Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äidin reaktio kihlaukseemme

Vierailija
26.08.2019 |

Olemme hieman alle kolmikymppinen pariskunta. Menimme kihloihin vähän aikaa sitten ja matkustimme miehen äidille kylään kertoaksemme asiasta. Kun onnellisina kerroimme uutisen, anoppi meni hetkeksi täysin hiljaiseksi. Hetken päästä hän sanoi: "oletteko nyt ihan varmoja? Olen aika skeptinen tämän suhteen". Mies sanoi äidilleen että etkö siis onnittele ja eikö äiti ymmärrä miltä tuollainen reaktio tuntuu meistä. Anoppi vain sanoi että emme saisi järkyttää noin.
Täytyy sanoa, että olen hieman loukkaantunut tästä reaktiosta. Varsinkin kun tähän mennessä minulla on ollut tunne että olen pidetty miniä ja olemme tulleet hyvin toimeen. Olenko vain turhan herkkä, vai mitä te muut olisitte tuollaisesta reaktiosta tykänneet?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut anopit vihaa miniää ihan periaatteesta, vaikka miniä olisi äiti Teresa. Anopin omista traumoista ja omasta luonteesta kyse, harmillisesti yleensä vaan syytellään sitä miniää. Että oma syy mitäs oot vaikea.

Mull on täysi horror anoppi ja moni syyttänyt minua että olet varmaan hankala miniä. No en ole, ja kaksi aiempaa anoppikokelasta oli ihania ja tultiin loistavasti juttuun. Silsi järkytys olikon suuri kun nyt tuli luonnevikianen hullu. Ja vasta nyt tajuaa että hirveä anoppi on yksi tekijö koko paketissa, eli vaikl on ihana mies niin anopin takia alkaa tuntua siltä että en jaksa tätä.

Asuuko anoppi siis teillä? Vai miten hän pystyy vaikuttamaan teidän parisuhteeseenne, jos häntä ei tarvitse koskaan edes nähdä? 

Mies ei myöskään ehkä ole niin ihana, koska ei osaa pitää äitiään asioistaan erossa.

Vierailija
22/22 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minäkään erityisesti tykkää miniäkandidaatistani mutta olisin silti sanonut tuon kahden kesken pojalleni.

Aika tahditon lausahdus anopiltasi mutta oli ilmeisesti niin järkyttynyt, että pääsi lipsahtamaan.

Ei se niin hauskaa ja helppoa aina ole kun oma lapsi tuo näytille kaikenlaista vipeltäjää. Osasta näkee heti otallaankin, että ei tuota ainakaan kannata ottaa ja jotkut on sitten vähän parempia. Vanhemmat usein kuitenkin toivovat, että lapsi löytäisi mahdollisimman hyvän puolison. Monelta eri näkökannalta katsottuna.

Tiedän kyllä, että itselleen poika sitä puolisoa valitsee, minun ei tarvitse sietää sitä kuin satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi