miten ihmeessä tän vauvakuumeen saa pois päältä?
meille ei todellakaan ole tulossa uutta lasta muutamaan vuoteen (esikoinen vuoden vanha), se ei olisi taloudellisesti eikä kenenkään jaksamisen kannalta järkevää.
ja minä bongailen kirpparilta kivoja pikkuvauvan vaatteita, suunnittelen nimiä ja vaipparatkaisuja.. suunnittelen nukkumis- kuljetus- ym. järjestelyjä ja _kaipaan_ pikkuista vauvaa.
nautin tietty hulluna tämän nykyisenkin " vauvan" seurasta ja ilolla seuraan kasvamistaan sekä uusia jekkuja yms.
mutta oikeesti! millä hiton konstilla saan järkeä päähän ja tän kauhean kaipuun päästä pois?
Kommentit (6)
Laitappas kuule herätyskello soimaan öisin 1-2 tunnin välein ja jos jaksat tätä rataa kuukauden, niin ei muuta kuin uutta pökköä pesään.
Olin tossa jo kaikki vauvan vaatteet jo heittämäs pois mut sit tuli sellanen olo et jos tuliski se kolmas vielä joskus ni sit harmittais kun näitä ei olis enää. Jos olisin vanha niin asiaa ei tarttis miettiä, mutku ikääkin on vasta alle 30v., joten kyl vähän pelottaa. Taloudellista tilannetta mietittäessä ei ehkä edes kannattais miettiä. Ehkä tää on tätä naisena olemista, mitä lie.
Meno on sitä luokkaa, että muutaman tunnin kun tässä istuisit kahveekupin kanssa ja katselisit sivusta....olisi vauvan kaipuu hetkeksi pois mielestä!
Ymmärrän tunteesi erittäin hyvin. Koeta kuitenkin keskittyä nauttimaan siitä jo olevasta vauvasta. Kokemusken SYVÄLLÄ rintaäänellä: tulet kaipaamaan tätä, kahdenkeskeistä aikaa esikoisesi kanssa, kun teillä on toinen lapsi. Tämä hetki sinulla nyt on ainutlaatuista, jota et koskaan enää tule saamaan takaisin.
Minulla on myös kova vauvakuume ja ollut jo pari vuotta. Lapsia ei ole, eikä pystytä saamaankaan, ainakaan toistaiseksi. Siltikin haaveilen vauvasta ja ihan kuin ap:kin, katselen kirppareilla vauvan vaatteita, mietin vaippailua, katselen vaunuja ja joskus jopa ostan kirpparilta jonkun vauvanvaatteen. Ei se kuumeilu tästä ainakaan pääse loppumaan, mutta kun en voi sille mitään... Aika ankeaa, kun ei voi oikeasti valmistautua vauvan tuloon ja kun ei ole yhtään lasta vielä, ei voi suunnata lapsenkaipuuta siihenkään suuntaan. Ap:lle vihje, mieti 1-vuotiaasi vaatteita, varusteita ja muita häneen liittyviä juttuja ja suuntaa energiaasi häneen!
muutaman päivän ikäisenä nukkui ekan kokonaisen yönsä ja siitä eteenpäin käytännössä aina. ekat rikkonaiset yöt tuli vasta siinä 8kk:n kohdalla.
ja muutenkin koko homma on mennyt aika sulavasti ilman ihmeempää ongelmaa. ..varmana muuten se seuraava oiskin ihan uskomattoman kärttyinen koliikki-vauva.. ..huu..
ap
Meille vauva tosin saisi tullakkin, mutta ei vain ole näkynyt. Nyt olen 1v5kk ollut tämän kourissa ja joka kuukausi pettynyt:(!