Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Ei yhtään, viiden vuoden yrittämisen jälkeen. Toivomme, että jossain vaiheessa hedelmöityshoidot johtavat synnytykseen. Yksi lapsi riittäisi.
Nolla, eikä kyllä ole kumppaniakaan
2 tyttöä ja 1 poika, on sopiva määrä !
M32
0, ja se on oikein passeli nyt ja toivottavasti tulevaisuudessakin.
Yksi. Olisin halunnut toisenkin, mutta en saanut. Ihan hyvä näinkin.
1 ja tulis enemmänkin mutta mistä sais miehen?
Edelleen se yksi kipale, vauvasivuston oma 33 v häirikkö.
3 poikaa on, he ovat 8v, 6v ja 1v3kk. Ajattelimme miehen kanssa, että 2 lasta riittää, mutta tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja kun tuo kolmas poika syntyi, niin päätimme miehen kanssa hankkia neljännen lapsen tuolle kolmannelle pojalle leikkikaveriksi koska isoveljeä ei niin hirveästi jaksa kiinnosta leikkiä hänen kanssaan. Nyt olen viidettä kuukautta raskaana ja yllätys oli melkoinen, kun saimme tietää minun odottavan kolmosia. Onneksi he ovat ilmeisesti 1 poika ja 2 tyttöä, niin tuo kolmas poika saa pikkuveljen leikkikaveriksi ja tytöistä on toisistaan leikkiseuraa.
Kolme, neljäs on vielä tervetullut.
Täällä varmaa yläpeukutetaan: 2 lasta, 2 vuotta ikäeroa :D
Voi naurettava keskinkertaisuus sentään ;)
Vierailija kirjoitti:
Viisi, sopiva määrä meille. Yksi heistä on enää alaikäinen.
Meillä täsmälleen sama juttu :)
Vierailija kirjoitti:
3 poikaa on, he ovat 8v, 6v ja 1v3kk. Ajattelimme miehen kanssa, että 2 lasta riittää, mutta tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja kun tuo kolmas poika syntyi, niin päätimme miehen kanssa hankkia neljännen lapsen tuolle kolmannelle pojalle leikkikaveriksi koska isoveljeä ei niin hirveästi jaksa kiinnosta leikkiä hänen kanssaan. Nyt olen viidettä kuukautta raskaana ja yllätys oli melkoinen, kun saimme tietää minun odottavan kolmosia. Onneksi he ovat ilmeisesti 1 poika ja 2 tyttöä, niin tuo kolmas poika saa pikkuveljen leikkikaveriksi ja tytöistä on toisistaan leikkiseuraa.
Ihana, onneksi olkoon! Tuo olis mun unelmaperhe <3
Meillä on kolme. Kaksi poikaa, 18 ja 16 v. Sekä tyttö 14 v. Ihana porukka on.
Yksi, ja olemme hänestä hyvin onnellisia. Haaveissa on kuitenkin hänelle sisaruksia.
Kolme lasta. Aika sopiva määrä, enempää ei haluta. Joskus jopa mietin, että elämä olisi helpompaa, jos olisi vain kaksi lasta. Eli kolmelle riittäminen tuntuu joskus vähän nihkeältä. Kun on vain kaksi kättä, kaksi kainaloa mihin käpertyä. Mutta tietenkään yhdestäkään en luopuis! Ja toisaalta, aikoinaan kahden äitinä oli vielä olo, että joku tästä vielä puuttuu. Nyt on kaikki, ja todella sataprosenttisen varma olo, että kolmea enempää ei tule.
Minullakin on 12 lasta. Toivottavasti saisin vielä yhden.
Kaksi, tyttö ja poika, todennäköisesti lapsiluku jääkin tähän. Molemmat ollaan kaksilapsisesta perheestä joten tämä tuntui jotenkin luonnolliselta määrältä. Kaksi on myös niin helppo määrä, mahtuu normi autoon, hotellihuoneeseen, normaalin kokoiseen taloon (täällä suurin osa uudehkoista taloista on 3 makuuhuoneen taloja), niin edelleen.
Ei vielä yhtään, mutta toivottavasti joskus on 1-2.