Jätän sittenkin vauvan ja äidin?
Olen niin kyllästynyt, kyllästynyt. Alunperin romanttinen ja kaunis vaimoni on lapsen odotuksen myötä muuttunut väsyneeksi, nalkuttavaksi, itsekeskeiseksi ja mitä arkipäiväistä arkipäiväisemmäksi olennoksi. Onko meillä muka jotain yhteistä enää? Missä seikkailut, intohimo, unelmat, pako arjesta vain kahdestaan, juoksu rantahietikolla kohti auringonnousua, kasteen helmet ihollasi ... Luulen, että aika alkaa olla kypsä nyt. Lähden etsimään niitä ja kadonnutta nuoruuttani ja unelmaani uudestaan. Kyllä se löytyy, löytyy se, uskothan. Maailma on kaunis ja yllätyksiä, mahdollisuuksia ja seikkailuja täynnä sille joka uskaltaa. Herkkäkin mies voi ja saa uskaltaa.
Kommentit (13)
Kuulostaa novellilta. Koita paremmin.
No eikun toimeksi ja painut rannalle kirmaamaan!! Vaimosi (tuleva ex-vaimo) pääsee yhdestä pälkähästä, kun sinä jahtaat kimaltelevia pisaroita auringonsuutelemalta iholta. Ah, niin ihanaa...! Muistanpa kun...
No, jos et osaa olla aikuisiksi, niin eipä siihen kannata jäädä haikailemaan. Nuoremmaksi et kyllä muutu muuallakaan.
Itkettävän huono. Miksi ihmiset on tämmöisiä?
Anna mennä, vaimo ja lapsi pääsevät epäpätevästä miehestä ja isästä eroon.
Mutta muista, että sitten kun vaimo ja lapsi ovat rakentaneet elämän uusiksi, et ala vinkua itseäsi siihen enää mukaan.
Kuulostat kyllä keski-ikäiseltä naiselta, joka on lukenut jotain halpaa romaania.
Pöh!
Ole mies ja kanna vastuusi. Muu on haihattelua ja tuulen tavoittelua.
Mäkin haaveilin joskus tuommoisesta. Nuoruuden hömpötyksiä,joista 80% on nähty jossain leffassa
Sen kun jätät. Jos jäät niin alennut vaan lapsen tasolle ja vaimosi sekä vaavi kärsii siitä.
Harmittaa että itse elän yhdessä lasteni isän kanssa taloudellisista syistä. En haluaisi ja uskon että mieskin olisi paljon mieluummin jossain muualla. Nyt on kotona ja on laiska ja ärsyttävä, ei piittaa lapsista ja pelaa vaan cs. Ihan kuin 14 v murkkupentu, vaikka ikää yli tuplasti enemmän. Eroaisin heti jos uskaltaisin. Toivon joka ikinen päivä että mies lähtisi, silloin minun olisi vain pakko pärjätä.
Ai että kun tekisi mieli juosta rantahketikolla, jonkun upean maskuliinisen komistuksen kanssa romanttisesti auringon laskuun. mutta si nivel prakaa joten en pysty juoksemaan tai seisomaan. Lisäksi liitoskivut ja pissatkin saattaisi tulla housuun tärinästä. Biksutkin hiertää pukamia, energiat nollissa kun pitää olla dieetillä. Limakalvot on kuivat ja hormoneiden takia ajatus seksistä ällöttää, varsinkin oman miehen kanssa. Spontaanin teko mihin pystyn on kävellä iltalenkki eri reittiä kuin normaalisti. Kyllä miehelläni on rankkaa kun olen muuttunut tällaiseksi :D enää 2 kk ja sitten taas eri hormonimylläkkä..
Älkää nyt menkö tähän. Ihan älytön provo.
Minkä ikäinen vauva?