Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen rinta on suurempi

Vierailija
20.12.2024 |

Joo, tiedän että ei tuolla ole väliä, suurimmalla osalla on, mutta ärsyttää se silti. Äiti suositteli psykiatria eikä sairaanhoitajakaan suositellut lääkäriä ainakaan tässä vaiheessa. Mutta jos oikeasti haluaa leikkauksen, mitä maksaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans

Vierailija
2/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kun ei näy kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon suurempi?

Vierailija
4/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi? Mää voin tulla lohduttamaan. M. 50+

Vierailija
5/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täynnä maitoa?

Vierailija
7/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta pois vai toiseen lisää?

Tiesithän, että jos pystyt esimerkiksi toisen puolen tasaamaan jollain topatulla liivillä tai vastaavaa, etkä itse tuo asiaa esille, niin suurin osa miehistä ei ainakaan edes tuota koko eroa tajua ellei se oikeasti ole todella huomattava. Tämä on fakta.

Vierailija
9/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaava ja parikymppisenä tosissaan häiritsi ja harkitsin myös leikkausta toisen pienentämiseksi ja hintoja selvittelinkin (muistaakseni jotain 5000e luokkaa olisi silloin ollut). Nyt kolmikymppisenä parin lapsen jälkeen ovat "tasoittuneet" eikä ero ole enää ollenkaan häiritsevä.

Eli jos lapsia toiveissa, suosittelisin säästämään rahat ja katsomaan ainakin sen yli, miten muotoutuvat. Jos ei ja muutenkin ikää jo sen verran, että tuskin kokoero siitä enää muuttuu niin sitten vaan keräämään rahaa sukan varteen ja hintoja kyselemään.

Vierailija
10/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsen myötä tissit jääneet eri kokoisiksi ja nännitkin eri tasolla. Ihan sama, ei kiinnosta. Ennen raskautta olin tosi epävarma mun tisseistä, mut jotenkin imetyksen jälkeen en jaksa enää välittää.

Vierailija
11/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi suomalaisella naisella on vain yksi oikea rinta?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Siksi, että toinen on vasen.

Vierailija
12/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta pois vai toiseen lisää?

Tiesithän, että jos pystyt esimerkiksi toisen puolen tasaamaan jollain topatulla liivillä tai vastaavaa, etkä itse tuo asiaa esille, niin suurin osa miehistä ei ainakaan edes tuota koko eroa tajua ellei se oikeasti ole todella huomattava. Tämä on fakta.

Kerro mikä on sellainen tilanne missä me miehet voidaan se kertoa kun nähdään nainen alasti?

Ei voida jos ollaan intiimisti koska silloin tietenkin meidät heitetään pihalle. Samaten alastonmalli taide tunnilla ja lenkki seka saunassa.

Jos ollaan parisuhteessa ei enää kehata koska tiedetään että jos nainen ei tuo sitä itse esille niin hän kokee että hän ei kelpaa meille.

Vierailija
13/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirrolla saa paremman näköisiä kuin silikooneilla.

Vierailija
14/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis toinen on PIENEMPI

Vierailija
15/15 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, yleensä tissejä imetään yksi kerrallaan. Poikkeus on tietenkin kaksoset, mutta tuskin nekään valittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme