Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilettekö joskus paenneenne murhaajalta? Tai ainakin tavanneenne jonkun sitä suunnittelevan?

Vierailija
25.08.2019 |

Kertokaa uhkaavia kokemuksia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Tiinan vaiheet -Henna? Ja etsit uusia käänteitä mielikuvitus-blogiisi?

Vierailija
2/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa draamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran sellaista unta, jossa aluksi miellyttävän oloinen mies alkoi saamaan täysin uusia piirteitä. Alkuun hän auttoi minua kantamaan kauppatavarat kotiini, sen jälkeen tiedusteli asunko yksin ja pitäisikö minun mennä tänään johonkin. Tämän jälkeen ahdistuin ja yritin pyytää häntä lähtemään, mutta mies hyökkäsikin minun suuntaan ja yritti kuristaa. Huusin hemmetisti ja pystyin pakenemaan rappuun. Naapurit tulivat auttamaan, mutta kukaan ei uskonut, sillä mies osasi olla niin vakuuttava. Sitten heräsin.

Vierailija
4/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haluaisimme jakaa kokemuksemme sinun viihdykkeeksesi, vaikka niitä olisikin. Kato vaikka joku leffa tai lue dekkari.

Vierailija
5/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena poikana ranskassa ja viereisen vaunun mies näytti puukkoa minulle ja huusi jotain mitä en kuullut. Seuraavalla pysäkillä mies nousi seisomaan katsoen minua puukko kädessä. Juoksin äkkiä aseman portaat ylös ja pari kilometriä kotiin asti. Olin ainoa vaunussani kuten tuo mies omassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän