Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa sitoutua minuun jo aivan täysin lyhyen tuntemisen jälkeen. Kokemuksia?

Vierailija
25.08.2019 |

Minä oikeasti välitän jo miehestä paljon, olen häneen kiintynyt. Hän vaikuttaa aidolta ja tekee kaiken mitä lupaa mutta silti kaikki tuntuu niin absurdilta, enkä voi olla mietittämättä, että mitkä ovat oikeita ratkaisuja tulevaisuuden kannalta.
Pitäisikö vain antaa mennä vai oikeasti jo hidastaa.

Hän kertoo rakastavansa minua hyvin usein, tapaan pian lapset, on kertonut minusta jo kaikille lähipiirissään. Maksaa kaiken, hän aikoo pitää minusta huolen, haluaa naimisiin ja myöskin lapsen vaikka heti. Olemme olleet jo vaikka missä yhdessä ja tapaamme aina niin pian kun mahdollista.
Seksiä on paljon ja se on ihanaa.
Kaikki on jotenkin ihanaa mutta myös pelottavaa. Kaikesta juttelemme ja olemme sopivia toisillemme monella tavalla, huumori on samanlainen, kiinnostuksenkohteet hipovat läheltä ja luonteet natsaa.
Kuitenkin joudun usein miettimään, että mitä helvettiä olen tekemässä? Elämäni muuttuisi hyvin radikaalisti jos oikeasti aion nyt uskaltaa.
Puhun nyt muutamasta kuukaudesta, kaikki on vain mennyt nopeammin kun koskaan olisin uskaltanut odottaa. Tuntuu oudolta, hyvältä, pelottavalta, ristiriitaiselta. Kaikki tunneskaalat läpikäyn viikottain ja pää on pyörällä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä pelottaisi jos parin kuukauden tuntemisen jälkeen mies sanoisi rakastavansa minua. Silloinhan on vasta alkuhuuma menossa ja korkeintaan ihastuminen kyseessä. Rakkaus tulee vasta myöhemmin, kun tunnetaan toisemme paremmin.

Itse olen nyt reilun kuukauden tapaillut miestä ja olemme kyllä ihastuneita, mutta onneksi molemmilla järki päässä etenemisen suhteen eikä mistään rakkaudesta tai yhteisestä tulevaisuudesta ole puhuttu.

Vierailija
22/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies joka kertoi rakastavansa kahden päivän tuntemisen jälkeen (kyllä, oikeasti). Kolmen viikon jälkeen kosi ja muutettiin yhteen.

Puoli vuotta myöhemmin olin tilanteessa, missä mulla ei olisi saanut olla rahaa, töitä tai ystäviä. En saanut käyttää kaukosäädintä tai tietokonetta, sain säännöllisesti turpaani vaikken tehnyt mitään. Myös psykoottinen mustasukkaisuus oli koko ajan esillä.

Ei enää koskaan. Onneksi en mennyt naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Tapasin hyvin samanlaisen miehen ja otin riskin, mikä ei kannattanut. Mies osoittautui narsistiksi. Ole todella varovainen! Älä anna onnen tunteen sokaista sinua. Muista, että se tunne on usein sinun oma tarpeesi ja johon narsistinen ihminen osaa erittäin taitavasti vastata. Terveessä ihmissuhteessa, normaalien ihmisten kesken, asiat etenevät kummankin tahdissa ja tahdon /toiveen mukaisesti. Ota nyt aikalisä, muutama viikko, älä tapaa häntä sinä aikana ja mieti mitä itse tahdot. Jos ei kestä eroa tiedät myös siitä, että mies on riski.

Vierailija
24/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti!! Pidä hyvä ihminen varasi ettei käy niinkuin minulle. Kuulosti nimittäin ihan samalta kuin minun elämäni pari vuotta sitten. Ja nyt olen yksin lapsen kanssa taloudellisissa vaikeuksissa, jotka tämä mies aiheutti minulle. Joku kirjoittikin jo tuolla että "juokse" se on paras neuvo.

Vierailija
25/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit sitoutua, mutta ei kiireellä. Odota ensin, ettei pääsi ole enää pyörällä ja alkuhuuma on ohi. Vasta sen jälkeen kannattaa alkaa tekemään isompia muutoksia elämään. Kiire alussa viittaa valitettavasti usein siihen, että toinen haluaa saada toisen nopeasti hallintaansa ja valtaansa. Isojen ratkaisujen jälkeen ei ole helppoa lähteä enää pois, vaikka toisen todellinen, ikävä luonne paljastuu siinä vaiheessa.

Vierailija
26/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exnainen teki tuota samaa, ei ollu terve, tosin voin kuvitella että joku jolla ei ole kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta, voi olla innokas. Tämäkään ei ole joko tai, kuten täällä palstalla on monella tapana ajatella. Tosin eipä täällä älykäsaineskaan juhli.

Vierailija
27/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt narsistiksi luokittelisi suoralta kädeltä. Miehet taitaa herkästi salamarakastua. Aviomieheni alkoi laskeskella eläkeikiä tyyliin viidennillä treffeillä ja ilmoitti ettei halua ketään muuta naista ja tekee mun kanssa lapset. Teki mieli lähteä paniikissa litomaan mutta onneksi jäin. Täysin tasavertainen puoliso ja ihana osallistuva isä (sitten vuosien jälkeen, ikä antoi myöten odottaa), tyttöjen iltoja varten järkkää vapaata töistä jne.

Sivusta seurannut miehen kavereiden hurmantumisia. Onhan se hankalaa jos toinen tarvitsee vuosien tutustumisen, molemmat haluavat lapsia ja nainen päälle 35. Tuntuu usea suhde kaatuneen niihin pään sisäisiin paineisiin, onko tämä nyt se oikea, missä ajassa se pitäisi tietää ja kuitenkaan ei ole aikaa tuhlattavana biologisen kellon raksuttaessa.

Jos on muuten tunne kohdillaan niin pyydä aikaa, hyvä mies sen ymmärtää, kontrolloiva ehkä ei.

Vierailija
28/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun henkilökohtaisten kokemuksieni mukaan tuollainen on narsisti tai narsistinen sosiopaatti. Se on ihan sinun vallassa nyt miten elämäsi pilaat, millaisia henkisiä vammoja hankit ja miten traumatisoidut. Minä olen eläkkeellä noista parisuhteistani, mielenterveyteni alasajo kävi vuodessa ja eläke napsahti tuosta vaan, niin sekaisin niistä meni. Niin vaarallisia ne on. Voit yhtä hyvin ajaa autolla päin kerrostalon seinää ja vaikutus on sama. Mutta ethän sinä usko niin kuin minäkään en uskonut aikoinaan, kun minä TIESIN parhaiten ihan kaiken, vaikka mitään tietoa ei ollut enkä mitään ymmärtänyt, en vaikka kuinka varoitti jopa narskun ystävät, omat ystävät, työtoverit, kaikki, jopa minun oma pääni varoitti niin ei, kun minä olin rakastunut. En ollut, minut oli aivopesty ja vietiin kuin pässiä teuraalle.

Vierailija
29/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Laura Mannisen kirjaan Kaikki anteeksi.

Vierailija
30/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lapsi edellisestä suhteesta.  Keskustele miehen ex "vaimon " kanssa, keskustelu selvittää sinulle paljon mitä sinullakin an odotettavissa.

Vierailija
31/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen päätösten tekeminen hätiköimällä kuulostaa enemmänkin pakkonaittamiselta, sitoutuminen uuteen suhteeseen tarkoittaa, ettei hae tinderistä samalla parempaa panoa.

Vierailija
32/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa sitä jotenkin. Järjestä tyttöjen ilta. Jos miehesi ilmoittaa varanneensa samalle päivälle romanttisen getawayn Pariisissa tiedät juosta.

Ei se vielä paljasta korttejaan.

Vierailija
33/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaa sitä jotenkin. Järjestä tyttöjen ilta. Jos miehesi ilmoittaa varanneensa samalle päivälle romanttisen getawayn Pariisissa tiedät juosta.

Ei se vielä paljasta korttejaan.

No tuo esimerkki on täältä vastaavasta ketjusta jossa nainen mietti että onko vastaava mies sitä mitä hän toivoo vai jotain ihan muuta.

Vierailija
34/34 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hössöttäkö omatekoisten narsistidiagnoosienne kanssa. Kyse voi olla yksinkertaisesti siitä että mies on sitä tyyppiä joka mielellään ns. rakastuu aina uuteen naiseen mutta tunne ei välttämättä kestä. On koukussa rakastumisen tunteeseen. Jos on jo noin lyhyen ajan kuluttua aivan lääpällään herää epäilys että olisi ihan yhtä onnessaan jonkun muun kanssa joka tarjoaa otollisen kohteen hänen tuntemuksilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi