Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa sitoutua minuun jo aivan täysin lyhyen tuntemisen jälkeen. Kokemuksia?

Vierailija
25.08.2019 |

Minä oikeasti välitän jo miehestä paljon, olen häneen kiintynyt. Hän vaikuttaa aidolta ja tekee kaiken mitä lupaa mutta silti kaikki tuntuu niin absurdilta, enkä voi olla mietittämättä, että mitkä ovat oikeita ratkaisuja tulevaisuuden kannalta.
Pitäisikö vain antaa mennä vai oikeasti jo hidastaa.

Hän kertoo rakastavansa minua hyvin usein, tapaan pian lapset, on kertonut minusta jo kaikille lähipiirissään. Maksaa kaiken, hän aikoo pitää minusta huolen, haluaa naimisiin ja myöskin lapsen vaikka heti. Olemme olleet jo vaikka missä yhdessä ja tapaamme aina niin pian kun mahdollista.
Seksiä on paljon ja se on ihanaa.
Kaikki on jotenkin ihanaa mutta myös pelottavaa. Kaikesta juttelemme ja olemme sopivia toisillemme monella tavalla, huumori on samanlainen, kiinnostuksenkohteet hipovat läheltä ja luonteet natsaa.
Kuitenkin joudun usein miettimään, että mitä helvettiä olen tekemässä? Elämäni muuttuisi hyvin radikaalisti jos oikeasti aion nyt uskaltaa.
Puhun nyt muutamasta kuukaudesta, kaikki on vain mennyt nopeammin kun koskaan olisin uskaltanut odottaa. Tuntuu oudolta, hyvältä, pelottavalta, ristiriitaiselta. Kaikki tunneskaalat läpikäyn viikottain ja pää on pyörällä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melko paljon nuorempi kuin mies ja nätti? 

Vierailija
2/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille et pitää ottaa hitaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu - juokse!

Vierailija
4/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauti. Ja määrää sinä etenemisen tahti. Miehet sekoavat kun rakastuvat. Naisilla pysyy järki.

Minun neuvoni on, että etenette juuri siihen tahtiin kuin sinulle sopii. Mikä kiire teillä on? Ota rauhassa ja etenette siihen tahtiin kuin sinusta parhaimmalta tuntuu. Pakko ei ole mihinkään.

Vierailija
5/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin ja lapsi heti (pikainen sitouttaminen) soittaa tällä kokemuksella hälytyskelloja raivokkaasti. Monen muunkin pakoon päässeen kertomus löytyy "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjusta.

Vierailija
6/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin eksäni oli kauhean ahdistava tahdissaan. Oltiin seurusteltu muutama kuukausi, kun alkoi selittämään jotain yhteenmuutosta. Sanoi myös silloin rakastavansa, mikä ei sinänsä ole outoa, mutta kauheassa tahdissa kaikkea kun minä vasta yritin totutella uuteen tilanteeseen. Asuin isossa omistusasunnossa ja haistoin valitettavasti hyöty-yrityksen tässä yhteenmuuttohöpinässä. Eksällä ei ollut ylimääräistä rahaa ja hän tiesi perinnöstäni. Juu ja ei todellakaan muutettu yhteen.

Vierailija
7/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että katselet tilannetta n.vuoden verran ennenkuin sitoudut mihinkään. Siinä ajassa luulisi selviävän mikä on miehiään. Jos oikeasti välittää, niin jaksaa kyllä odottaa. Jos alkaa kiristää ja vaatia sitoutumista -juokse. Miksi teillä olisi kiire sitoutua?

Vierailija
8/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole todella varovainen.

Vierailija
9/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin sitoudut millään tasolla, ota selvää, miten hän suhtautuu sinun omaan aikaasi, ja siihen, että vietät aikaasi ystäviesi kanssa ilman miestä. Jos tähän liittyy millään tavalla negatiivisia fiboja, valmistaudu juoksemaan.

Vierailija
10/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiirehdi.

Vierailija
11/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit antaa alussa kaiken ja niillä on kova kiire vakiintua, muuttaa yhteen, mennä kihloihin ja päästä naimisiin, ehkä tehdä lapsi. Mitä enemmän sinusta on hyötyä sen kovempi kiire koska kukaan ja varsinkaan narsisti ei jaksa näytellä kovin pitkään.

Vierailija
12/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin ja lapsi heti (pikainen sitouttaminen) soittaa tällä kokemuksella hälytyskelloja raivokkaasti. Monen muunkin pakoon päässeen kertomus löytyy "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjusta.

Kyllä allekirjoitan. Olin vastaavassa tilanteessa ja onneksi huomasin kuinka mies yritti jatkuvasti kontrolloida minua, oli myös hirvittävän mustasukkainen ja raivostui aivan silmittömästi koska hidastin etenemistahtia. Tämä mies oli valmis tekemään lapsia jo 2 kk tuttavuuden jälkeen, ei ollut edes eronnut  virallisesti edellisestä vaimostaan (ei kyllä minulle kertonut). Hyi, vieläkin käy vilunväreet kun ajattelen, onneksi lähdin lätkimään.

Vierailija
13/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niin kuin minä. Sitouduin nopeasti ja nyt olen hyvin mustasukkaisen miehen henkisenä orjana. Pidä läheiset välit ystäviisi ja sukulaisiisi. Ja rakasta itseäsi vaikka mitä tapahtuisi.

Vierailija
14/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että haluat kyllä jakaa loppuelämäsi hänen kanssaan, mutta olet valmis muuttamaan yhteen vasta ajan kanssa, aikaisintaan 1,5-2 vuoden kuluttua. Silloin "honeymoon"-vaihe alkaa olla ohi ja tunnette toisenne ihan oikeasti.

Pidä kiinni omista menoista, matkoista, ystävistä, harrastuksista. Pidä huolta, että sinulla on aina omaa rahaa, pidä kiinni työpaikastasi ja pyri etenemään. Säästä, sijoita, tee töitä niin paljon kuin on tarjolla.

Minusta miehen käytös suorastaan huutaa hälytysmerkkejä ja sinuna ottaisin jo monta askelta takapakkia.

Vierailija
16/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti otat ihan rauhassa. Parin vuoden päästä voit alkaa miettiä sitoutumisia, aikaisintaan. oikeasti, et tunne ko. miestä vielä ollenkaan. Miten hän reagoi vaikeuksiin esimerkiksi.

Kannattaa tutustua myös tarinoihin narsisteista.

Vierailija
17/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sitä jotenkin. Järjestä tyttöjen ilta. Jos miehesi ilmoittaa varanneensa samalle päivälle romanttisen getawayn Pariisissa tiedät juosta.

Vierailija
18/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinua arveluttaa nopea tahti, kannattaa ihan suoraan kertoa siitä miehelle. Puhukaa asia läpi. Mikäli olisitte molemmat samoilla linjoilla sitoutumisen suhteen, en näkisi nopeassakaan sellaisessa ongelmaa, mutta epäröinti kertoo aina jostain. Tahdin hidastaminen voisi olla ihan viisas ratkaisu.

Vierailija
19/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole kiire yhtään mihinkään. Noin lyhyen ajan perusteella et tunne miestä vielä lainkaan, vain sen millaisen kuvan hän haluaa itsestään antaa. Vuoden päästä alat tietää jo paremmin, millaista yhteiselämänne tulisi olemaan.

Vierailija
20/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä huono asia ole. Mutta ennenkuin teet isoja päätöksiä kuten lapsen hankkiminen, yhteisen asunnon ostaminen tai naimisiinmeno, kannattaa kuitenkin hiukan odotella ja katsoa millaiseksi yhteinen arki muodostuu.

Mä saattaisin kyllä suostua asumaan yhdessä tai menemään kihloihin, sillä nämä eivät ole mitään kovin peruuttamattomia muutoksia. Sen sijaan en menisi naimisiin tai hankkisi lasta lyhyen yhdessäolon jälkeen. Vasta arki näyttää millainen se toinen oikeasti on, suuri osa meistä haluaa aluksi yrittää tehdä vaikutusta ja näkee enemmän vaivaa toisen eteen kuin lopulta on valmis tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan