää pelko persiissä , että koska sieltä jokin kännipanon tai yhdenyön suhteen miksi tarvitsee elättäjän. Isyydestä et voi kiemurrella eroon.

No tämähän on näiden koskaan naista saamattomien palstamiesten märkä päiväuni.

Vierailija
55/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa ollessa yritin lasta vaimoni kanssa. Minulla ei ollut mitään syytä epäillä häntä. Onneksi vaimoni ei voinut saada lasta koska kesken yrittämisen jäi kiinni suhteesta jossa ei käyttänyt ehkäisyä paitsi jälkiehkäisyä.

Ja nyt olen eronnut ja lapseton. Mutta kyllä haluaisin Isyystesti tulevaisuudessa jos onni käy ja löytäisin puolison joka haluaisi vielä lapsen. En epäile mahdollista tulevaa kumppania pettämisestä mutta silti haluan varmistua isyydestä. Varsinkin nykyaikana kun avioliitot päätyvät useimmiten eroon.

Vierailija
56/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa ollessa yritin lasta vaimoni kanssa. Minulla ei ollut mitään syytä epäillä häntä. Onneksi vaimoni ei voinut saada lasta koska kesken yrittämisen jäi kiinni suhteesta jossa ei käyttänyt ehkäisyä paitsi jälkiehkäisyä.

Ja nyt olen eronnut ja lapseton. Mutta kyllä haluaisin Isyystesti tulevaisuudessa jos onni käy ja löytäisin puolison joka haluaisi vielä lapsen. En epäile mahdollista tulevaa kumppania pettämisestä mutta silti haluan varmistua isyydestä. Varsinkin nykyaikana kun avioliitot päätyvät useimmiten eroon.

"En epäile pettämisestä mutta silti en usko olevani lapsemme isä." Missä logiikka? Ajattelitko, että neitseellinen sikiäminen ei olekaan vain neitsyt Marian yksinoikeus?

Vierailija
57/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, MITEN voit tietää vaimon syrjähypyn ehkäisyasiat noin tarkkaan? Puristitko tiedon hänestä peukaloruuvilla?

Joku järki näihin trollauksiin nyt hei jätkät.

Vierailija
58/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tällaisen epäilijä kanssa on mahdoton. Jos henkilöllä on koko ajan oletus pettämisestä päällä niin koko suhteessa ei ole mitään järkeä. Sinä voit vaatia isyystestiä, mutta kenenkään ei ole pakko kanssasi suhteeseen ryhtyä, puhumattakaan lisääntymisestä kanssasi.

Vierailija
59/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eletään parisuhteessa, niin kyllä lapselle on parempi, että hän elää rakastavaisten ihmisten ympäröimänä ja vanhemmat eroavat, jos isä kyseenalaistaa omaa isyytensä ja haluaa testit, sillä epäilyksen siemen on kylvetty, sillä mikään dna-testi ei ole 100% ja epäluottamus jatkuu suhteessa edelleen. Ja se ei tee lapselle hyvää.

Miksi ap. edes suostui isäksi, eikä huolehtunut ehkäisystä tai käynyt sterilisaatiossa.

Vierailija
60/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, MITEN voit tietää vaimon syrjähypyn ehkäisyasiat noin tarkkaan? Puristitko tiedon hänestä peukaloruuvilla?

Joku järki näihin trollauksiin nyt hei jätkät.

Ei trolli eikä tarvinnut ruuvi penkkiä. Todella pitkän parisuhteen palastus yritys oli ja ex-puoliso kertoi "kaiken".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä